Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
irokez85

Odpowietrzenie układu paliwowego

Polecane posty

irokez85    0

Mam problem z odpowierzeniem tego układu w Zetorze 6211. Nawet, gdy wszystko wydaje się w porządku, silnik po kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu minutach pracy gaśnie samoczynnie. Powietrze ciągle sie pojawia i blokuje dopływ paliwa. Wymieniłem pompkę do odpowietrzania i nic... Pewnie przyczyna tkwi gdzie indziej. Poradzcie :) Jestem początkującym... mechanikiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Mozliwe ze gdzies zrobila sie mala dziurka w przewodzie paliwowym, ja tak mialem wczoraj ze ciagnik caly czas zapowietrzal sie,wszedzie sucho, dzisiaj rano okazalo sie ze w wężyku byla malutka dziurka i tedy lapalo powietrze

Edytowano przez Nikita_Bennet
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

katator    115
wyczyść zbiornik i problem zniknie

mi też się wydaje, że problem może tkwić w zasyfionym zbiorniku paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irokez85    0

Właśnie sęk w tym, że zbiornik sprawdzałem na samym początku i jest ok. Przewód paliwowy też sprawdzałam, ale wymienię na wszelki wypadek, żeby nie było :) I szukam dalej... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Mi sie kiedys zapowietrzał przez pompe paliwa, ale c335, coś było nie tak zregenerowane i poszła do powtórki, problem zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafiq    0

Cześć Irokez85, mam identyczny problem. Też gaśnie mi ciągnik po paru minutach od odpowietrzenia. Wszystkie przewody po dokręcałem, wymieniłem uszczelki, filtry i to samo.

W Bizonie kilka lat temu miałem zasyfiony zbiornik ale tam był wyraźny spadek mocy i obrotów. Silnik jednak nie gasł i dało sie jednak jakoś zjechać z pola. Oczywiście kilka zestawów filtrów musiałem poświecić zanim doszedłem do tego co jest grane:) Zbiornik umyłem, wysuszyłem i filtry są do dzisiaj.

W zetorze objawy są inne, z dużych obrotów wygląda to jak nagła odcinka paliwa.

Jaką przyczynę znalazłeś u siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

W moim zetorze działo sie to samo zapowietrzał się, ale otworzylem maske i tam chyba na pompie jest taka śróbka chyba na płaski śróbokręt i ja odkrecałem jak sie zapowietrzyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

ja bym ci doradził sprawdzic w jakim stanie jest ta rurka co wchodzi do zbiornika i przez nia zasysane jest paliwo ze zbiornika :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    92

ja miałem taki sam problem udało mi sie go rozwiązać tylko mam jeszcze bombelki w odstojniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

W moim 5211 przyczyną zapowietrzania był zaworek zwrotny, rozkeręciłem go rozciągniłem sprężynkę i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Mam trudna sparwe ale mianowicie mam zetora 5211 91r 4810mtg i w lecie palił do strzału a teraz przy 5-10 stopniach ma problemy z odpaleniem. Po odpaleniu za 2 3 razem kopci jak szalony ciagle gdy sie przygrzeje to nic ale na zimnym tak ma. Dodam oleju nie bierze zawory były nie dawno ustawione Olej jest równo z maxem. Chce to naprawic przed zima bo w zimie nie ruszy pewnie. Pozdrawiam 
×