Skocz do zawartości
miras26

odblokowanie skrzyni biegow

Polecane posty


miras26    0

Witam! Kupilem nie dawno FENDT 308 i niewiem jak odblokowac ostatni bieg aby poruszal sie z predkoscia 40km/h. Ciagnik sprowadzony z Francji i porusza sie z predkoscia 25 km/h. Jak ktos wie jak to odblokowac to prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TymonMasa    0

pisz na priv do uzytkownika kosti68 on ma materialy do nparaw wiec i w tym bedzie jak to odblokowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hubertuss    492

Teraz masz biegi od 1 do 3 i półbiegi. Przesuń dźwignie dalej w prawo na luzie i powinieneś miec biegi 25,30,40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


miras26    0

Oki Dzieki

 

Jak by jeszcze ktos wiedzial na ten temat to prosze o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jarekb20    1

Jak bedziesz miał na polowych (tzn na żółwiu) to też nie wbijesz tych wyższych biegów 25 30 40 bo jest blokada.

Może ta blokada ci również blokuje na szosowych biegach (na zającu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miras26    0

Nio wlasnie blokuje i nie wiem jak zdjac ta blokade. Wajcha idzie dalej w prawo ale biegu wlaczyc nie mozna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TymonMasa    0

Panowie rozkminaicie nie potrzebnie temat masz w środku na wodzikach blokadę i bez dokładnych informacji za ho..... nie zdejmiesz jej. Ja osobiście dalej proponuje pogadać z kosti68 i wyłożyć trochę forsy i mieć z głowy ale jak szkoda Ci na materiały do naprawa gdzie masz rozlozony ciągnik do ostatniej śrubki (co może kiedyś Ci się przydać) to sory kolego ale w takim układzie będziesz musiał latać 25 na godzinę:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hubertuss    492

Swego czasu we francji tak jak u nas obowiązywało 25 km/h. Nie wiem byc może fendt specjalnie je blokował. Chociaż nigdy o tym nie słyszałem. Materiały owszem można nabyć tylko nie wiem czy czujesz się na siłach jeśli chodzi o mechanikę aby to sprawdzać. Masz wogóle te 3 biegi odznaczone na gałce lewarka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JD1052    79

Na pewno ma jakiś bieg z drugiego luzu, bo na 3 nie jedzie 25, bedzie miał normalnie 25 i ewentualnie 30, nie bedzie miał tylko 40stki. Tak jest/było poblokowane z tego co wiem, zawsze był zablokowany 6 bieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hubertuss    492

Z tego wychodzi, że z 2 luzu ma czynne tylko 25. Pytanie, gdzie montują blokadę. Czy w skrzyni, czy gdzieś przy dżwigni pod kabiną? No i czy skrzynia ma wogóle przełożenia tych biegów bo to chyba inne pary kół niż biegi 1-3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16
Napisano (edytowany)

Wszystko zalezy od tego jaka posiadasz skrzynie, 30 km/h czy 40 km/h. Jesli masz skrzynie 30km/h to juz 40 z niej nie wyciagniesz. Jednak nie wszystkie skrzynie daje sie tak prosto odblokowac, poza tym trzaba rowniez zwrocic uwage na pare rzeczy jak na przyklad ustawienie drazka w momecie odblokowywania. Jesli zrobi sie to nie z tego miejsca, wtedy nie zostanie nic innego jak wieksza naprawa.

Edytowano przez kosti68

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TymonMasa    0

"Kosti" to jesli ja mam np 611ls mam 6 bieg i ciagnik na pelnych obrotach wyciaga 30 tylko to znaczy ze nie ma on zadnych blokad i wiecej nie da sie wyciagnac. dodam tylko z jest to ciagnik z francji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16

Zalezy jaka masz skrzynie ale obawiam sie ze jest to skrzynia 30 km/h, wiec juz nic nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzesiex    1

Zaczyna się w tym temacie niepotrzebne zamieszanie, autor pyta o farmera 300, potem ktoś pisze o favoricie 600, to zupełnie inne konstrukcje, TymonMasa, na biegu 6 masz aktywne oba półbiegi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TymonMasa    0

Grzesiekx żeby być dokładnym to w mojej 600 aktywne są aż 3 półbiegi do każdego biegu są po 3 półbiegi. a pozatym kolego chcialem wykozystac temat zeby nie zakladac kolejnego. z tego co mi kiedys kosti podeslal to wynikalo ze blokady sa zalozone na wodzikach zmiany biegow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wloczykij    1

Podbijam temat, w swojej 306 ls mam zablokowane 2 ostatnie biegi szosowe, słyszałem że na rynki francuskie ta skrzynia miała je zablokowane, ma ktoś jakieś instrukcje jak je odblokować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamil16251290    324

Raczej się nie da, na skrzyni 30km/h nie odblokujesz 6 biegu bo go po prostu nie ma. W skrzyni 40km/h jest możliwość odblkowania ale nie zawsze też podobno. Piszesz że nie masz dóch biegów ostatnich więc biegu 5 też nie? Jeśli nie to raczej jest jakaś awaria bo nie spotkałem się z blokadą dwóch biegów. Może poszedł synchronizator. Ale głownie synchronizatory padają od drugiego biegu bo jest najczęściej używany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamil niemasz racji jezeli synchronizatory stracilyby stozki i nie wychamowywalyby to bylby jeden wielki zgrzyt a wloczykij nie pisze o problemie tylko niemoze wrzucic trzeba pokrywe zdjac i zobaczyc to nie jest takie trudne zwylka skrzynia mechaniczna .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JD1052    79

Kupujecie z Francji traktory a potem milion tematów jak odblokować skrzynie, jak zrobić pneumatyke i gdzie kupić górny zaczep....I drożej was to wychodzi potem niż oryginał z Niemiec a i tak często do d*py...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zukasz    2

fendt 311 87r, schemat

 

R 2 25

 

1 3 30

 

na - 25 jedzie 42/h

30 jest zablokowane, ktos wie jak to odblokowac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×