Polecane posty

rolniku360    225

ale te ciapki to w cenie ja może swoją wystawię jak myślicie ile za c330M z 1990 roku rejestracja wszystko sprawne opony 80/90 %

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

ciekawe kto te ciapki jeszcze kupuje? Rozwijające sie gospodarstwo ? wątpie. chyba, że na nadzielne przejażdżki po polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

sasiad posiada dość spore gosp ma i ciapka tam-sieje nim nawóż amazonka i pryska 1500litrowym krókowiakiem.

Kuzyn kupil Forszaja ale juz kilka lat temu na słabszych oponach i dal 13k Ze 2 lata temu zakladal tura uzywkę za 2,500.Stare to i spod siekiery ale silniczek igiełka


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smertin    80

tanie strasznie te fortszrity. szkoda tylko, ze tak strasznie brzydkie. wygląda to troche jak stary czołg.

 

opłaca się zamienic mtz 80 z roku 1990 (jestem wlascicielem od nowosci) na takiego forszrita? w tym mtzie najwiekszym problemem jest brak przedniego napędu. ostatnio przybyło troche pola i zaczyna to byc problem.

 

o komforcie a raczej jego braku to juz lepiej nie wspominac bo po paru godzinach orki czlowiek sie czuje jak po wpadnięciu do studni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Ciekawe czy da się go zarejestrować - mogą go potraktować jako nowy i nie posiada norm spalin itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PILMET 300

Manometr do wymiany (nic nie widać), trzeba dołożyć zewnętrzną rurkę poziomu cieczy (grosze 12zł), brak filtru ssawnego (jakieś 80zł), na pompie wycieków oleju nie widać. „sikawki” starego typu (są w sklepie powszechne, jak i dysze). Pytaj o stan pompy. Ramiona można pospawać (jak by co). Za tani pieniądz jak najbardziej. Aha szerokość ramion 12m w nich są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

klimatyzator

drogo strasznie, w tej cenie mozna znalesc 1075 a;bo cos z nowszej serii

raczej odmlodzony, o ile sie nie myle ta serie produkowano do 88r.


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

MalyJohn może cena nie jest za wysoka tym bardziej że z turem, ale sam mam 4040S i wiem że z hydrauliką potrafią się niezłe cuda dziać. Jak nie masz daleko to się przejedź i obejżyj.

 

klimatyzator

drogo strasznie, w tej cenie mozna znalesc 1075 a;bo cos z nowszej serii

raczej odmlodzony, o ile sie nie myle ta serie produkowano do 88r.

Dokładnie też myślę że odmłodzony w dodatku co on piszę jaki nowy typ skrzyni zwykła mechaniczna w co najmniej w połowie lat 80 były już te skrzynie

Edytowano przez szaman1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

do tego nie ma osprzętu do tura czyli by trzeba liczyć + 5-6 tyś w zależności co by się chciało kupić do niego


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyJohn    246

Podjedziemy i go zobaczymy. Co do osprzętu to Tata lubi spawać :D Ja się za bardzo się nie znam to mi powiedzcie. To jest Euro ramka (mocowanie narzędzi w ładowaczu)? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj