Hinco

Rejstracja przyczepy

Polecane posty

zdruj77    3

witam taka sprawa, przyczepa d35m nie zarejstrowana ale jest stara faktura zakupu, pózniej do tego umowa z następnym właścicielem a na końcu nowy właściciel czyli ja, pytałem sie na SKP i facet powiedział ze zrobic przegląd i do wydziału komunikacji, a jak z opłatą skarbową muszę płacić, czy da się załatwic?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielv40    0

Jeżeli Ty jesteś na ostatniej umowie, idziesz z tą umową do US i musisz opłacić podatek. Co do rejestracji to tak jak pisałeś, masz wsystkie umowy, robisz przegląd i rejestujesz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek_124711    202

Witam,

kupiłem przyczepe Tandem 10 Ton z anglii, sprzedajacy dostarczył mi dokumenty takie jak: umowa miedzy anglikiem a tą firmą od ktorej odkupiłem przyczepe wraz z oświadczeniem że przyczepa nie była nigdy zarejestrowana w anglii nie posiadala tym samym dowodu rejestracyjnego gdyż w anglii nie ma potrzeby rejestracji przyczep rolniczych. Ponadto otrzymalem fakture od firmy ze od niej odkupiłem oczywiscie z danymi widniejacymi na tabliczce znamionowej. Przyczepa jest wyremontowana na cacy, w najblizszych dniach udam sie na przegląd (byłem u znajomego diagnosty i mowił ze akurat z przegladem nie bedzie zadnego problemu. Więc moje pytanie, jak juz będę  miał ten przeglad to co dalej?  :)

 

Z góry dziekuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Sam  przegląd  nie  wystarczy,  musisz  mieć  opis  że  jest  to przyczepa  rolnicza , musi to  dać  diagnosta  z  odpowiednimi uprawnieniami .

Dalej  to idziesz  do  wydziału komunikacji  i  rejestrujesz 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek_124711    202

No ja gadłem i głównym diagnosta i zarazem wlascicielem takiej stacji :) Więc myśle że się da :) A nie beda robić zadnych problemow w WK? To zaświadczenie musi być na oddzielnej kartce czy wystarczy ze w rubryce przegladu wpisze Typ pojazdu: Przczepa rolnicza. Bo taka rubryka jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Myślę że  powinien  wydać   tzw  DOKUMENT  IDENTYFIKACYJNY POJAZDU ,  powinny  tam  być  wszystkie  dane  łącznie  z  wymiarami przyczepy , rozmiarem  kół  ,  rozstawem  osi , ładownością  itp .

Przed  udaniem  się  na  przegląd,  powinienes  pójść  do  wydziału komunikacji i  zarejestrować  ją  tymczasowo  ,  dopiero  z  tymczasowym  dowodem - na  czerwonych  tablicach  na  przegląd  .

Ja  tak  robiłem  jak  kupiłem  traktor  z  zagranicy 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek_124711    202

Dokładnie tak mi mówił że bedzie mierzył ja robił zdjecia ważył itd :) A musze czasowo rejestrować? czy mozna się obyć bez tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Przegląd może zrobić bez polskich tablic rejestracyjnych.

Zależy na kogo trafisz na OSKP,jak będzie upierdliwy musisz mieć kwit wagowy z wagi która posiada homologację.

Oświadczenie jak i inne umowy jak masz od Anglika to chyba też musi być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego z okrągłą pieczątką.

Akcyza i złomowanie na ciężarowe nie obowiązuje to raczej na rolnicze też chyba nie.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek_124711    202

umowa jest dwujęzyczna więć chyba nie potrzeba? Co do wagi też nie ma problemu posiadam taka na gospodarstwie.

 

Dzieki za info :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9233

Potrzebne jest zaświadczenie od tłumacza, że treść umowy jest identyczna w obu językach, nie przeskoczysz tego. A od 2 lat nie zrobisz przeglądu bez tablic, więc musisz wziąć tymczasowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Nie  byłbym  taki pewny ze  nie  trzeba, też  gadałem  z  diagnostą  który nigdy nie  robi problemów , oraz pytałem w  WK  , tu  i tu  powiedzieli   że  nie  da  rady  bez  próbnych  tablic,  jeśli pojazd   nie  był dotychczas  rejestrowany    w  kraju ... 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Żadnych tablic próbnych nie potrzeba do przeglądu.

 

Jeśli pojazd nie posiada tablicy to będzie potrzebna tymczasowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9233

A jesli nie był rejestrowany za granicą, to nie ma tablic, więc wycieczka do WK po tablice próbne i dopiero do diagnosty. Każdy przegląd idzie do CEPIK-u, a ten nie przyjmie bez nr. rejestracyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luki223    14

Panowie a jak jest z ciągnikiem ? Jeśli muszę zrobić przegląd ,jest sprowadzony z francji to też najpierw po tablice?, mam też przyczepę od nowości u nas(0d 92 roku), niestety nie mam dokumentów i nie była nigdy rejestrowana 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Zapytaj  w  wydziale  komunikacji  , mój  traktor nie  miał  zagranicznych  tablic  ,  sprzedający dał  oswiadczenie , że  został  sprowadzony  bez  tablic  i musiałem  czasowo  zarejestrować,  żeby  zrobic  przegląd .

  W  przypadku przyczepy która  nigdy nie  była  zarejestrowana  , musisz miec  fakturę  zakupu  nowej  i  ciągłość  umów  aż  trafiła  do  Ciebie 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Potrzebne jest zaświadczenie od tłumacza, że treść umowy jest identyczna w obu językach, nie przeskoczysz tego. A od 2 lat nie zrobisz przeglądu bez tablic, więc musisz wziąć tymczasowe.

Z tego co pamiętam to tłumaczenie ma być jako oddzielny kwit.

Też miałem umowę dwujęzyczną i robiłem tłumaczenie.

Żadnych tablic próbnych nie potrzeba do przeglądu.

Przepisy to regulujące ciągle się zmieniają, sami diagności w zależności od regionu PL mają z tym problem bo sporo zależy od interpretacji ich Wydz. Komunikacji. Odsyłam do norcom-forum diagnostów lub do Wydz. Komunikacji w waszym mieście ewentualnie na dobrą OSKP.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9233

Zaświadczenie o zgodności jest tańsze, a tłumaczenie liczone od strony - droższe. Dlatego tłumacze nie informują, że w przypadku umowy dwujęzycznej wystarczy tylko potwierdzenie za 30-40zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

A jak wygląda sprawą jak bym zrobił tak: ojciec kupił dawno temu przyczepę ale jej nie zarejestrował. Dowód rejestracyjny dotarł później bo było postępowanie spadkowe. Umowy ani pisma o spadku nie mam bo zaginęło. Czy wyszło by dobrze jak bym napisał od nowa umowę na te osobę co jest w dowodzie i napisał drugą umowę teraz z ojcem że ja od niego kupilem. Czy takie coś przejdzie w WK?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj