Cradle

zetor 5011-5211 [Opinie]

Polecane posty

zorzyk2    56
2-2,5 tys :rolleyes:

Za 1700 można kupić kompletny zestaw wspomagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpiol    0

Kurcze jakby kosztowało 1700zł to ok. ale gdzie to można by kupić?? Grene??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Kurcze jakby kosztowało 1700zł to ok. ale gdzie to można by kupić?? Grene??

Widziałem w sklepie przy ul. Elewatorskiej w Białymstoku, jutro będę tam przejeżdżał i mogę zapytać o ich sieć i formy sprzedaży, producenta wspomagania.Ewentualnie link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpiol    0

Zrobiłem mały opis wnętrza Zetora 5211

0d491ec907d28de3m.jpg

przyznam się że nie znam zastosowania kilku elementów, szczególne interesuje mnie:

- dźwignia reakcji podnośnika

- wałek 1000 obrotów

- 4 czerwone znaki zapytania jest tam wajcha w samej podłodze ale nie wiem do czego służy

 

Jakby ktoś mógł przybliżyć mi te trzy pojęcia.

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

te znaki zapytania to jest regulacja podnosnika-mieszana,silowa i pozycyjna. dzwignia reakcji podnosnika-ustawia sie jak szybko ma podnosic podnosnik <_< walek 1000obr to walek 1000obr <_< w ciagnikach typu 330 czy 360 jest walek 540obr czyli 1000obr jest 2 razy szybszy mozna jechac na mniejszych obrotach wiekszym biegiem co za tym idzie-wieksza wydajnosc i spalanie :lol:

 

jak cos pomylilem to niech ktos poprawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

hmm...u mnie nie ma półbiegów i tego czegoś od WOM 1000. a tam gdzie jest regulacja podnośnika to musiała zajść pomyłka bo to jest wajcha od włączania WOM'u <_<


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

ja to z ta wajcha od womu juz calkiem zglupialem <_< u mnie jest albo cos zwalone albo... mam 3 przelozenia w tym jedno to rozlaczenie-wiec teraz wytlumacz mi po co kolejne 2 jak by jedno wystarczylo? czy w tej wajsze moze byc 1000obr wom? to by wyjasnialo ze jedno to do 540obr a drugie do 1000obr-@lysyrolnik jak to jest u Ciebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

U mnie w tej wajsze są pozycje 1.Wyłączony 2. Niezależny 3. Zależny. Tego czegoś od obr. 1000 nie mam.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

W zetorach jest przeciez tak (nie po kolei bo nie wiem.) Są 4 pozycje pompa i wom, luz, wom i sama pompa(nie jestem pewiem ale chyba coś takiego).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

ja nie mam takiej opcji zeby walek sie nie krecil a podnosnik chodzil <_< ale czasami tak jest-ehh tam cos jest poprzestawiane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpiol    0
ja nie mam takiej opcji zeby walek sie nie krecil a podnosnik chodzil dry.gif ale czasami tak jest-ehh tam cos jest poprzestawiane.

ja też nie mam takiej opcji, i tak jest to wszystko za trudne do pojęcia w teorii, trzeba będzie oblukać to w praktyce... hehe ale zapraszam do dalszej dyskusji może sprawa się wyjaśni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
halun20    2
W zetorach jest przeciez tak (nie po kolei bo nie wiem.) Są 4 pozycje pompa i wom, luz, wom i sama pompa(nie jestem pewiem ale chyba coś takiego).

kolejnosc to luz i wtedy chodzi sama pompa, pompa i wom, wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys    1

Mam takie pytanko jak odpowietrzyć układ paliwowy? Kilka dni temu brakło mi paliwa w baku no i sie zapowietrzył , dolałem paliwa podpompowałem pompką i zapalił - myślałem że po wszystkim a tu okazuje się że jest dalej zapowietrzony. W transporcie normalnie chodzi a pod obciążeniem np.z agregatem w polu zaczyna sie" dusić" i schodzi z obrotów a potem wszystko normalnie chodzi i tak co 2 -3 minuty. Napewno jest zapowietrzony układ ale jak go odpowietrzyć???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1
Mam takie pytanko jak odpowietrzyć układ paliwowy? Kilka dni temu brakło mi paliwa w baku no i sie zapowietrzył , dolałem paliwa podpompowałem pompką i zapalił - myślałem że po wszystkim a tu okazuje się że jest dalej zapowietrzony. W transporcie normalnie chodzi a pod obciążeniem np.z agregatem w polu zaczyna sie" dusić" i schodzi z obrotów a potem wszystko normalnie chodzi i tak co 2 -3 minuty. Napewno jest zapowietrzony układ ale jak go odpowietrzyć???

miałem tak w ciapku po regeneracji pompy paliwowej, na wolnych obrotach i bez obciazenia silnik chodził ale pod obciażeniem sie dusił i gasł, trzeba było wlaśnie podpompowac żeby przejechać troche i tak w kółko..

Okazało sie że łapał powietrze przy jednej z śrub montujących przewody paliwowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Mam takie pytanie jak przełączacie dzwignie wyboru systemu hydrauliki,regulacje pozycyjną ,mieszaną ,siłową.Bo umnie dzwignia jest na regulacji pozycyjnei i nie da się przełączyc na dwie pozostałe regulacje.Trzeba jeszcze coś włączac? Tą dzwignie wogule nic nie mogę ruszyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

U mnie ona ciężko chodzi bo nie była używana przez poprzedniego właściciela. Ja sobie pomagam ruszająć dźwignią podnośnika a jak mam pod ręką to czymś uderzam i wchodzi ;)

Jak to jest? Do samego przodu to siłowa, środek mieszana a w tył pozycyjna? czy odwrotnie? nigdy nie moge zapamiętać a musze to gdzieś napisasc przy przełaczniku ;]

 

JAk przełączacie wałek 1000<=>540? Bo mi to cięzko wchodzi? trzeba oprócz sprzęgła coś jeszcze zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpiol    0

nie chodzi mi wskaźnik od poziomu paliwa w zbiorniku... co może być tego przyczynom?? Niby jak włączę zasilanie to coś się tam ruszy (1mm) ale tak jest zawsze niezależnie ile jest paliwa... wiecie może jak to naprawić??

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys    1

Możesz mieć zepsuty pływak w zbiorniku. U mnie tak było, jakieś kabelki przy pływaku sie przetarły i dlatego nie wskazywał poziomu paliwa. W podłodze pod miejscem pasażera jest taki zaślepiony otwór i tamtędy trzeba sie do niego dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedno ci powiem mam zetora z 1988 roku i do dzis odpukac zadnych remontow silnika, jedyne co to tarcza sprzegłowa i podnosnika filtr


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

U mnie jest też problem z tym wskazywaniem paliwa,czy w zbiorniku jest mało paliwa lub cały bak czy też pół baku paliwa to cały czas mi pokazuje max wartośc paliwa na wskażniku i różnie kombinowałem z tymi przewodami od pływaka i wraz pokazywało że mam cały zbiornik chociaż paliwa było mało.Zdiołem te 3 przewody z pływaka i też pokazywało na wskazniku że mam pełny bak.Co to może byc za przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj