Cradle

zetor 5011-5211 [Opinie]

Polecane posty

zorzyk2    56
Witam. Mam pytanie dotyczące zetora 5211 mianowicie kilka lat temu przerdzewiały mi te rurki doprowadzające wodę do nagrzewnicy w kabinie wiec rurki zostały ale nagrzewnica wraz z wentylatorami została wyjęta. Teraz jak doszliśmy do wniosku ze wentylatory by się przydały wiec czy można założyć same wentylatory bez nagrzewnic??(nagrzewnice gdzieś się zapodziały jak było to wszystko wyjęte) I czy tam potrzeba jakichś schematów do okablowania tych wentylatorów??I jeszcze jedno, jeśli chciałbym założyć radio to czy tam gdzie jest ta wnęka na nie to są już gotowe jakieś kable?? Jeśli nie to z skąd trzeba je doprowadzać? I jak zamontować głośniki???

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi. ;)

Mogliście rurki wymienic na zbrojone przewody elastyczne lub rurki miedziane, wentylatory możesz założyć. Można było wyjąc same radiatory i wentylatory fabryczne by zostały. Radio będzie gdzie podpiąć do zasilania, do głośników musisz poprowadzić a z dostępem nie ma problemu. Na głośnik jest wycięty jeden owalny otwór (pomacaj w prawym rogu tapicerki), drugi musisz sam wyciąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

te silniki miały jakieś przekaźniki by uzyskać 2 prędkości podmuchu ,najwyżej będziesz miał tylko szybkie obroty ,ale przy upale nie wiele one dają ,ja tam zdejmuje drzwi. A radia nowego bez wycinania dziury nie włożysz ,jeśli masz napis zetor nad włącznikiem wentylatora,wycieraczki to tam jest miejsce na radio ale stare z 2 pokrętłami zresztą sam zobaczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barol    0

Dzięki za odp. Tam po prawej str tapicerki jest otwór prostokątny,tak jakby właśnie na radio, a czy nad włącznikiem wentylatora mam napis zetor to nie pamiętam, muszę jutro sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

Wiatraczki jak są dobre to robią całą robote, ja nawet nie uchylam tylnej szyby czy dachu bo mi sie do środka kurzy, uchylam tylko boczne szybki na drzwiach, wentylatory na maks-nadmuch na twarz i ogień ]:->

 

W miejscu tego pseudo otworu na starodawne radia musisz właśnie wyciąć otwór, tylko go obniż maksymalnie w dółżeby radio Ci sie nie oparło o dach, wymiary to 187 na ok 50mm, spodojnie można tam zmieścic radyjnko, po prawej powienien być otwór eliptyczny, przynajmniej ja sie z takimi spotkałem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a czy on jest w ogole w sprzedarzy ?? Ja wyrzyciłem tego highta bo sie zużył i skrzywil no i hak razem a mam zwykłą listwe od 4011 za 100 zl z przerobkami możesz też kupić oryginal bez przeróbek za 200-250 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpiol    0

też właśnie kupiłem zwykły prosty zaczep a tego hitcha to chce sprzedać i właśnie się pytam ile można za coś takiego wołać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

weź pod uwagę że używany czyli polowe nowego 100 zł? ale jak weźmiesz cenę od 4011 to połowa to 50zł czyli coś w tym przedziale za samego highta ,warto sprzedawać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZetor    0

Witam wszystkich użytkowników!!

Dokładnie od dzisiaj jestem posiadaczem Zetora 5211 :) i mam z nim mały problem niema ładowania oraz cos stuka na wstecznym gdy cofam z górki.Jaka może być przyczyna.Proszę o pomoc i z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Problem ładowania . Sprawdź bezpieczniki i wszystkie połączenia, żarówkę ładowania, szczotki.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZetor    0

Ile płynu to jeszcze dokładnie niewiem bo jakiś tam jest ale niewiem dlaczego na zegarze od poziomu paliwa wskazuje mi full a jest ok.10 liter i wskazuwka od obrotomierza mi coś szwankuje :angry: a motogodziny idą dobrze.Co tam może być ??Jesli ktoś wie prosze o odpowiedz lub niech pisze na GG. Z góry dziękuje :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

W Zetorze 5211 ilość cieczy chłodzącej to 10,5 L, olej w silniku 9 L, olej w skrzyni biegów i przekładni głównej 25 L,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezynek5211    2

pół biegi ma ale musi być cały czas włączona sprężarka bo to jakos tam przełancza powietrze jak naciśniesz(jest takie coś w podłodze po lewej stronie) to ciutke zwalnia dobre rozwiązanie to to nie jest ale jakos przecież musieli zrobić mówię oczywiściie o 5211

moim zdaniem jak masz PAn ciężką ziemnie to warto dopłacić za zetora 5245 poszukuje sam takiego więc proszę oto linki:

 

http://allegro.pl/item540390356_zetor_5245..._dokumenty.html

 

http://allegro.pl/item542270226_zetor_5245_super_stan.html

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T738387


I LOVE YOU, @BICZYSS :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekjsp    8

witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć paru rzeczy o zetorze 5211 mianowicie:

1 czy nadaje się do gniecenia kiszonek mniej więcej z 2-3 ha rocznie

2 jak w nim ze skrzynią biegów jest synchro ?

3 jak ze spalaniem w orce na 1 hektar

4 czy komfort jest lepszy niż np w ursusie 3512

 

 

i to chyba wszystko jak coś to prosze o przeniesienie z góry dzięki pozdrawiam marekjsp


KPK Kumurun Team -Sekcja Organizcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

mój brat miał 6211 a to bardzo podobne ciągniki, tylko inny silnik, wiec mogę ci odpisać na pytania:

2. synchronizowane ma biegi 4 i 5

4. komfort jest zdecydowanie dużo lepszy niż w 3512

a co do spalania to takim nie jeździłem ale wydaje mi się że będzie porównywalne do sześćdziesiątki

mam nadzieje że chodź trochę pomogłem pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kosterra    3

Witam.Ja miałem Zetora 5211 i powiem ci że do ubijania kiszonki jest nie za dobry przynajmniej mój był nie dobry bo miałem cienkie ogumienie(jak chcesz zobacz w galerii).Skrzynia biegów nie jest synchronizowana,w orce pługiem 3 skibowym na 3 biegu palił mniej więcej 5l.A komfort w porównaniu z 3512 to bajeczka lepiej wygłuszony więcej miejsca no i siedzenie dla pasażera miejsce na radio też się znajdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

no jedno Ci powiem komfort to napewno lepszy niż w ursusie 3512 :)


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
255    95

Jeżeli dobrze dociążysz ciągnik to nawet 330 będziesz mógł ugniatać pryzmę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiewiur1987    0

ja posiadam zetora 5211 i moge powiedziec ze to bardzo dobry ciagnik do malego gospodarstwa

jest u mnie juz 20 lat bez wiekszych napraw teraz obecnie pracuje w opryskiwaczu i siewniku bo orki juz sie nim nie wykonuje do tego jest przeznaczony wiekszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus2    0

Chcę kupić zetora 5211 z końca 84r, który na zegarze ma ponad 6 tyś godzin (silnik niby robiony bo przerdzewiała tuleja), bez wspomagania, przodek mocniejszy miękki założony od 7211, opony szerokie prawie nówki 16,9 na 28, pierwszy właściciel, nowa pompa paliwowa, stan ogólny bardzo dobry jak na ten rok. Cena około 20tyś. Pytanie czy opłaca się takiego kupić, czy szukać coś po 87r bo takie już mają większą moc silnika wg konedety i większą szerszą kabinę? Jak te dane mają się w praktyce? Chciałbym ciągać nim pług 3 skibowy (posiadam c360 i c3603p i te ciągniki na naszych polach radzą sobie bardzo dobrze z tym pługiem). Nigdy nie jeździłem zetorem. Proszę o poradę.


TS100
7211, C360, C360 3p
Bizon Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szuma    13

Takim zetorkiem to az moło się jezdzi, mało pali, u mnie taki był przez jakies 16lat, miał a z 8,5tys godzin wiadomo remont skrzyni i silnika byl ame maszyna godna polecenia.


"Siła w jedności, jedność w wierzę"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Ja bym tego nie kupił. Po pierwsze to jakiś składak( przodek z 7211) po drugie to jest 5011. Ja z takim przebiegiem bym nie brał. A remont mógł polegać na wymianie pierścionków i wspomnianych tulei i na tym był koniec. Dołóż chociaż ze 4 patyczki i kup coś konkretnego. Co z tego że byś zaoszczędził 4 czy 5 tysięcy jak to byłaby jakaś padaka a nie ciągnik.


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojoch7340    6

w nowszych seriach była synchronizowana 4i5 i były o pare km mocniejsze lepsza kabina sam posiadam 5211 do lekkich prac jest super mało pali ale jak do orki to jak jest dużo do orania to jest za mały jak do orki i uprawy to bym wybrał 7211 lub coś z napędem 4x4 polecam ale do lekkich prac do ciężkich 7211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

dołóż parę tyś i szukaj 5245 będziesz miał przód a ciągnik 4x4 to bajka w polu w głupich bronach poczujesz różnice, ewentualnie poszukaj większego 7211 to już inna klasa ciągnika sam takiego miałem i powiem że do roboty w polu 360 bije na głowę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
    • Przez Marek1806
      Witam mam problem z podnośnikiem w zetor 5211 podczas podnoszenia podnośnik pulsuje ( podnosi i tak podskakuje) . Podnośnik  ma siłę podnoszenia , tylko dlaczego tak pulsuje ? Z góry dziękuję za pomoc  
    • Przez Paweł7245
      Chce założyć turbinę oraz intercooler czy taki oto jak na zdjęciu wystarczy jest on ponoć z jakiegoś citroena 1.6 bo pasował by idealnie

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj