Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
robert06

belarus 920

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robert06    0

zastanawiam sie czy warto wstawic turbine do belarusa 920 podobno bedzie wiecej palił ,bedzie efekt i czy to nie skruci zywotnosci silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzeju207    2

A jaki to jest typ silnika? MMZ D-243 czy MMZ D-245? Ja mam Pronara 82SA i też myślałem nad tym ,żeby wstawić do niego turbine

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endriu007    0

Co to za problem wstawić turbo musisz wiedzieć jakie ma tłoki(najczęściej do turbiny są z "większym wgłębieniem" żeby był mniejszy stopień sprężenia) i czy wał to wytrzyma(często wały są takie same,a że ciągnik jeszcze nie taki stary ta wał powinien być elegancki. Czasami można zostawić stare tłoki ale trzeba odprężyć go czyli zmniejszyć stopień sprężania ( grubsza uszczelka) ale znając życie to tłoki będą zupełnie inne i uszczelka niewiele zdziała, no i jeszcze pierdoły takie jak smarowanie, chłodzenie turbiny wtryski. Do turbiny zawsze wszystko mocniejsze najlepiej posprawdzaj co i jak i napisz, może dopiero przy remoncie silnika było warto to robić bo części się nazbiera a kosztować na pewno trochę będą. Sprawdź stopię sprężania silnika doładowanego i wolnossącego i napisz to się pomyśli. A co do spalanie to z turbiną diesel zawsze mniej spali jak jest wszystko dobrze wyregulowane, ponieważ mieszanka się lepiej spala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert06    0

Co to za problem wstawić turbo musisz wiedzieć jakie ma tłoki(najczęściej do turbiny są z "większym wgłębieniem" żeby był mniejszy stopień sprężenia) i czy wał to wytrzyma(często wały są takie same,a że ciągnik jeszcze nie taki stary ta wał powinien być elegancki. Czasami można zostawić stare tłoki ale trzeba odprężyć go czyli zmniejszyć stopień sprężania ( grubsza uszczelka) ale znając życie to tłoki będą zupełnie inne i uszczelka niewiele zdziała, no i jeszcze pierdoły takie jak smarowanie, chłodzenie turbiny wtryski. Do turbiny zawsze wszystko mocniejsze najlepiej posprawdzaj co i jak i napisz, może dopiero przy remoncie silnika było warto to robić bo części się nazbiera a kosztować na pewno trochę będą. Sprawdź stopię sprężania silnika doładowanego i wolnossącego i napisz to się pomyśli. A co do spalanie to z turbiną diesel zawsze mniej spali jak jest wszystko dobrze wyregulowane, ponieważ mieszanka się lepiej spala.

TO NARAZIE NIEWARTO SIE DO TEGO PRZYBIERAC MA DOPIERO 1500 MOTOGODZIN PRZEROBIŁEM W NIM MOCOWANIE TURA, MAM Z SOKÓŁKI ZRYWAŁO MI SRUBY MOCUJACE RAME CO NIECO TRZEBA BYŁO ZMIENIC O 60 KG JEST CIĘRZEJSZY DOSZŁO TROCHĘ RAMY ,WIDZIAŁEM ŁAK PEKA OBUDOWA SPRZEGŁA NAJCZESCIEJ POJAWIA SIE KRESKA TAM GDZIE SMARUJE SIE SPRZEGŁO I WAŁEK WYHODZI Z TEJ OBUDOWY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endriu007    0

Powiem Ci tak z tym przebiegiem jak w miarę chodzi to nic nie ruszaj jedynie jak napisałem przy okazji remontu silnika (czego Ci nie życzę) to możesz pomyśleć, a tak jak wszystko jest git to niech tak pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×