Polecane posty

Michalc355    104

http://www.nettikone...a-ursus/1185756 popatrzcie, przypomne tylko, że nasi handlarze za sam przedni most wołaja minimum!!! 10tys... ;[

 

http://www.nettikone...bo-4-wd/1231453 a ten to full wypas po sam pas jakiś :)

http://www.nettikone...r/10145/1234501 a taki bajer widzieliście??

 

tego trupa to bym kupił bo ma 4x4 trochę grosza czasu i mamy piękny ciągniczek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

http://otomoto.pl/ma...90-A336193.html co myślicie o nim warto go jechać obejrzeć bo mam tam kawałek do nich a na daremno nie chce jechać

 

Damasławek to jest zagłębie handlarzy... Tak więc Twoja wizyta na pewno nie będzie daremna...:)

zobacz też tutaj:

http://dom-rol.otomoto.pl/

 

http://koscielski.otomoto.pl/

 

http://tom-rol.otomoto.pl/

 

wszystko w promieniu ok 15km...

 

tak więc na pewno wybierzesz coś dla siebie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Tego z drugiego linku nie polecam ! Z daleka od niego. Szczegóły na prif


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Wszystkie biegi się zmieniają, Ale może być potrzebne jeszcze jedno koło, ale nie koniecznie.

Jest temat o tym na forum, poszukaj sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

A to czasem nie jest tak że zamiast 3 robi się bieg który jest szybszy od 4 i dlatego ona się robi jakby 3 a 3 staje się 4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    223

właśnie on dobrze mówi jak założysz ten wałek i te tryby to w miejscu gdzie masz 3 masz ten szybszy bieg i jedziesz i masz 1-2-4-3 i ta 3 to 40 km/h leci i tylko na niej jest szybszy po prostu starej wolnej 3 nie ma tylko z 2 lecisz na starą 4,pod obciążeniem czwórką jest ciężko tak się bujnąć bo duży przeskok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Źle piszecie, wszystkie biegi są szybsze, ale 3 i 4 zamieniają się miejscami, nie ma zadnego przeskoku.

Tu przerobienie polega na wymianie wałka który wchodzi do skrzyni i zmienia obroty w całej skrzyni, ale 3 bieg to jest stara 4, a 4 jest nadbiegiem, dlatego jest zamiane biegów na rączce, z 3 na 4.

Po przerobieniu skrzyni zeszłem o dwa biegi w duł, w robotach polowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

Tego z drugiego linku nie polecam ! Z daleka od niego. Szczegóły na prif

 

tak też myślałem że poruszysz ten temat:)

widać nie zapomnisz mu tego..:) hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
Źle piszecie, wszystkie biegi są szybsze, ale 3 i 4 zamieniają się miejscami, nie ma zadnego przeskoku.

Tu przerobienie polega na wymianie wałka który wchodzi do skrzyni i zmienia obroty w całej skrzyni, ale 3 bieg to jest stara 4, a 4 jest nadbiegiem, dlatego jest zamiane biegów na rączce, z 3 na 4.

Po przerobieniu skrzyni zeszłem o dwa biegi w duł, w robotach polowych.

 

spytam inaczej, bo mam zamiar się do tego przybrać, czy zmiana tych trzech elementów z aukcji

http://allegro.pl/pr...3629698009.html

wystarczy aby mieć skrzynię tzw szybką?

Czy trzeba coś jeszcze dokupić?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Wymieniasz tylko te 3 tryby, ale jeszcze zależy co masz w skrzyni, bo przy wymianie na dolnym wałku zamieniasz miejscami 3 i 4 i jak koło 3 biegu jest podtoczone, to bedzie pasować, jak nie to trzeba podtoczyć lub dokupić nowe.

Bo po złożeniu będzie opierać o obudowę i zblokuję dolny wałek.

Nie wiadomo co masz w skrzyni, bo różnie wkładali.Ja miałem z 84 r i zmieniałem koło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    223

no nie wiem tomek bo ja w c385 z 81r zmieniałem na szybką skrzynię przy remoncie skrzyni i na innych biegach nie ma różnicy w prędkościach jak orałem 2 II tak cały czas robię i taka sama szybkość jest a co do tego koła to u mnie na orginalnym jest dobrze po prostu przy remoncie skrzyni to zrobione i dodane tryby do przedniego napędu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Musi być różnica na każdym biegu, bo ten wałek ma inną ilość zęmbów i automatycnie cała skrzynia ma inne obroty. Pamietam jeszcze że musiałem rozpiłować obudowę, bo tryb nie chciał mi wejsć w obudowę sktrzyni. bo był wiekszy. A w polu zeszłem o 2 biegi niżej w robocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj