Polecane posty

zetor    4

z tego co sie oriętuje w moim cenniku są ceny lamborghini


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

no ale pewnie z przed jakiegos czasu, wiec moze sie cos zmienilo.

poza tym moze sa ceny z r6 z bezstopniowymi skrzyniami :rolleyes:

i moze sa jeszcze ceny wyposazenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mafiadankow    3

no ale pewnie z przed jakiegos czasu, wiec moze sie cos zmienilo.

poza tym moze sa ceny z r6 z bezstopniowymi skrzyniami :)

i moze sa jeszcze ceny wyposazenia

 

To może ja sie wypowiem B)

 

Lambo mam od grudnia 2005. Przy orce jesiennej spalił 11,5L/mth max! Z ładowaczem, przednim tuzem oraz kosiarką czołową SaMasz daliśmy ok 200 000. Bez klimy, ehr i takich szmerów bajerów. Co do awaryjności... Wg mnie skrzynia trochę do d*py, jedynka ciężko wchodzi. Pod obciążeniem (transport) jadąc na 4 i 5 biegu z tylnego mostu dochodzą dziwne dźwięki - otóż jest to wada fabryczna, niezgrane tryby tylnego mostu (wymiana na nowy 50tys xD) w sumie nie ma sie z czego śmiać, znajomy mechanik powiedział ze trzeba jeździc dopóki sie nie rozleci. Ale myślę że jeszcze z 10 lat posłuży. Aktualnie ma 2200 mth i 2 razy wymienialiśmy zimery przy jednym z drążków zmiany biegów (trzeba koło zdejmować...) Hmm, jest wysoki i ma wąski rozstaw osi i nie trudno go przechylić/przerwócic (nie próbowałem przewracać żeby nie było ;p ale sie przechyla bardzo...) Co ja jeszcze mogę... W zime jest niezawodny, pali za każdym razem, nawet przy -15C czy więcej. Silnik bardzo ekonomiczny, nie kopci, mało pali. Wada jeszcze taka że nie posiada ramy! Np Ursus 912 ma silnik na ramie a Lambo takowe ramy nie posiada... Doczepie sie do tylnego mostu, no nie dość że rzęzi na 4 i 5 biegu to jeszcze jest strasznie lekki w porównaniu do U912.

 

Myśle ze mniej wiecej opowiedziałem cos na temat tego ciągnika. Jesli macie jakies pytania - gg 8498155 :)


operator maszyn

przedstawiciel handlowy - www.rolma.pl
gitarzysta, manager w zespole muzycznym - www.facebook.pl/albatroswloszczowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Co tam się Ferdek przejmujesz-znajomy rzemieślnik dorobi kosz satelitów biggrin.gif (sam pisałeś że wszystko znormalizowane...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

No bez przesady, całe bebechy skrzyni z łożyskami może tyle kosztują z robotą, ale nie koło talerzowe, ale to że serwis gotowy by był wybebeszyć i wymienić pół ciągnika to całkiem możliwe B)

na tyle co znam te ciągniki i przypadki awarii napędów to tylko jeden przypadek jak r5 130 zgubił tylne koło i półośka kosztowała 4 tyś zł, ale przejechanych kilometrów z hds-em ma więcej jak nie jedna firmowa osobówka w podobnym wieku he he

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mafiadankow    3

To co tam w tylnym moście miało by 50 tyś kosztować? B)

 

no cały tylny most, z elementami skrzyni, coś takiego... W sumie może to tyle kosztować, bo głupi oryginalny wąż od kompresora do regulatora ciśnienia (raptem 30-40 cm! ) 400zł ;/ na szczęście pojechaliśmy do takiego pana i za 25zł dorobił z węża hydraulicznego, bardziej wytrzymały jak oryginalny :D


operator maszyn

przedstawiciel handlowy - www.rolma.pl
gitarzysta, manager w zespole muzycznym - www.facebook.pl/albatroswloszczowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SuperRolnik1
      Witam. Założyłem nowy temat gdyż podobnych informacji nie mogłem znaleźć a mogą one być pomocne dla innych posiadaczy tych ciągników. Piszę w imieniu kolegi. Kupił ciągnik Deutz Fahr Agroprima 6.06 i nie wie od czego/do czego służy dźwignia z tyłu ciągnika, na środku tuż nad górnym zaczepem, za złączkami hydrualicznymi (widać to na zdjęciu). Instrukcji nie posiadamy, w internecie też ciężko cokolwiek znaleźć dlatego liczę na pomoc posiadaczy takich ciągników. Pozdrawiam


    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj