Polecane posty

rafcik711    0

Witam koledzy mam problem padła mi pompa hydrauliczna oleju w skrzyni .Mam pytanko czy aby się do niej dostać trzeba rozpoławiać ciągnik czekam na opinie pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Ciagnik trzeba rozjechac bo pompa znajduje sie na walku sprzeglowym. Sprawdz filtr zasysanego oleju, ktory znajduje sie ponoc przy laczeniu skrzyni z mostem miedzy duzymi korkami na imbusa po dwoch stronach skrzyni. Nie wiem czy to prawda ale tak ostatnio wyczytałem i mam zamiar to sprawdzic w swoim JD3140 bo nigdy tam nie bylo zagladane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafcik711    0

Kolego z tego co mi wiadomo to są dwie jedna w skrzyni wstępna i główna z przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Ta sa dwie ale mozesz latwo sprawdzic ktora ci siadla. Zobacz czy masz olej w tym zbuorniku nad pompa glowna z przodu. Jak nie masz to zalej na odpalonym ciagniku i zobacz czy wszystkie funkcje zyciowe powroca chodziaz na chwilke. Jesli tak to jest problem z podawaniem oleju ze skrzyni na pompe glowna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafcik711    0

Witam koledzy odkręciłem tylny dekiel od raka podnośnika i przy podniesionej kabinie zajrzałem do sirotka i to tej pompy nie widać .Widać grubą rurkę która podaje olej do takiego trójnika ze zbiorniczkiem z którego wychodzi rurka z olejem na dwa wałki.Z moich obserwacji wynika że pompa w skrzyni podaje olej na skrzynie a potem do pompy głównej.Pod spodem koło filtra oleju jest wyprowadzone wyjście hydrauliczne .Po wpięciu w niego przewodu z zaworem i podaniu oleju do pompy głównej wszystko jako tako na razie działa.Ale na wiosnę trzeba się poświęcić i zrobić ale nie wiem czy sam dam radę jak trzeba rozpoławiać.Czy ktoś to robił i czy to duży problem ? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Mógłbyś zrobić zdjęcia i dodać gdzie masz wyprowadzone wyjście hydrauliczne i zawór?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kazdy po trochu ma racji a dokladnie to jest tak:

W skrzyni biegow jest pompa zasilajaca (10-12bar) czerpiaca olej ze smoka znajdujacego sie w przedniej czesci tylnego mostu i tloczaca olej przez filtr oleju do plyty "rozdzielczej" znajdujacej sie pod nogami na skrzyni. W plycie jest zawor cisnieniowy ktory reguluje cisnienie do wartosci ok.12 bar. Dalej olej dzieli sie na zasilanie pompy glownej (tej z przodu przed chlodnica) i zasilanie funkcji takich jak rozlaczanie p. napedu, smarowanie skrzyni i tylnego mostu, hamulec wom, hi-lo (polowki) i sprzeglo wom.

Kolega niech napisze jaki ma dokladnie problem w swoim JD to postaram sie mu cos podpowiedziec. Tez mialem problem w swoim JD ale go rozpracowalem

Edytowano przez deerepiotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafcik711    0

Kazdy po trochu ma racji a dokladnie to jest tak:

W skrzyni biegow jest pompa zasilajaca (10-12bar) czerpiaca olej ze smoka znajdujacego sie w przedniej czesci tylnego mostu i tloczaca olej przez filtr oleju do plyty "rozdzielczej" znajdujacej sie pod nogami na skrzyni. W plycie jest zawor cisnieniowy ktory reguluje cisnienie do wartosci ok.12 bar. Dalej olej dzieli sie na zasilanie pompy glownej (tej z przodu przed chlodnica) i zasilanie funkcji takich jak rozlaczanie p. napedu, smarowanie skrzyni i tylnego mostu, hamulec wom, hi-lo (polowki) i sprzeglo wom.

Kolega niech napisze jaki ma dokladnie problem w swoim JD to postaram sie mu cos podpowiedziec. Tez mialem problem w swoim JD ale go rozpracowalem

Witam koledzy padła pompa w skrzyni bo gdy go odpaliłem to nic nie działa i po zalaniu tego zbiornika z przodu koło głównej pompy to nie ciągnie oleju .Gdy odkreciłem przewód co podaje olej z pompy w skrzyni na główną to nie ma ciśnienia oleju.

Edytowano przez rafcik711

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
    • Przez RafaHordyj
      Witam czy jest możliwość  zrobienia szybkiej skrzyni biegów w John deere 3040, 
    • Przez Paweł20
      Witam jak odpowietrzyć wysprzeglik 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj