Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
FROG1979    11

Izydor. Po twoim avatarze widzę że jesteś fanem żółtego koloru z francji.... Doradź w takim razie coś ze stajni jaką reklamujesz.... podobna cena, podobny rocznik, orginalne opony, pierwszy właściciel, garażowany, nie malowany. Dodam, że poszukuję taki jako ciągnik pomocniczy do średnich prac polowych. Szukam bez przedniego ze względu na zwrotność. Uważam też, że podzespoły w takim są mniej zjechane... A cena jest na pewno do negocjacji....

Czekam na twoje propozycje i argumenty.... :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DUCH1986    3

Zgadzam się, ale jak ktoś szuka ursusa to pewnie trochę boi się zachodnich ciągników (ceny i dostęp do części). Stąd moja propozycja zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FROG1979    11

hmmm... renówki są dla mnie zlepy różnych producentów podzespoły.... np mają różne silniki... prekins lub john... skrzynia podobno massey.... Trwałości nie krytykuję jednak dostęp części i serwisu gorszy. Mam dealera Clasa w okolicy, ale wszystko na zamówienie i ceny nie małe. Miałem zachodni kombajn i zawsze to był stres z częsciami w żniwa. Kupiłem rekorda 

Do tego zakup też bardziej kłopotliwy ze względu na nieznajomość marki i nie znam słabych punktów przez co handlarz wciśnie ci jakiś ZŁOM...

Jeżeli znasz pewnego sprzedawce/rolnika to chętnie się przejadę. Chciałbym nowy na PROW ale kiedy to będzie....


Mam jeszcze 1224 i ten byłby w rezerwie i do lżejszej roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

Fendt też nie ma swojego silnika a i tak większość stawia te ciągniki na pierwszym miejscu

 

francuzi na początku lat 90 produkowali chyba najlepiej wyposażone ciągniki, EHR, rewers EH czy amortyzowane kabiny, do tego niezawodne silniki MWM i nie gorsze skrzynie

 

chcesz coś prostego do pomocy to taki ceres 85 czy 95 na MWM będzie idealny, roczniki 93-95, z młodszych już na JD

każdy kto otwierał swoją renię czy mechanik, który w życiu nie robił czegośz zachodu powie Ci że elementy skrzyni czy napędu wyglądają jak nowe, w "naszych" ulepach nawet na początku tak nie wyglądały

 

 

wygląda przyzwoicie, jeśli ktoś szuka warto się zainteresować http://olx.pl/oferta/renault-133-54-zadbany-CID757-ID8IQSf.html#e7afcb0b81


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FROG1979    11

Dzięki Izydor. Trwałością i komfortem na pewno przewyższają polskie sprzęty, jednak przy zakupie łatwiej wtopić na "kosztowną" minę/ skarbonke... Cena przy zakupie to nie koniec wydatków, bo czeka cię wymiana fitrów, olej silnik/skrzynia, pompy jeżeli okażą się padnięte, sprzęgło i np. silnik bo miał wlanego DOKTORA :) Tu różnice w doprowadzeniu sprzętu do zadawalającej nowego własciciela formy będzą znacznie się różniły [zł]. 

W zachodnim sam za bardzo nie "pogrzebiesz" i to jest dodatkowy koszt serwisu... 

Na zachodni to bedę startował na PROW, żeby wymienić starą 1224

Jeżeli znasz pewniaka/zachodniaka to daj znać... :)


http://olx.pl/oferta/fendt-716-zamiana-zetor-ursus-CID757-ID86eTp.html#1d76dc7012 chętnie zamienię swojego Ursusa.... Dzwinił ktoś?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dlaczego uważasz że zachodni ciągnik z lat 80-90 jest tak skomplikowany że potrzeba serwisu, większość z nich jest prostsza w budowie niż to co zrobili polacy z zetora  <_<


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

No bo takie jest po prostu przekonanie o skomplikowalnosci budowy. Ja to widze przy MF 3060.... kupiłem sobie bo robiłem swego czasu na 3080 i mi sie bardzo podobała obsługa, komfort no ale... Silnik spoko, zwykły perkins, nie ma czego sie bać ale przestaje działać EHR to poza sprawdzeniem zasilania nie wiem gdzie szukać usterki. padną biegi to owszem sterowanie komputera wg schematu sobie sprawdze (gdzie prąd ma być i takie tam), elektorzawory też, skrzynie otworze, popatrze ale jakoś bym tam łapek nie pchał tak jak w c360 czy tam MF255 :P A nie ma co zakładać że kupisz sprzet, w który nic nie bediesz musiał włożyc. Poczytasz forum to czasem na coś wpadniesz ale potem to już chyba serwis, płacz i płać ;) Troche mi się śmiać chce jak po moim zakupie ktoś we wsi szuka MF tylko, że chce tanio a w dodatku zapomniał kiedy w swojej zajeżdżonej 60tce olej zmieniał... Elektryki nie ogarnia nic a nic. Taki człowiek pakuje się na mine i tyle. A serwis zapewne za flaszke Ci kabelka nie polutuje, bo bywają takie usterki unieruchamiające traktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

tylko że w swoim MF masz niemal wszystko na elektryce, a w takiej Ceresce większość jest mechaniczna. Jeśli ktoś ogarnia mechanike, to nie będzie miał większego problemu z naprawą. Wiem po swoim Fordzie, że większość jest bardzo prosta w naprawie. Kiedyś w polu przestał działać podnośnik. Klucz 10, 2 śrubokręty, z 15 min roboty i podnośnik znowu działał :D PO prostu dźwigienka spadła :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FROG1979    11

Izydor. Na przykładzie kombajnu jaki miałem to potwierdzę, że jakość materiałów przewyższa nasze polskie. Jednak najczęściej sprzedawane sprzęty na aukcjach są w róznym stanie. Czekają je większe lub mniejsze remonty i tylko sprzedawca/ handlarz wie o co chodzi. Jeżeli handlarz jest "specem" w swoim fachu to dowiesz się dopiero w robocie jaki skab(onkę) kupiłeś Na forum masz mnustwo przykładów: - "kupiłem, wymieniłem oleje i nie działa/ awaria". Dlatego w obwodzie musisz mieć jeden polski sprzet. Słyszałem, że rolnicy awaryjnie kupują 360 na wypadek awari zachodniego :) ale to może kit...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9230

Jak zadbasz i zrobisz w czas, to użytkowanie zachodniego sprzętu nie jest takie straszne. Trzeba tylko opanować podstawy i nie zapuścić sprzętu, bo potem awarie się kumulują. Niestety, niektórych C-360 przerasta swoim zaawansowaniem technicznym, więc przesiadka na sprzęt 40 lat nowocześniejszy, to szok :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

Słyszałem, że rolnicy awaryjnie kupują 360 na wypadek awari zachodniego :) ale to może kit...----------Dobrze słyszałeś. Problem z zachodnim sprzętem to nie mechanika  a elektronika. Moduły są  nienaprawialne, używanych nie ma,  a w serwisach  drogo, bardzo drogo bo wymiana na nowy. A mechanicy  z serwisu z moich obserwacji  na mechanice  mało  się  znają  a  na elektronice  to już zupełnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

sprzedaje  części ,  dokumentów  za 1 500 zł  nie  kupisz  chociaz  do  sprzedania  pewnie  są    :P

więc  nie  pie...l od rzeczy   :P


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj