Hinco

Rejstracja przyczepy

Polecane posty

Nikita_Bennet    316

a po co Ci nr z mojej przyczepy?

Każdy pojazd zarejestrowany ma taki numer!!


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Możesz wykasować parę cyfr lub zrobić tylko część. Chodzi o to żebym zobaczył taki numer nadany przez fabrykę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

no nr ramy na D-633 ma 4 cyfry - nie ma czego wykasowywać, D-35 ma bo czyściłem 2 lata temu (obecnie zachlapałem farbą aby nie korodował)

 

Nie rozumiem po co Ci to. Zobacz że w samochodzie masz VIN, w ciągniku VIN lub nr ramy, w przyczepie także.

 

W starym dowodzie jest na pierwszej stronie kilka cyferek a w nowym masz nr ramy czy VIN pod literką "E". Umieszczony jest na ramie pojazdu. Poczytaj podobne tematy to jest w nich napisane gdzie w której przyczepie go szukać.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek83    7

numer VIN lub numer podwozia musi być trwale naniesiony na nieusuwalny element konstrukcyjny ramy, nawet na samoróbkach wybijają taki numer, powielony jest na tabliczce. Przecież to logiczne, że musi tak być, bo każdy mógłby sobie przenitowywać tabliczki wedle uznania - bo tabliczki akurat można legalnie odnitowywać i przynitować np. na czas malowania lub jeśli nit puści. Numeru natomiast nie można usuwać ani nawet zasłaniać trwale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

numer VIN lub numer podwozia musi być trwale naniesiony na nieusuwalny element konstrukcyjny ramy, nawet na samoróbkach wybijają taki numer, powielony jest na tabliczce. Przecież to logiczne, że musi tak być, bo każdy mógłby sobie przenitowywać tabliczki wedle uznania - bo tabliczki akurat można legalnie odnitowywać i przynitować np. na czas malowania lub jeśli nit puści. Numeru natomiast nie można usuwać ani nawet zasłaniać trwale.

jak czytasz wyżej to widzisz że nie dla każdego jest to logiczne.

Co do TZ to nie wolno jej ruszać tak jak i nr ramy czy VINu.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas99    61

No zgadza się :) Mam przyczepkę samochodową samoróbkę i wybili mi ten numer na ramie B).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

A jak na starej przyczepie numer stanie się niewidoczny to także Ci nabiją nowy ale już inny bo musisz mieć opinię rzeczoznawcy+kwit z WK na OSKP o nabicie numeru itp. Każdy pojazd ma unikalny numer (no prawie unikalny).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek83    7

Co do TZ to nie wolno jej ruszać tak jak i nr ramy czy VINu.

 

Mi diagnosta powiedział, że tabliczkę mogę odczepić pod warunkiem, że przynituję ją w to samo miejsce, ale pewien nie jestem więc sprzeczać się nie będę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

w teorii tak bo nikt tego nie zauważy jak przynitujesz tym samym typem nita.

Jednakże nawet rodzaj nita (widziałem ich kilka) może świadczyć o tym iż ktoś zdejmował tabliczkę (tę oryginalną nadaną w fabryce). Ogólnie temat dla służb zajmujących się "krojonymi pojazdami" z przebitymi nr ramy/VIN i podmianami TZ.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ile taki koszt homologacji będzie kosztował? I gdzie są te ośrodki? Powiedzmy tak zwana dwukołówka do 1,5 t masy całkowitej.

Edytowano przez michal260189

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oficer998    1

Witam Posiadam przyczepę D-47 i jest ona zarejstrowana na mego dziadka tzn. jest o właścicielem w dowodzie.rejestracyjnym i nie żyję już 16 lat. Mianowicię przed śmiercią dziadek spisał ze mną umowę kupna i sprzedaży wtedy nie byłem pełnoletni. Ale cóż dorastałe uczyłem się i teraz postanowiłem pomóc rodzicom w gospodarstwie a potem przejąć je . Moje pytanie jest takie czy w urzędzie komunikacji zarejstrują mi przyczępe która nabyłem od dziadka umowa ma 16 lat nie będą robić problemów? Czy ktoś miał taki przypadek albo się spotkał z nim z góry dziękuję za odpowiedzi/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

30 dni jest ale sankcji karnej nie ma w Wydziale Komunikacji.

Nie wiem jak jest w US.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosci/763546.html

 

czynny żal - warto o tym poczytać.

Choć nie wiem czy nie będzie problemem że kupił coś nie będąc pełnoletnim ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu85    6

Witam Posiadam przyczepę D-47 i jest ona zarejstrowana na mego dziadka tzn. jest o właścicielem w dowodzie.rejestracyjnym i nie żyję już 16 lat. Mianowicię przed śmiercią dziadek spisał ze mną umowę kupna i sprzedaży wtedy nie byłem pełnoletni. Ale cóż dorastałe uczyłem się i teraz postanowiłem pomóc rodzicom w gospodarstwie a potem przejąć je . Moje pytanie jest takie czy w urzędzie komunikacji zarejstrują mi przyczępe która nabyłem od dziadka umowa ma 16 lat nie będą robić problemów? Czy ktoś miał taki przypadek albo się spotkał z nim z góry dziękuję za odpowiedzi/

Niepowinienes miec problemu z rejestracja, ja nie dawno rejestrowalem przyczepe i umowa byla z 98roku, tylko ze mialem umowe darowizny..a w urzedzie skarbowym wogole nie bylem, wartosc na umowie byla 900zl..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

bo do 1000zł US się nie czepia. Byłem podbić umowę za D45 za 600zł, facet się pytał czemu tak tanio a ja pokazałem mu rocznik oraz to że oprócz ramy, osi i kół to reszta poszła na złom a kupiłem to na kilogramy. Powiedział mi że do 1000 to mogę sobie przyjść po kilku latach bo PCC jest od 1000zł i trzeba go uiścić w 14 dni.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dammat    0

A jak wygląda rejestracja przyczep sprowadzonych z Holandii, gdzie nie trzeba rejestrować przyczep... ??

Edytowano przez dammat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

Wie ktoś jak to teraz idzie z tą rejestracja SAM? Jaki koszty , co jak gdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

Nie mozna juz rejestrowac SAM. Pieprzone sprzedawczyki twierdza ze musieli dostosowac prawo do unijnego i teraz do rejestracji wymagane jest swiadectwo homologacji. Wydaje je tylko ITS ale nikt dokladnie jeszcze nie wie co i jak, gdzies na jakims forum czytalem ze koszt cos okolo 3k.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

O szczegóły pytaj w wydziale komunikacji, bo z tego co wiem to jest możliwość rejestracji.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

Tak jest możliwość rejestracji za okazaniem homologacji jednostkowej wydanej przez ITS.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj