Polecane posty

Gość   
Gość

A może i jedni i drudzy zżynają z Quicke? Osobiście wolałbym nowy. To nie jest ciągnik, czy inna skomplikowana maszyna, która mogłaby się zepsuć. Jeśli jest wykonany dokładnie i z odpowiednio grubego materiału nie bałbym się kupować. Wygląda nawet estetyczniej niż Metal-Fach, bo wszystko ukryte. Rozważałeś innych producentów. Wspomniany hydramet, Inter-tech, hydro-metal i wielu innych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

4514 ma 66KM a 6514 (silnik z turbo) ma 85KM i teraz pytanie do znawców czym się rożnia te silniki oprócz tego ze 6514 jest w turbo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Do tego konny siewnik i agregat jak się patrzy. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krilan06    2424
http://otomoto.pl/zetor-3320-2004rok-2400mtg-stan-idealny-5320-ursus-3512-A380032.html - koleś chyba coś kręci, pisze że ciągnik z pierwszych rąk, a okazuje się że jest handlarzem i niedawno ten ciągnik kupił, poza tym w ciągu jednego dnia zjechał z ceną z 54tys do 51,8tys, na zdjęciach widzę pourywane halogeny z tyłu, brak siedzenia pasażera, brak z tyłu oryginalnych odblasków i napisu <<zetor>>, chyba nie taki idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam takiego samego zetora i one nie mająorginalnie siedzenia pasażera i tych tylnych lamp tez nie ma w orginale.

Ale jak na moje to cena jest za wysoka. Ja mam swojego od nowości to jest 1999r i kosztował 45000zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krilan06    2424

pawwel3320 - to już w 1999r te zetorki miały okrągłe maski, bo piszesz że masz takiego samego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    13

A może i jedni i drudzy zżynają z Quicke? Osobiście wolałbym nowy. To nie jest ciągnik, czy inna skomplikowana maszyna, która mogłaby się zepsuć. Jeśli jest wykonany dokładnie i z odpowiednio grubego materiału nie bałbym się kupować. Wygląda nawet estetyczniej niż Metal-Fach, bo wszystko ukryte. Rozważałeś innych producentów. Wspomniany hydramet, Inter-tech, hydro-metal i wielu innych?

 

 

Hydramet owszem rozważałem. Na innych nie patrze nawet. Poza tym ten ładowacz wyglądą solidniej jak inne wynalzaki z Hydro-spawów i inter techów, tzn w moim odczuciu. No i duży plus za rozdzielacz taki sam jak na oryginalnym Zetorowkim ładowaczu. Oczywiście rozważałem też tur Zetora czu Stolla. Ale 25 tyś za sam ładowacza nie dam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

jeśli na równych terenach to powinien sobie radzić bez problemów...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj