Skocz do zawartości
benek30

po kapitalnym nie kreci

Polecane posty

benek30    0

Witam wszystkich obecnych na forum .

Mam mały problem z moją c-360 ,a mianowicie po generalnym remoncie silnika rozrusznik nie może przekręcić koła zamachowego ,zaznaczam że odpalam go prosto z prostownika z tzw. starterem bo jeden aku jest rozwalony a z jednego to nic sie nie dzieje.

Koło zamachowe przekrece normalnie w okienku po drugiej stronie ,a rozruch nic .Co może być przyczyną,czy muszę palić przez aku.

Proszę o poradę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83
Napisano (edytowany)

wszystko zalezy jaki masz ten prostownik, jaka moc ma rozruchową, ale z tego co wiem to zawsze sie zapala z akumulatorem a pomaga mu sie właśnie prostownikiem jak słaby, a jak po remoncie kompresja dobra to i nie da rady

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Tak powinieneś mieć założone aku. Nawet dla zabezpieczenia alternatora i instalacji, bo inaczej po odpaleniu napiecie podskoczy.

Ile amper daje ten prostownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

nie podłaczałem zadnej elektryki ani alternatora bo bede go tryskał ,tak chciałem go odpalic ,na krawacie nie próbowalem a prostownik daje 300A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek410    0

probowałes zapalic na zaciag?? robiles szlif wału albo wymieniałes go?? jak nie pojdzie na zaciag a robiles cos z wałem to sprawdz czy nie masz za ciasnych panewek na korbowodach, sasiad mial taki przypadek, gość który robił mu szlif wału zrobił "ciasniej" i nie mozna bylo jego c360 na zaciag nawet przełamac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

tak wałe jest po szlifie ,ale w czasie skrecania cały czas wał krecił sie lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek37    31

spróbuj jeszcze zapalić go na akumulatorze samochodowym i najwyżej wtedy podłącz rozruch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

tylko muszę sobie najpierw naładowac dobrze jakies aku .ale spawdze

A czy sprzegło może jakoś hamować i ktory wałek powinien krecic sie w skrzyni jak jest luz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

skrzynia troche zwalnia rozruch ale nie duzo nie powinno miec to wiekszego znaczenia i zawsze mozesz wcisnac sprzeglo

ale ja bym tutaj nie szukal problemu rozkrec rozrusznik to ze masz trzy nie oznacza ze sa wszystkie dobre

wybierz ten so kreci najlepiej i go rozbierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaguar235    5

a spróbuj kołem zamachowym przekręcić ręcznie jakąś łapką od gwoździ to zobaczysz czy ma lekko czy ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

a dlaczego mam rozkrecic ten rozruch?, a kołem krece przez breszke i idzie z pewnym oporem ale nie bardzo ciezko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

chcesz zapalić na prostowniku?chyba na spawarce(piszesz 300A)?to również musisz mieć przewody jak od spawania bo żadnym cienkim przewodem tyle prądu(do rozruchu)nie przejdzie.a czy wałem można w ogóle poruszać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Aku które przy nim miałeś to zapewne były 2 x 6V 190Ah o pradzie rozruchowym 900A, Więc w tym momecie działasz mocą akumulatora samochodowego 12V 40Ah 320A. Taki aku. były w maluchach(fiat 126p).

Wic sie nie dziw, zima, zdrowy silnik = dobra kompresja ciężka do przełamnia.

Jak bys miał rozrusznik z przekładnią to można by było pogadać.

Załatw jakis aku, pozycz od sasiada daj gazete do poczytania i niech sie dociera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

proste co to 300A trzecia część akumulatora 900A o ile jeszcze ten prostownik tyle ma bo pisac to może...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

to by sie zgadzało .bardzo dziekuje za pomoc .musze kupic nowe aku i bedzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1014    45

Kup sobie jeden akumulator samochodowy 100-120 Ah i wystarczy ja tak mam od kilku lat i jest super( tylko że ja mam prądnice) ale zimą to nawet czasem jeszcze z tego akumulatora samochody odpalam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

kupiłem aku od auta i smiga.dzieki bardzo za pomoc.

ale mam nastepny problem zdaje sie ze wiekszy ,a mianowicie po odpaleniu nie ma ciśnienia pompa daje dobrze bo mierzyłem za filtrem, do góry podaje ale nie trzyma. czy jedyną przyczyną są tulejki na wałku czy może być coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

wałek był zakładany nowy.a o jaki przewód chodzi? i jeszcze czytałem o jakiejs kulce w zaworze przy pompie, ale pompa tez jest nowa i nic tam nie regulowalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×