Polecane posty

Gość Luke16   
Gość Luke16

sołtys też o tym pisze bo niech po 100mth trafi się remont skrzyni to zaboli ... Jest to używany ciągnik i wszystko się może stać tym bardziej chodził w turze a co za tym idzie skrzynia, napęd dostały już przez te lata w kość ... a szczerze to baska ma racje za te same pieniądze weźmie się nówkę na prow :) Tylko trzeba poczekać ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Tylko że na prow trzeba się załapać

 

i po za tym opinie serwisów na temat nowych ciągników też są różne to że kupujesz nowy nie znaczy że sie nie popsuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

A jak się nie załapiesz na prow to "bulisz" z własnej kieszeni i czekasz na następny rok. raty trzeba płacić, ciągnik sie starzeje i traci na wartości. Poza tym żeby kupić coś markowego ( nie ursus, belarus, farmtrac itp ) w granicach 130 KM to koszt około 200 tyś zł


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niuniek1996    9

Żyto w tygodniu będę do ciebie na młyn ciągnął :D

 

Czemu sprzedajesz TM-a ?

Nie cytuj poprzedniego posta!

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Ja wam powiem tyle że nawet zaglądaliśmy do skrzyni zęby ładne i nie zjechane, wszystko działa jak powinno. A że drogo to popatrz na ceny innych ciągników. Ja nie mówię nic no ale porównanie zetora do mfa dokładnie te modele to tak jakbyś porównał zetora proximę z skrzynią 10/2 do proximy power, porównanie raczej bez sensu. Bo jak już mówiłem zetor to jedynie olbrzymia kabina ale już sama jazda taka super nie jest. No i zetek ma przód kółka zazwyczaj 12.4r24 a tył 16.9r30 a mf ma 14.9r24 i tył 15.5r38 tak że on dużo lepiej wykorzystuje moc silnika. A co dofiansowania to raz że żeby kupić ciągnik o podobnym standardzie to jak mówiłem 130 tysięcy trzeba dać a markowy tur to koszt 30-40 tysięcy. Do tego raty i już się opłacalne to nie robi no szczególnie że teraz to nie dość że trudno się będzie załapać to jeszcze strasznie duże wymagania w gospodarstwie będą stawiane jak np. wymagane 16 ESU itd. A co do roku to oglądnij sobie ile sobie cenią za inne bardziej zaawansowane traktory z lat 1990-95 to się głowa może rozboleć. Ciągnik pracował w turze ale nie jest on ani pogięty (jedna rurka przy ramce ale to nie stwarza jakiś problemów a żeby to wyprościć to potrzeba z 0,5h i proste) tur nigdzie nie pęknięty, do tego w komplecie oryginalne stopki do odpinania tura, nowy rozdzielacz ten od 2,3 sekcji, nowy dżojstick, a z licznika wychodzi że robił rocznie 300-400mtg co myślę jest normalnym przebiegiem jak dla ciągnika. Oryginalne opony widziałem jakie były na nim to jeszcze zostało z 0,5cm bieżnika tak że dużo się nie napracował w turze. Ja nic nie chwalę bo wiadomo parę rzeczy nie działa no np. nawiewy niekiedy tak niekiedy nie no i sterowanie z błotnika jest rozwalone ale myślę że byle elektryk sobie z tym poradzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Tapicerka porwana w 1 miejscu, parę dodatków w kabinie nie działa, tam wyszła rdza tutaj coś przykrzywione no jak w normalnym użytkowaniu. Dodatkowo to ma jak mówiłem rozwalone sterowanie z błotnika no i to tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Jak sprzedamy ciągnik to sprzedamy jak nie, będzie się dalej nim robiło. Z ceny to trochę można by spuścić no ale to trzeba obgadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Większość polskich rolników woli dać 40tys za zetora 7245 niż 50 za masseya czy inny zachodni ciągnik epokę do przodu... Każdy pisze że w zachodnim coś tam siadło znajomemu i kupę kasy zapłacił ale jakoś żaden właściciel....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Tylko szkoda że ten znajomy znajomego rzeczywiście nie istnieje.

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A skąd wiecie że nie istnieje? może ja nim jestem i wkłada sie pompy wody za 1300zł czy naprawia ehr za kilka tys, czy skrzynie na bide za 6tys...faktycznie maszyny są o epokę lepsze, ale utrzymanie tez jest o epokę droższe...


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

E no nie przesadzajmy bo mf jest jednym z tańszych traktorów jeśli chodzi o utrzymanie, ogólnie przód ciągnika to prawie to samo co ursus 4514 więc tanie części a z tyłu to są koszty może większe ale wcale nie mają porównania do JD albo Fendta z tych lat.

 

My jakbyśmy sprzedali to może wymienimy na nowszy i silniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

A skąd wiecie że nie istnieje? może ja nim jestem i wkłada sie pompy wody za 1300zł czy naprawia ehr za kilka tys, czy skrzynie na bide za 6tys...faktycznie maszyny są o epokę lepsze, ale utrzymanie tez jest o epokę droższe...

 

Nie twierdzę że wszyscy nie istnieją ale wypowiedź znajomy znajomego daje dużo do myślenia, a że ktoś płacze że części drogie to już inna sprawa stać na maszynę to musi też być stać na utrzymanie (ale dofinansowania czy kredytu na remont w korzystnych warunkach nie dają).

 

Jeszcze pytanko czy właściciel "płacze" jak usłyszy cenę części, czy jest na to przygotowany ?

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Z tymi częściami nie ma tragedii może i droższe ale założysz i jedziesz a do zetora czy ursusa tanie części i bardzo tandetne mechanik narzeka że kilka razy trzeba rozbierac i wkładać kolejną nową "tanią" część nie oszukujmy sie części droższe ale i lepsze. Każdy musi sobie przekalkulować tańsze części i stracony czas na naprawy czy droższe części i więcej czasu na polu niż w warsztacie.

 

http://otomoto.pl/zetor-10145-tur-widly-A340953.html

 

Ale ktoś wymyślił masakra :unsure:

Edytowano przez wlkpmder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj