Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafal4610    142

znajomy ma takiego Zetorka. Kupił za 6 000zł w opłakanym stanie wizualnym. Troche farby, pracy  wygląda dużo lepiej niż ten ;) Co ciekawe mechanicznie to igiełka :P Zwolnice nie wyją, silnik nie dymi i ma moc, szybkie dziadostwo jest :D Wcześniej miał 60-tke i tego kupił jako pomocniczy, a teraz 60-tka prawie cały czas stoi, a tym robi wszystko :P

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

http://olx.pl/oferta/przyczepa-wywrotka-od-rolnika-zarejestrowana-CID757-ID8epTb.html#2b7601a8d1;promoted

złom złom i jeszcze raz złom... w tej przyczepie raczej nic co jest dobre się nie znajdzie... spalone tylko paliwo nie potrzebnie człowiek przez telefon obiecywał że cud miód i orzeszki, w ogłoszeniu też że stan bdb na miejscu nie było się nawet do czego dotknąć....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

Przeciez za 6.5 dobrej wywrotki nie kupisz,spodziewales sie lalki za taka kase.ja w tym roku sprzedalem za 5 tez trupa podgnitego pogietego.za ladna trzeba dac 10 i wtedy mozna miec wymagania.zreszta pojechales bo pisalo ze od rolnika bo handlarzy nie uznajesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

@lucke, wybacz, ale chyba ostatnie zdjęcie mówi samo za siebie.... ;) więc powinieneś się spodziewać, że że to nic dobrego nie bedzie.... z resztą D47 to po 20-30 latach użytkowania, bez kupy lemieszy, kątowników blachy i paczki elektrod nie ma co podchodzic... ;) nie spaotkałem się jeszcze z przyczepą uzywaną w której nie trzeba by niczego spawać... po prostu to sa słabe konstrukcje... sam czekam z remontem swojej d47 na wymiane lemieszy w pługu , aby było co na nakładki w ramie dawać... :P


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Akurat przyczepa nie dla mnie... wujek ma właśnie 10 tys zł do wydania,,, Swoją D-47 sprzedał bo była złom i chciał kupić drugą w lepszym stanie... Jedną też sprzedał ale dał 11 tys zł i kupił lalkę jak nową która nawet w jednym miejscu nie miała spawanej ramy (przyczepa po nauce jazdy)... Teraz szuka drugiej do 10 tysi ale to co się widzi to jakaś masakra do remontu... Obowiązkiem jest wywrot na 3 strony bo na dwie już mu elegancką znalazłem ale przy robieniu kiszonek kipowanie na bok to nieporozumienie...

Nie rozumie tylko jednego to po jakiego grzyba facet mówił że ramy nie spawane i wszystko ok cud malina. jak tam nie było się do czego dotknąć... Parę przyczep obejrzeliśmy i ktoś też piszę że dokumenty są ale jak nie wyrejestrowana to pięć umów przed kupującym, a to brak przeglądu czy zarejestrowana na samochodową... Więc kupić przyczepę graniczy z cudem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

To że  brak  przegladu  , czy  ze  zarejestrowana jako samochodowa,  to żaden problem .

Gdzie znalazłeś  tą  elegancką na  2  strony? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

z francji jest i tyle ale chociazby byla opalowka to co ci to tak przeszkadza ?

 

 

Nic mi to nie przeszkadza, nie spinaj się tak. Zaciekawiło mnie to i tyle.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

z francji jest i tyle ale chociazby byla opalowka to co ci to tak przeszkadza ?

 

 

no opałówka do tych pomp nie jest zdrowa

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedizetor56    95

z francji jest i tyle ale chociazby byla opalowka to co ci to tak przeszkadza ?

 

opalowka ma bardzo duzy wplyw na prace silnika i ukladu paliwowego.


Zetor Team.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomet1221    13

opalowka ma bardzo duzy wplyw na prace silnika i ukladu paliwowego.

 

opałówka nie wpływa ujemnie w żadnym wypadku ani na prace ani na układ

 

Pkt. 1.1 – cytowanie poprzedniego posta

+1p. ostrzeżeń.

Edit: kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

http://allegro.pl/piaskarka-syfonowa-19l-mobilna-maska-dysze-i4907094304.html
jest to coś warte czy szkoda wydawać kasę... chciałem tego użyć do wypiaskowania ursusa c330, bo przedni właściciel nie odtłuścił powierzchni przed malowaniem i teraz farba odłazi a nie chce mi się ręcznie zeskrobywać tej farby. Chętnie też wysłucham waszych pomysłów jak się pozbyć tej farby co odłazi.

 

Czy może lepiej kupić taki wynalazek:

http://allegro.pl/6333-pistolet-do-piaskowania-zbiornik-1l-yt-2376-i4890860223.html

PS: o wydajność sprężarki się nie martwię ponieważ mam zbiornik przy sprężarce o pojemności 350l, a powietrze pompuje 2 sprężarki


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedizetor56    95

opałówka nie wpływa ujemnie w żadnym wypadku ani na prace ani na układ

od kad jest zwrot akcyzy to leje ze stacji i przy zetorze niema zadnych problemow(.oryginalna gora silnika wytrzymala5000mth,pompa robionana,glowice wtryski,-ojciec lal opal-)pompka zasilajaca,wspomagajaca wymieniane co roku.problemy z odpaleniem,opadaniem paliwa itd.teraz moze stac 2 tyg wsiadam i pali bez pompowania,spalanie o polowe mniejsze niz na opale.teraz ma 12000mth i chodzi lepiej jak na oryginalnych bebechach ato juz 7000mth.i mnie nie przekonasz ze opal jest dobry.

Edytowano przez tedizetor56

Zetor Team.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek30m2    5

Opał to to samo co ON tylko najwyższej jakości,zawsze zimowy,i barwiony żeby było widać że bez akcyzy.

Po wlaniu opału nie ma żadnej różnicy dla silnika ani na plus,ani na minus.

Na zimę można zalać opału,bo na stacji nigdy nie wiadomo od kiedy mają zimowe,i po pierwszych silnych mrozach może być problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

opałówka nie wpływa ujemnie w żadnym wypadku ani na prace ani na układ

 

 

Opał to to samo co ON tylko najwyższej jakości,zawsze zimowy,i barwiony żeby było widać że bez akcyzy.

Po wlaniu opału nie ma żadnej różnicy dla silnika ani na plus,ani na minus.

Na zimę można zalać opału,bo na stacji nigdy nie wiadomo od kiedy mają zimowe,i po pierwszych silnych mrozach może być problem.

Bardzo  ciekawe  informacje  ............ tyle  tylko że  nie prawdziwe ,  opał  ma  ujemny  wpływ  na pracę  silnika  ,  jest   suchszy niż  ON i ma  szkodliwe  działanie  na  pompy rotacyjne  , poza tym  silnik  więcej  pali  opału .

Już  sama  liczba  cetanowa  o  czymś  świadczy ........ 

 

Cytat 

Olej napędowy posiada właściwości, które są oznaczane w laboratoriach poprzez zastosowanie dwudziestu metod badań. Praktyczna wiedza zdobyta podczas wieloletnich eksploatacji silników Diesla na całym świecie potwierdza, że wszystkie określane właściwości są niezbędne dla zapewnienia niezawodnego uruchamiania silnika oraz przedłużenia jego życia do tysięcy godzin nienagannej pracy.

Z wymienionych dwudziestu metod badań oleju napędowego jedynie pięć stosuje się do oznaczenia właściwości handlowych. Wskazują one, że olej napędowy, podobnie jak każde bez wyjątku paliwo, nie powinien zawierać wody oraz brudu, czyli zanieczyszczeń związkami nieorganicznymi i organicznymi.

Natomiast olej opałowy lekki, który sprzedaje się na stacjach paliwowych, posiada właściwości oznaczane w laboratoriach jedynie przez dziesięć metod badań. Jeśli uwzględnimy, że pięć z nich ma charakter handlowy, to jedynie pięć pozostałych charakteryzuje specyficzne cechy oleju opałowego. Uzyskujemy więc stosunek ilościowy w metodach badań właściwości omawianych dwóch paliw 5:15 na korzyść oleju napędowego. To pierwszy z powodów kwalifikujących olej opałowy do spalania w piecach centralnego ogrzewania, a nie w silnikach Diesla.

 

Kolejną ogromną różnicę właściwości jakościowych między porównywanymi cieczami stanowi liczba cetanowa. Jest to własność, która tworzy zasadniczy próg kwalifikacji paliwa do silników z zapłonem samoczynnym.

Oleje napędowe powinny mieć liczbę cetanową powyżej 50 jednostek. Wymaganie to dotyczy głównie samochodów i autobusów, które posiadają silniki wysokoobrotowe. Dla silników zainstalowanych w ciągnikach oraz w silnikach Diesla typu stacjonarnego, liczba cetanowa, zgodnie z instrukcjami producentów tych silników, może być nieco niższa, co praktycznie ocenia się na granicę 40 jednostek, jakkolwiek granica ta jest krytycznie ocenia na jako zbyt liberalna.

Oleje opałowe nie posiadają żadnych wymagań dotyczących oznaczania liczb cetanowych. Praktycznie liczba cetanowa przeważających ilości oleju opałowego lekkiego, wytwarzanego przez rafinerie polskie, tj. PKN ORLEN oraz Rafinerię Gdańską (Grupa LOTOS) ce@@@e poziom liczb cetanowych w granicach 20 jednostek i nieco poniżej!!! Niebezpieczeństwo eksploatacji silnika Diesla na oleju opałowym, który ma liczbę cetanową w granicach 20 jednostek jest dla silnika Diesla bardzo duże. Dłuższe okresy pracy na takim paliwie prowadzą do stopniowego zalakowa nia i zażywiczenia całego układu silnika. 

Dotyczy to przede wszystkim tłoków i cylindra oraz całego systemu wydechowego.

Niska liczba cetanowa daje nie tylko obniżoną moc silnika, lecz także objawia się zwiększoną zawartością niespalonych węglowodorów w gazach wydechowych z silnika. Eksploatacja silnika Diesla na takim paliwie jest równoznaczna z jego doprowa dzeniem do stanu awaryjnego.

Drugą właściwością oleju napędowego, która posiada decydujące znaczenie dla bezawaryjnej eksploatacji silnika, jest od porność paliwa na utlenianie w czasie magazynowania lub przechowywania. Właściwość ta nazywana jest \"stabilnością oksydacyjną\". Stabilność na utlenianie paliwa jest szczególnie ważna w krajach takich jak nasz.

W polskich rafineriach nafty wykorzystuje się bowiem procesy destrukcji (rozkładu długich łańcuchów węglowodorów red.) stosowane do produkcji benzyny i oleju napędowe go z ciężkich frakcji ropy naftowej. Otrzymywane w ten sposób paliwa w czasie magazynowania tworzą żywice i podobne substancje smoliste. Niestety w oleju opałowym nie bada się \"stabilności oksydacyjnej\" i stąd wynika niebezpieczeń stwo jako paliwa dla silnika Diesla.

Liczba cetanowa, a także stabilność oksydacyjna to jednak pojęcia mało zrozumiałe dla przeciętnego użytkownika silnika spalinowego. Dlatego też można z całym powodzeniem powołać się na bardzo prostą właściwość, a mianowicie gęstość paliw. Także w gęstości leży duża różnica między paliwami, bowiem oleje opałowe zawierają wyższe węglowodory, które mają wyższą gęstość. Spalając się w silniku dają znaczne zawartości sadzy w gazach spalinowych. Wprowadzenie zatem oleju opałowe go jako paliwa do silnika Diesla stanowi zagrożenie dla jego pracy i dla jego okresu dłuższej bezawaryjnej eksploatacji.

W zakończeniu rozważań konsekwencji wprowadzania oleju opałowego jako substancji napędzającej silnik z zapłonem samoczyn nym wspomnieć należy o problemie dodatków uszlachetniających. Dodatki te to czyste związki chemiczne, otrzymywane synte tycznie, a wprowadzane w ilości miligramów na litr paliwa lub gramów na metr sześcienny paliwa. Substancje te są powszechnie wprowadzane do wszystkich paliw silnikowych, w tym także do oleju napędowego. Polskie rafinerie nafty wprowadzają do olejów napędowych dodatki uszlachetniające, które doskonalą proces spalania w silniku i chronią go przed szybkim zużyciem.

Natomiast oleje opałowe mają zupełnie inne dodatki niż oleje napędowe. Stosowanie zatem oleju opałowego jako napędu do silników Diesla, daje bardzo ujemne efekty w eksploatacji silnika.

  • Like 1

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj