Polecane posty

Piotrus89    3

Ludzie, opiszcze co wiecie na jego temat, ile pali, na co trzeba zwrócic uwagę podczas eksploatacji, czy awaryjne są i komfort pracy. Pozdro !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

może będzie to chaotyczne ale:

-ma suchy filtr powietrza wymagający czestego czyszczenia

-mechaniczny rewers

-dźwignie jezdne (3) wszystkie po prawej stronie

-dżwi (moim zdaniem) niepraktycznie otwierające sie

-o awaryjności nie słyszałem (info od kolegi który własnie kupuje 3 Lambo)

 

 

musze konkretniej popytać o spalanie... i o cos jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

suchy filtr powietrza ale przynajmniej mozna załozyć cyklon na cieżkie warunki...palą podobno nie duzo :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mon    0

Ciągnik Lamborghini R4 z nowymi silnikami serii 1000 chłodzonymi cieczą, Euro II, 4-ro lub 6-cio cylindrowe. Charakteryzują się nowoczesną i funkcjonalną linią, wyposażone w silniki o wysokich osiągach, o wzmocnionej strukturze mono bloków, nowym systemie wtryskowym i zredukowanej emisji spalin znacznie poniżej wymaganych norm. Zmniejszenie obrotów mocy maksymalnej do 2300 obr/min. gwarantuje niski poziom hałasu i zużycia paliwa. Wydajniejsza skuteczność chłodzenia dzięki nowej chłodnicy cieczy o potrójnym przepływie, który umożliwia pracę również przy wysokiej temperaturze otoczenia. Regulacja elektroniczna silnika optymalizuje każdą dawkę paliwa, umożliwia zapamiętywanie i wywoływanie obrotów odpowiednich do wykonywanej pracy poprzez proste naciśnięcie przycisku. Wygodne i bezpieczne rozwiązanie umożliwiające operatorowi skoncentrowanie się na właściwej pracy, podczas gdy ciągnik pracuje przy obrotach stale monitorowanych i regulowanych przez elektronikę.

:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3
Ciągnik Lamborghini R4 z nowymi silnikami serii 1000 chłodzonymi cieczą, Euro II, 4-ro lub 6-cio cylindrowe. Charakteryzują się nowoczesną i funkcjonalną linią, wyposażone w silniki o wysokich osiągach, o wzmocnionej strukturze mono bloków, nowym systemie wtryskowym i zredukowanej emisji spalin znacznie poniżej wymaganych norm. Zmniejszenie obrotów mocy maksymalnej do 2300 obr/min. gwarantuje niski poziom hałasu i zużycia paliwa. Wydajniejsza skuteczność chłodzenia dzięki nowej chłodnicy cieczy o potrójnym przepływie, który umożliwia pracę również przy wysokiej temperaturze otoczenia. Regulacja elektroniczna silnika optymalizuje każdą dawkę paliwa, umożliwia zapamiętywanie i wywoływanie obrotów odpowiednich do wykonywanej pracy poprzez proste naciśnięcie przycisku. Wygodne i bezpieczne rozwiązanie umożliwiające operatorowi skoncentrowanie się na właściwej pracy, podczas gdy ciągnik pracuje przy obrotach stale monitorowanych i regulowanych przez elektronikę.

:P

:P :P :D broszury to umiem czytac :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

moj sasiad posiada lambo r 4 110 i jest z niego bardzo zadowolonymowi ze uciagma bardzo dobry i malo pali jak liczyl spalanie podczasorki zimowej to wyszlo mu 12 litrow na hektar ziemia 4 klasa jak cos to jeszcze jutro sie go dopytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANIEL    1
-ma suchy filtr powietrza wymagający czestego czyszczenia

 

Pracuje na ciągniku o mocy 80 KM z tej samej stajni, co do filtra w instrukcji obsługi piszą aby czyścić go co 10 mtg, po konsultacji z serwisantem dowiedzieliśmy się aby wykonywać tą czynność częściej najlepiej po każdej robocie w kurzu aby nie zanieczyścił się filtr końcowy (są dwa w tym modelu jeden nałożony na drugi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

daniel jak pracujesz na takim ciagniku to napisz cos na jego temat twoje spostrzezenia moga byc cenne dla wielu forumowiczow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

We wsi mają premium czyli poprzednika r4 i są w miarę bezawaryjne. ma już go 4 lata ale w tym roku dopiero się popsuł.


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

a jak cena ile taki kosztuje moze ktoś wie ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoniek1    0

MY posiadamy R4 110 od roku jak narazie jest bez awaryjny. dardzo dobry ciagniczek moim zdaniem najwazniejsza jego zaletom to jest spalanie baardo malo pali jak na swoją moc. a najwieksza wadom moim zdaniem jest to ze zbyt latwo jest go zadusic. mi to sie stalo juz kilka dziesiat razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

tak ten silnik jest na pompowtryskach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3
Czyli paliwo musi być dobre i rzadna czerwona nie wchodzi w grę :P.

U mnie i tak na czerwonym sie nie jeździ :P A diler mnie zapewniał ze 16000mth da rade zrobic w PGR na czerwonym :) , czyli silnik musi być w miare wytrzymały :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

wiesz jak masz dobra czerwona to mozesz na niej polatac znajomy latal na czerwonej lambo 60 i ma 2500 mtg i silnik jak nowka ja tez kupowalem paliwo od jednego kolesia ktorego posadzili pozniej za odbarwianie opalu oczywiscie zapewnial mnie ze jest to super paliwo z rafineri Lotos no i silnik pracuje dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

to wie ktoś ile kosztuje lamborghini R4 110 ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

lambo R 4 kosztuje okolo 178 tys ale moj sasiad kupil takiego za 134 tys byl to ciagnik nowy prosto od dilera tyle ze byl z 2005 roku a on go kupil wiosna 2006 poprostu super okazja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12
noto jeszcze nie tak drogo :):):)

zalezy dla kogo

 

 

 

nie rób off topic'u !


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SuperRolnik1
      Witam. Założyłem nowy temat gdyż podobnych informacji nie mogłem znaleźć a mogą one być pomocne dla innych posiadaczy tych ciągników. Piszę w imieniu kolegi. Kupił ciągnik Deutz Fahr Agroprima 6.06 i nie wie od czego/do czego służy dźwignia z tyłu ciągnika, na środku tuż nad górnym zaczepem, za złączkami hydrualicznymi (widać to na zdjęciu). Instrukcji nie posiadamy, w internecie też ciężko cokolwiek znaleźć dlatego liczę na pomoc posiadaczy takich ciągników. Pozdrawiam


    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj