Zaloguj się, aby obserwować  
irokez85

Odpowietrzenie układu paliwowego

Polecane posty

irokez85    0

Mam problem z odpowierzeniem tego układu w Zetorze 6211. Nawet, gdy wszystko wydaje się w porządku, silnik po kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu minutach pracy gaśnie samoczynnie. Powietrze ciągle sie pojawia i blokuje dopływ paliwa. Wymieniłem pompkę do odpowietrzania i nic... Pewnie przyczyna tkwi gdzie indziej. Poradzcie :) Jestem początkującym... mechanikiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

Mozliwe ze gdzies zrobila sie mala dziurka w przewodzie paliwowym, ja tak mialem wczoraj ze ciagnik caly czas zapowietrzal sie,wszedzie sucho, dzisiaj rano okazalo sie ze w wężyku byla malutka dziurka i tedy lapalo powietrze

Edytowano przez Nikita_Bennet
ortografia

Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    472
wyczyść zbiornik i problem zniknie

mi też się wydaje, że problem może tkwić w zasyfionym zbiorniku paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irokez85    0

Właśnie sęk w tym, że zbiornik sprawdzałem na samym początku i jest ok. Przewód paliwowy też sprawdzałam, ale wymienię na wszelki wypadek, żeby nie było :) I szukam dalej... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

Mi sie kiedys zapowietrzał przez pompe paliwa, ale c335, coś było nie tak zregenerowane i poszła do powtórki, problem zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafiq    0

Cześć Irokez85, mam identyczny problem. Też gaśnie mi ciągnik po paru minutach od odpowietrzenia. Wszystkie przewody po dokręcałem, wymieniłem uszczelki, filtry i to samo.

W Bizonie kilka lat temu miałem zasyfiony zbiornik ale tam był wyraźny spadek mocy i obrotów. Silnik jednak nie gasł i dało sie jednak jakoś zjechać z pola. Oczywiście kilka zestawów filtrów musiałem poświecić zanim doszedłem do tego co jest grane:) Zbiornik umyłem, wysuszyłem i filtry są do dzisiaj.

W zetorze objawy są inne, z dużych obrotów wygląda to jak nagła odcinka paliwa.

Jaką przyczynę znalazłeś u siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

W moim zetorze działo sie to samo zapowietrzał się, ale otworzylem maske i tam chyba na pompie jest taka śróbka chyba na płaski śróbokręt i ja odkrecałem jak sie zapowietrzyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

ja bym ci doradził sprawdzic w jakim stanie jest ta rurka co wchodzi do zbiornika i przez nia zasysane jest paliwo ze zbiornika :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

ja miałem taki sam problem udało mi sie go rozwiązać tylko mam jeszcze bombelki w odstojniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

W moim 5211 przyczyną zapowietrzania był zaworek zwrotny, rozkeręciłem go rozciągniłem sprężynkę i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj