Polecane posty

bratrolnika    28702

ja mam przerobiony rozrzutnik taki jak w tym ogłoszeniu http://olx.pl/oferta/rozrzutnik-obornika-CID757-ID7mYkF.html#8874197889 stał kilka lat u mnie nie urzywany i w koncu sie doczekał :) koszty to tylko zakup siłownika paczka elektrod i kilkanascie tarcz do szlifierki :) jesli ktos chce moge podesłac fotki jak to wyszlo 

 

ja poproszę zdjęcia, na PW może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

cena raczej dobra ,z papierami  to conajmniej 10 by wziol za ta przyczepe

Edytowano przez szmergiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlimekPL    783

Warto byłoby wynegocjować jeszcze jakąś obniżkę i kupić tego rupiecia a potem sobie samemu wyremontować?

http://olx.pl/oferta/zetor-5211-CID757-ID8ghnn.html#37711f156e

Tak się zastanawiałem, czy nie lepiej kupić w kiepskim stanie ciągnik po niższej cenie ale w zamian za to zrobić sobie remont i wtedy będę wiedział co mam, bo jak kupię odmalowany za duże pieniądze to tak naprawdę nie wiadomo, ile będę musiał jeszcze w nim zrobić...

 

Edytowano przez KlimekPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlimekPL    783

Kabina to podstawa, w takich wózkach jest stosunkowo duże ryzyko wywrócenia i po prostu konieczna jest solidna kabina, która ochroni przed wywróceniem lub przed spadającym ładunkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

http://olx.pl/oferta/wozekwidlowy-gpw-2010-97-rok-CID5-ID5yE4B.html#89205ac2b1 

co myslicie o takim wózku do gospodarstwa.. posiada ktoś? jakieś opinie? perkins w gazie to dobry pomysł?

Do czego  on Ci  potrzebny? nadaje  się  to głównie  do  przewożenia  palet. 

Jeśli  będzie  miał  pracować  na  idealnie  równej powierzchni,  to  może  się  sprawdzić


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniana    7

bo własnie potrzebny jest do palet i skrzyniopalet.. prowadzę uprawę warzywniczą i pracowałby na małym magazynie i podwórku wysypanym szlaką.. zainteresował mnie bo ma lpg z silnikiem perkinsa i stosunkowo duże koło przednie jak na wózek w dodatku pompowane to jakoś łapałby nierówności.

A gaz to dobre rozwiązanie wewnątrz. latem to się drzwi otworzy ale zimą już nie bardzo, w dodatku udźwig w miarę i polska konstrukcja więc części pewnie dostępne. W dodatku masz panorama co ułatwia robotę bo siłowniki po bokach i większa widoczność.

Najbardziej zastanawia mnie jak się sprawuje ten perkins w gazie czy nie ma z nim problemów i ta skrzynia automatyczna. Miał ktoś do czynienia z takim modelem. Jakieś opinie? czy lepiej dołożyć na toyote yale czy coś bardziej markowego (niestety sporo trzeba dołożyć)

Edytowano przez maniana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

W  silnikach  diesla gazu pali  chyba   do około 30  %  reszta  to  napęd  , nie  ma  tak że  jeździ  tylko na  gazie 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

Warto byłoby wynegocjować jeszcze jakąś obniżkę i kupić tego rupiecia a potem sobie samemu wyremontować?

http://olx.pl/oferta/zetor-5211-CID757-ID8ghnn.html#37711f156e

Tak się zastanawiałem, czy nie lepiej kupić w kiepskim stanie ciągnik po niższej cenie ale w zamian za to zrobić sobie remont i wtedy będę wiedział co mam, bo jak kupię odmalowany za duże pieniądze to tak naprawdę nie wiadomo, ile będę musiał jeszcze w nim zrobić...

 

Przerabiałem ten motyw z 4011 i 385...  jeśli masz czym robić i masz kase i nie spieszy ci się z tym aby ciagnik na siebie pracował to możesz sobie na to pozwolic...

 

ja polecałbym tobie kupić w oryginale nie malowany , to wtedy wiesz, że nie było w nim grzebane , a jak coś się zepsuje to na pewno nie na drugi dzień pracy...  bo jak kupisz takiego trupa to więcej ciebie to będzie kosztowało nerwów i kasy niż to warte... co róż bedzie coś do wymiany , do porawienia uzupełnienia... ciągnik bedzie stał a koszty remontu bedą rosły...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

po ile złom? zadzwonię z dobrą ofertą na ten traktor o ile ziemia go wcześniej nie pochłonie :D

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlimekPL    783

Przerabiałem ten motyw z 4011 i 385...  jeśli masz czym robić i masz kase i nie spieszy ci się z tym aby ciagnik na siebie pracował to możesz sobie na to pozwolic...

 

ja polecałbym tobie kupić w oryginale nie malowany , to wtedy wiesz, że nie było w nim grzebane , a jak coś się zepsuje to na pewno nie na drugi dzień pracy...  bo jak kupisz takiego trupa to więcej ciebie to będzie kosztowało nerwów i kasy niż to warte... co róż bedzie coś do wymiany , do porawienia uzupełnienia... ciągnik bedzie stał a koszty remontu bedą rosły...

 

No właśnie czasu byłoby dużo, jest inny ciągnik do roboty. Jakbym kupił takiego kaszlaka do remontu to po mału by się coś w nim robiło a po jakimś czasie byłby już gotowy ciągnik, który sami byśmy sobie zrobili i byśmy wiedzieli co w nim mamy.

 

Ewentualnie znalazłem jeszcze taki, co byś powiedział?

http://olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-zetor-5211-CID757-ID8lSvf.html#617b90d20c

 

Ma jakieś śmieszne kółka z tyłu ale to nie problem, bo i tak planowałem kupić felgi i opony 28'

Edytowano przez KlimekPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ten 5211 jest najwyżej z 87r  , sądząc po masce i kabinie i ma 45 KM .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2444

bo własnie potrzebny jest do palet i skrzyniopalet.. prowadzę uprawę warzywniczą i pracowałby na małym magazynie i podwórku wysypanym szlaką.. zainteresował mnie bo ma lpg z silnikiem perkinsa i stosunkowo duże koło przednie jak na wózek w dodatku pompowane to jakoś łapałby nierówności.

A gaz to dobre rozwiązanie wewnątrz. latem to się drzwi otworzy ale zimą już nie bardzo, w dodatku udźwig w miarę i polska konstrukcja więc części pewnie dostępne. W dodatku masz panorama co ułatwia robotę bo siłowniki po bokach i większa widoczność.

Najbardziej zastanawia mnie jak się sprawuje ten perkins w gazie czy nie ma z nim problemów i ta skrzynia automatyczna. Miał ktoś do czynienia z takim modelem. Jakieś opinie? czy lepiej dołożyć na toyote yale czy coś bardziej markowego (niestety sporo trzeba dołożyć)

 

Ja kupiłem wiosna 2014r podobnego polskiego z silnikiem c-330 tez z instalacja LPG za nie całe 5000zł i jestem zadowolony musiałem tylko hamulce zrobić, mi też jest sporadycznie potrzebny w gospodarstwie i przez 3 tygodnie na sezon truskawkowy dobrze by było żeby miał bliźniaki na szlakę 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

bo własnie potrzebny jest do palet i skrzyniopalet.. prowadzę uprawę warzywniczą i pracowałby na małym magazynie i podwórku wysypanym szlaką.. zainteresował mnie bo ma lpg z silnikiem perkinsa i stosunkowo duże koło przednie jak na wózek w dodatku pompowane to jakoś łapałby nierówności.

A gaz to dobre rozwiązanie wewnątrz. latem to się drzwi otworzy ale zimą już nie bardzo, w dodatku udźwig w miarę i polska konstrukcja więc części pewnie dostępne. W dodatku masz panorama co ułatwia robotę bo siłowniki po bokach i większa widoczność.

Najbardziej zastanawia mnie jak się sprawuje ten perkins w gazie czy nie ma z nim problemów i ta skrzynia automatyczna. Miał ktoś do czynienia z takim modelem. Jakieś opinie? czy lepiej dołożyć na toyote yale czy coś bardziej markowego (niestety sporo trzeba dołożyć)

 

Szczerze to lepiej się jeszcze trochę pomęcz i kup coś lepszego i może akurat nie koniecznie toyote bo tu płacisz za markę a nie będziesz nią robił nie wiadomo ile. Najtaniej chyba znajdziesz hystera bynajmniej tak mi się wydaje. Miałem już raczka GPW clarka hystera nissana teraz mam jungheinricha i toyotę i powiem tak toyota jest spoko nissan był chyba najtańszy w utrzymaniu a najlepiej robiło mi się hysterem. A i zastanów się nad gazem czy jest ci potrzebny bo koszt utrzymania w porównaniu do diesla jest o wiele wyższy i u mnie jedynym rozwiązaniem były dwa widlaki jeden z gazem a drugi diesel chociaż gazowca chyba będę zmieniał na elektryka bo jednak po hali nawet gazowca bardzo mocno czuć ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    51
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj