Zaloguj się, aby obserwować  
robert06

belarus 920

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robert06    0

zastanawiam sie czy warto wstawic turbine do belarusa 920 podobno bedzie wiecej palił ,bedzie efekt i czy to nie skruci zywotnosci silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzeju207    12

A jaki to jest typ silnika? MMZ D-243 czy MMZ D-245? Ja mam Pronara 82SA i też myślałem nad tym ,żeby wstawić do niego turbine

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endriu007    0

Co to za problem wstawić turbo musisz wiedzieć jakie ma tłoki(najczęściej do turbiny są z "większym wgłębieniem" żeby był mniejszy stopień sprężenia) i czy wał to wytrzyma(często wały są takie same,a że ciągnik jeszcze nie taki stary ta wał powinien być elegancki. Czasami można zostawić stare tłoki ale trzeba odprężyć go czyli zmniejszyć stopień sprężania ( grubsza uszczelka) ale znając życie to tłoki będą zupełnie inne i uszczelka niewiele zdziała, no i jeszcze pierdoły takie jak smarowanie, chłodzenie turbiny wtryski. Do turbiny zawsze wszystko mocniejsze najlepiej posprawdzaj co i jak i napisz, może dopiero przy remoncie silnika było warto to robić bo części się nazbiera a kosztować na pewno trochę będą. Sprawdź stopię sprężania silnika doładowanego i wolnossącego i napisz to się pomyśli. A co do spalanie to z turbiną diesel zawsze mniej spali jak jest wszystko dobrze wyregulowane, ponieważ mieszanka się lepiej spala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert06    0

Co to za problem wstawić turbo musisz wiedzieć jakie ma tłoki(najczęściej do turbiny są z "większym wgłębieniem" żeby był mniejszy stopień sprężenia) i czy wał to wytrzyma(często wały są takie same,a że ciągnik jeszcze nie taki stary ta wał powinien być elegancki. Czasami można zostawić stare tłoki ale trzeba odprężyć go czyli zmniejszyć stopień sprężania ( grubsza uszczelka) ale znając życie to tłoki będą zupełnie inne i uszczelka niewiele zdziała, no i jeszcze pierdoły takie jak smarowanie, chłodzenie turbiny wtryski. Do turbiny zawsze wszystko mocniejsze najlepiej posprawdzaj co i jak i napisz, może dopiero przy remoncie silnika było warto to robić bo części się nazbiera a kosztować na pewno trochę będą. Sprawdź stopię sprężania silnika doładowanego i wolnossącego i napisz to się pomyśli. A co do spalanie to z turbiną diesel zawsze mniej spali jak jest wszystko dobrze wyregulowane, ponieważ mieszanka się lepiej spala.

TO NARAZIE NIEWARTO SIE DO TEGO PRZYBIERAC MA DOPIERO 1500 MOTOGODZIN PRZEROBIŁEM W NIM MOCOWANIE TURA, MAM Z SOKÓŁKI ZRYWAŁO MI SRUBY MOCUJACE RAME CO NIECO TRZEBA BYŁO ZMIENIC O 60 KG JEST CIĘRZEJSZY DOSZŁO TROCHĘ RAMY ,WIDZIAŁEM ŁAK PEKA OBUDOWA SPRZEGŁA NAJCZESCIEJ POJAWIA SIE KRESKA TAM GDZIE SMARUJE SIE SPRZEGŁO I WAŁEK WYHODZI Z TEJ OBUDOWY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endriu007    0

Powiem Ci tak z tym przebiegiem jak w miarę chodzi to nic nie ruszaj jedynie jak napisałem przy okazji remontu silnika (czego Ci nie życzę) to możesz pomyśleć, a tak jak wszystko jest git to niech tak pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj