Polecane posty

Rolnik2517    387
janusz20    106

A ile wyniesie remont kapitalny tego silnika bo po tym co pisze ten gośc to jak dla mnie nie ma tam już panewek, A wiadomo że jak panewki szlag trafił to i reszta słaba musi być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

drogo, za jakies 25 mozna by sie zastanowic bo silnik JD raczej nie trudno bedzie znalesc na przekladke, remont pewnie wyjdzie z 10tys.


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gradol123    0

Ja w tym roku kupiłem od nich takiego tylko że z przednim wałkiem i jakoś się nie rozleciał.

A jaką szerokość agregatu wziąźć do mtz i czy ten przedni wałek coś daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

drogo, za jakies 25 mozna by sie zastanowic bo silnik JD raczej nie trudno bedzie znalesc na przekladke, remont pewnie wyjdzie z 10tys.

To nie jest silnik JD tylko produkowany przez JD dla renault, tak jak z fendta nie założysz silnika do renówki tak i w tym przypadku może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

http://otomoto.pl/renault-85-ares-A453893.html

 

Jak myślicie warto się nim zainteresować ?

Jak masz pojęcie o naprawach sil. to czemu nie, stuki często oznaczają pęknięty wał, na 99% to ten;http://allegro.pl/wal-korbowy-john-deere-nominal-i4753360864.html, do tego panewki i inne drobiazgi i w 5k się zmieścisz.

@pawel885 sil. JD to sil. JD, fabryka znajduje się we Francji a różnią się osprzętem i płytami przednią, tylną w zależności z jakimi skrzyniami i przednimi mostami są skręcane a zależy to od marki ciągnika czy kombajnu, natomiast cały środek (wał,tłoki, korby, itp.) jest ten sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Jeśli jest uszkodzona panewka na korbowodzie to trzeba wymienić tez korbowód a więc tez trzeba to wziąć pod uwage. Silniki wmw w fendzie i renówce różnią się głównie długością korbowodów ale to tak na marginesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Nie różnią się niczym tylko inne koło zamachowe jest i za razem inny wał korbowy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

 

gradol123

 

A jaką szerokość agregatu wziąźć do mtz i czy ten przedni wałek coś daje

 

ja mtz ciągałem 3,2  i dawał radę na 6 , teraz to jednak bym wolał uprawowo-siewny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jeśli jest uszkodzona panewka na korbowodzie to trzeba wymienić tez korbowód a więc tez trzeba to wziąć pod uwage. Silniki wmw w fendzie i renówce różnią się głównie długością korbowodów ale to tak na marginesie

Ale  bzdury pleciesz  z  tą długością korbowodów  

np 

http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/102-fendt/631-fendt-farmer-304-ls-309-ls90-93.html

 

http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/114-renault/916-renault-ceres-65-95-x.html

 

 

 

 

może  kto  chętny?  wyjątkowa  okazja  :P

 

http://olx.pl/oferta/ciagnik-2004-fendt-farmer-412-vario-CID757-ID7EGnl.html#88c6e4e6c3

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

W silnikach renault i fendt wał jest taki sam ale korbowód jest o 6mm dłuższy od fendta. Dlatego skok jest taki sam ale korbowodu nie podmienisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

Jak masz pojęcie o naprawach sil. to czemu nie, stuki często oznaczają pęknięty wał, na 99% to ten;http://allegro.pl/wal-korbowy-john-deere-nominal-i4753360864.html, do tego panewki i inne drobiazgi i w 5k się zmieścisz.

@pawel885 sil. JD to sil. JD, fabryka znajduje się we Francji a różnią się osprzętem i płytami przednią, tylną w zależności z jakimi skrzyniami i przednimi mostami są skręcane a zależy to od marki ciągnika czy kombajnu, natomiast cały środek (wał,tłoki, korby, itp.) jest ten sam.

 

Podliczałem już koszt remontu i kapitalka wyniesie około 5-9tyś w zależności od tego jakie części się zastosuje, czy oryginały czy może zamienniki. Remontował bym go sam bo zajmuje się w zimę zawodowo remontami maszyn rolniczych więc koszty robocizny odpadają.

Opony tylne są już trochę łysawe ale to nie problem bo w domu stoją prawie nowe opony(około85% bieżnika)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gradol123    0

ja mtz ciągałem 3,2  i dawał radę na 6 , teraz to jednak bym wolał uprawowo-siewny

Do uprawowo-siewnego trzeba dociążyć przód albo tura kupić i założyć wspomaganie podnośnika, a w to nie chcę się bawić nie mam aż tak dużo do siania co do agregatu to nie wiem czy brać z przednim wałkiem czy bez a może poszukać jakiejś używki za dobre pieniądze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj