Dawid3359

wzrost temperatury w Renault 75-34

Polecane posty

Dawid3359    0
Napisano (edytowany)

Cześć nie wiecie może jaka jest przyczyna wzrostu temperatury w ciągniku?, gdyż wzrasta mi temp. za każdym razem jak zwiększam obroty. Czyściłem już chłodnice 2x ale to nie pomogło

Edytowano przez Dawid3359

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

A sprawdzałeś czujnik temp? I po czym stwierdzasz że łapie temp? Po wskaźniku czy po tym że faktycznie temp w chłodnicy jest za wysoka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid3359    0

A sprawdzałeś czujnik temp? I po czym stwierdzasz że łapie temp? Po wskaźniku czy po tym że faktycznie temp w chłodnicy jest za wysoka?

Stwierdzam po wskaźniku i z chłodnicy wywalił mi się płyn w czasie pracy Potem już cały czas łapie temperaturę i nie mogę nim robić w lato bo teraz tak się nie uprzykrza ta wada gdyż jest na zewnątrz temp. poniżej 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Stwierdzam po wskaźniku i z chłodnicy wywalił mi się płyn w czasie pracy Potem już cały czas łapie temperaturę i nie mogę nim robić w lato bo teraz tak się nie uprzykrza ta wada gdyż jest na zewnątrz temp. poniżej 0

 

sprawdź czy z chłodnicy wydostają się pecherzyki powietrza. Jeśli tak to uszczelka pod głowicą, a jak nie to napisze ci jeszcze co może byc przyczyną mam renault 7514

 

sprawdź czy z chłodnicy wydostają się pecherzyki powietrza. Jeśli tak to uszczelka pod głowicą, a jak nie to napisze ci jeszcze co może byc przyczyną mam renault 7514

a i jeszcze jedno sprawdz, czy termostat jest sprawny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid3359    0

sprawdź czy z chłodnicy wydostają się pecherzyki powietrza. Jeśli tak to uszczelka pod głowicą, a jak nie to napisze ci jeszcze co może byc przyczyną mam renault 7514

 

 

a i jeszcze jedno sprawdz, czy termostat jest sprawny :)

Termos mam w porządku bo sprawdzałem, a pęcherzyki powietrza pokazują mi się jak ciągnik złapie trochę temperatury.

Czy to na pewno będzie uszczelka pod głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Termos mam w porządku bo sprawdzałem, a pęcherzyki powietrza pokazują mi się jak ciągnik złapie trochę temperatury.

Czy to na pewno będzie uszczelka pod głowicą?

 

obawiam się że tak... pamietaj, lepiej uszk. uszczelka niż pękniecie głowicy, ja kupowałem oryginalne uszczelki z Francji zamawiane w Agromie(na opakowaniu napis CLAAS) i kosztowały 1000zeta,w tym pod głowice 4 szt, pod kolektor dolotowy 4 szt. i wylotowy 4 szt. :D da się zrobić, jeszcze renia pośmiga :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Zdejmij pasek klinowy z pompy wodnej i ściągnij kolektor wodny z głowic. Nalej równo wody odpal ciągnik i zobacz gdzie idą bombelki i wymień uszczelkę pod jedną głowicą bo nie warto cało rozbierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj