farmerNH

Kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni - świeci

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farmerNH    1

Witam. Mam problem z kontrolką ciśnienia oleju w skrzyni (czerwona) w NH. Czasami świeci, czasami zgaśnie, i czasami przygasa. Filtr oleju jest nowy. Hydraulika i podnośnik działają poprawnie.

Czy jest możliwość żeby ona się zaświecała od nadmiernego poziomu oleju w skrzyni (tzn. mam 1,5 cm ponad MAX)??

 

I czy u was w TDD też tak wolno opuszcza na włączonym silniku np. przyczepę?? ponieważ u siebie muszę delikatnie unieść dźwignie (podnoszę przyczepę dźwignią w dół, opuszczam w górę) żeby opuszczać przyczepę, ponieważ później słychać syczenie.

Idzie to jakoś wyregulować??

 

I jeszcze jedno. Od czego jest ten denerwujący sygnał przy zapalaniu?? Ponieważ u mnie tak jak by chciał się załączać na wolnych obrotach?? Przeważnie dzieje się tak po tym jak ciągnik pracuje pod większym obciążeniem.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

dolej płynu hamulcowego-to jest podłączone pod jedną kontrolkę-DOT4,przestanie się świecić.w TD80D też na samym początku tak było,leją oszczędnie płyn i czujnik to łapie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

dzieki @wiesmag

A zna ktos moze odpowiedz na pozostale pytania??


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harvester    0

Chodzi ci o ten pisk po przekręceniu kluczyka ?

Ten pisk sygnalizuje, że nie ma lub jest słabe ciśnienie w układzie kierowniczym.

 

Witam. Mam problem z kontrolką ciśnienia oleju w skrzyni (czerwona) w NH. Czasami świeci, czasami zgaśnie, i czasami przygasa. Filtr oleju jest nowy. Hydraulika i podnośnik działają poprawnie.

Czy jest możliwość żeby ona się zaświecała od nadmiernego poziomu oleju w skrzyni (tzn. mam 1,5 cm ponad MAX)??

 

I czy u was w TDD też tak wolno opuszcza na włączonym silniku np. przyczepę?? ponieważ u siebie muszę delikatnie unieść dźwignie (podnoszę przyczepę dźwignią w dół, opuszczam w górę) żeby opuszczać przyczepę, ponieważ później słychać syczenie.

Idzie to jakoś wyregulować??

 

I jeszcze jedno. Od czego jest ten denerwujący sygnał przy zapalaniu?? Ponieważ u mnie tak jak by chciał się załączać na wolnych obrotach?? Przeważnie dzieje się tak po tym jak ciągnik pracuje pod większym obciążeniem.

Żeby ci szybko opuszczało trzeba przeregulować rozdzielacz. Patrząc od tyłu jest sirubka, którą trzeba odkręcić. Wtedy rozdzielacz będzie działał jednostronnie. Bo rozdzielacz masz dwustronnego działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

rozdzielacz z dłuższą dzwignią masz na opuszczanie całkiem w dół,do góry to jedną sekcję opuszczasz a drugą płynie olej pod ciśnieniem(przez zawór musi iść),podłącz przyczepę w górne prawe złącze(zieloną dzwignią będziesz podnosił do góry a opuszczał całkiem w dół i sama tam trzyma).

sygnał od wspomagania włącza się po wyłączeniu silnika,znajdz czujnik i jedną końcówkę zdejmij i już nie będzie cię denerwował.

po za tym w instrukcji o tym możesz przeczytać(czytajmy książki jak nam je dali).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1
Napisano (edytowany)

Przeleciałem całą instrukcje dzisiaj po raz kolejny i znalazłem tylko o tym ustawieniu rozdzielacza. O pisku i kontrolce że jest związana z płynem, nic nie napisali.

 

A jak zapobiec cieknącym szybko-złączą?? U mnie po poprzedniej zimie wszystkie zaczęły cieknąć. Na razie mam to zrobione tak że na wtyk nakładam cienki oring i trzymie (tzn. nie kapie). Czy wystarczy tylko oringi w gniazdach wymienić?? Jaki powinien tam być rozmiar?? Bo kiedyś już wymieniałem to i tak ciekły. Czy tez wymienić te plastikowe uszczelniacze (czy jak to się tam zwie)??

 

I jeszcze mam pytania odnośnie tylnej szyby.

Ile może kosztować do niej klamka??

I od jakiego samochodu pasują do niej siłowniki?? Ponieważ w sklepach nie możemy takiej długości znaleźć. Na razie mam od 16145 ale są troszkę za krótkie i jeden już puścił po jednym sezonie.

Edytowano przez farmerNH

- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54
Napisano (edytowany)

czyżby nasi już inaczej tłumaczyli?kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni biegów- jak tam jest smarowanie rozbryzgowe(przecież to jest mechaniczny).o sygnale przy wspomaganiu u mnie opisane.wolne opuszczanie bo nie tam podłączona przyczepa-daje ciśnienie na innym złączu przy opuszczaniu.złącza ciekną?może warto zadbać o czystość przy podłączaniu,oringi może grubsze warto dać,na składnicy stosy mają to dopasują,nawet nowe końcówki-cudów nie kosztują.

lepiej napisz czy to co pisaliśmy pomogło?instrukcja jest pisana tak powierzchniowo-warto ciągnik porządnie obejrzeć i będzie wszystko jasne-on jest naprawdę prosty.

klamkę i siłowniki to powinieneś szukać u dilera,sprowadzą.

Edytowano przez wiesmag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

@agentczor

Ta klamka chyba ze złota jest :D

A znasz może cenę zbiornika i pompki/silniczka do spryskiwacza przedniej szyby?

 

@wiesmag

Przyczepę teraz będę podłączał tak jak powiedziałeś czyli pod zielone.

U mnie szybko-złącza są podłączane/odłączane tylko kilka razy w roku ponieważ mam założoną przejściówkę na skręcane, wiec raczej nie ciekną od piasku czy innych zabrudzeń. Popróbuje jeszcze z grubszymi oringami jak będę miał trochę czasu. Ojciec kupił nową końcówkę ale okazało się że nie ten gwint jest.

Wiem że jest prosty, bo już raz pół ciągnika rozebraliśmy i złożyliśmy.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@farmerNH-rozumiem że przeszedłeś na polskie końcówki hydrauliki,i takie czasem ciekną,i to nie wina czasami oringa, tylko zaworku w środku.ja wymieniłem we wszystkich przyczepach na euro i ciągniku jednym też,jest spokój,lżej się podłącza i nikt mi oleju nie miesza z jakiejś starej 60 co nie pamięta kiedy go zmieniano.

tych końcówek wyszła jakaś kiepska seria,niektóre były nawet za ciasne(rzemieślnik coś podrabiał).

ten rozdzielacz z zieloną to do przyczepy działa tak jak przy 360-takie same pozycje.ten drugi jest na siłownik dwustronny(bez opuszczania).

a gwinty w tych euro są faktycznie inne(skok gwintu).

co do piasku to te euro nawet lepiej idą wytrzeć bo wszystko na wierzchu.ja bym ci polecił kilka końcówek samczyków do przyczep kupić (23 zł jedna)wygodniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerNH    1

Ciekną mi euro przy ciągniku. A przejściówkę mam na wężu euro-polskie(skręcane).

Musze się zastanowić nad przejściem na euro. Ponieważ trochę plusów też jest. I pewnie tak chętnie nie będą przyczep pożyczać, a ode mnie pół wsi pożycza i drugie pół sąsiedniej-tak to jest jak się ma sprawne i z przeglądem. Myślę że wymiana większości złączy wyniesie mnie 200-250 zł.


- Zetor 16145 turbo - nie ma że nie przejdzie
- New Holland TD60D - przepracuje każdy dzień w roku
- Ursus C-360 - stary ale jary
- Massey Ferguson 255 - Wynieś, przynieś, pozamiataj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj