Polecane posty

FINN    1478

"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jak już pisałem gość mówił przez telefon ze wszystko ok  a jak zajechaliśmy na miejsce  to pierwsze co po odpaleniu ciągnika był załączony napęd który nie chciał się wyłączyć  dopiero po jakimś czasie i tak było po każdym odpaleniu .......

W  serii 30xx  sterownik automatycznie załącza napęd  po każdym odpaleniu .....


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Tak to jest czasami jak się nie zna, można prawidłowo działający sprzęt uznać za popsuty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiulek    16

W  serii 30xx  sterownik automatycznie załącza napęd  po każdym odpaleniu .....

 

to dlaczego nie można go wyłączyć ? i w jakim celu to niby robi ?

Tak to jest czasami jak się nie zna, można prawidłowo działający sprzęt uznać za popsuty.

 

nie na wszystkich maszynach się człowiek musi znać i pierwszy raz się spotkałem z tym ze ciągnik sam napęd załącza po odpaleniu i odrazy ze nie działa jak należy  ale w takiej sytuacji sprzedający powinien nas wyprowadzić z błędu a on ze nie wiem czemu tak jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiulek    16

A widzisz to dobrze wiedzieć tylko szkoda ze ten co chciał go sprzedać tego nie wiedział :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

u mnie też w fiacie załącza się czasem przedni napęd ale nie przy odpalaniu a przy jeździe sam :huh: a raczej się nie wyłącza ;)

mam skrzynie 40 km/h a przy tej prędkości jest zazwyczaj hamowanie na 4 koła a żę hamulce są tylko na tył :huh: to załącza się przedni napęd i tym sposobem hamuje przód :P

Więc czasem zawiesi się czujnik od hamowania a raczej dołączania przodu to 4x4 jest niby załączone i żeby wyłaczyć to trzeba podotykać pedał hamulca -_- (przy tym żę cały czas przycisk od załączania 4x4 jest wyłączony i wcale go nie tykam)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brandys    2

w rol- tech 4 lata temu kupiłem claas44s i jaknajbardziej jestem zadowolonyoferta wpelni odpowiadała stanu faktycznemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Wygląda na zwykłą D50 6T, a takie burty to chyba tylko do wożenia trocin.

 

Nie D50 tylko bodajże D616 - sztywna 6T przerobiona na wywrotkę. Z grubsza rzecz biorąc różni się od D50 przodkiem (obrotnicą) i ma cztery siłowniki hamulcowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Masz racje jest inna obrotnica i cztery siłowniki ale to raczej będzie D633 bo D616 to chyba dłuższe były.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj