Polecane posty

andrejus    158

Presą? Co to jest?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

W zależności od regionu mówi się tak na PRASĘ - tak po polskiemu :P


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Panowie przejęzyczenie miała być prasa (chodź w moim rejonie mówią presa ;)) więcej informacji na ten temat u użytkowniczki emilia91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

http://otomoto.pl/bizon-zo56bizon-zo56-1989-gotowy-do-zniw-A332098.html

Bizon z pedałem gazu? Pierwszy raz w życiu coś takiego widzę :D


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Nie jestem pewien ale czy to nie zawór od klaksonu pneumatycznego.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

to zdecydowanie przerobione hamulce moze chodzil po jakis gorach....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

Podkarpackie. Czyli hamulce są całkiem realne bo ukształtowanie terenu to raczej górzyste :P


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Na trzecim zdjęciu widać siłownik przy osi ale reszta jest osłonięta więc nie widać "patentu". Pewnie ma założoną sprężarkę jak w autosanie i co parę sekund psiuka z butli :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

Ale ciekawe jak te hamulce się sprawdzają i gdzie machnęli sprężarkę jeśli to hamulce pneumatyczne (takie jak w autosanie).


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Między rozrządem a pompą wtryskową siedzi oryginalnie sprężarka . Ja jak bym miał się bawić w takie przeróbki to bym zrobił hydrauliczne - ciśnienie cały czas dostępne jest z hydrauliki przecież a tak to sprężarka trochę kucy zabiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Niuniek, ten Bizonek ładny jest, ciekawe jak mechanicznie. Jednak wolał bym na twoim miejscu coś zachodniego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niuniek1996    9

Szukamy czegoś do 30 tyś :) Za tą cenę nie kupie nic porządnego z zachodnich kombajnów, a chociaż jak są np Claas mercator, protector to same trupy które przeszły więcej niż nasze Polskie Bizony :D

Te zachodnie to głównie same dziwolągi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMEK_11    2

Szukamy czegoś do 30 tyś :) Za tą cenę nie kupie nic porządnego z zachodnich kombajnów, a chociaż jak są np Claas mercator, protector to same trupy które przeszły więcej niż nasze Polskie Bizony :D

Te zachodnie to głównie same dziwolągi...

za tą cenę nie kupisz nic porządnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Oj niestey nie :) Ja z ojcem jeździłem prawie 5 miesięcy za kombajnem a budżet był do 55 tyś . Gdy się trafił jakiś claas lub jd to same przerdzewiałe trupy. Fortschritty głownie występują z silnikiem ify. Gdy posłuchałem jak to chodzi nie chciałem już oglądać reszty kombajnu. Ale w końcu trafił się forszaj z silnikiem perkinsa bodajże 140 KM heder 4.2m do kapitalnego remontu. Paski łożyska,klepisko, cepy , linki, elektryka. W sumie od listopada jak zaczeliśmy remont tak trwał do kwietnia. Koszt remontu wyniósł połowę wartości kombajnu.

Więc albo kupisz taniej i sam naprawiaj albo wyłóż około 70 tyś na coś świeższego niż bizon 56


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Jaki mercator? który rok i jakie pieniądze?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niuniek1996    9

Poczekaj ja za rok swojego mercatora Ci sprzedam;P Z gwarancją na kolejny sezon..

Wstaw kolego zdjęcie bo być może był bym zainteresowany :)

Mam nadzieje że Mój Jaśek wytrzyma te żniwa z pękniętym blokiem i zrytym całkowicie silnikiem i nie wspominając o reszcie ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj