Polecane posty

Mikua    23

Oryginalne Ursusowskie sworznie na allegro 90 zł , u mnie w sklepie 100 zł , razy 2 to daje 200 zł, tulejki kosztowały 55 zł, jeśli dostane do rozwiercenia myślę ze w tej samej kwocie będą, jedynie pozostaje kwestia tokarza, ale tu akurat max 50 zł ( do władka robiłem to samo) , czyli całkowity koszt wyniesie max 110 zł. i sworznie mam oryginalne, gdzie nie muszę mówić że sa o wiele lepsze niż te nowe.

Na allegro najtańszy 50 zł, później od 60 do 70 zł niewiadomego pochodzenia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    779

co Ci po tych oryginalnych czy nawet tych od Waryńskiego, nawet te po 70zł bez problemu wytrzymają kilkanaście lat


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    23

I tak zrobiłem, nigdzie nie mogłem kupić tulejek nadmiarowych, wiec kupiłem nowe sworznie w grene, cena 60 zł na sztukę, tyle o ile powinny wytrzymać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bears    344
4 godziny temu, izydor6280 napisał:

co Ci po tych oryginalnych czy nawet tych od Waryńskiego, nawet te po 70zł bez problemu wytrzymają kilkanaście lat

Dokładnie, nawet te tańsze przy dobrym smarowaniu chodzą lata a po X latach nie ważne czy waryński czy chińczyk i tak do ponownego użytku bez obróbki się nie nadadzą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    6

Witajcie, robiłem regeneracje całej osi w zakładzie, zamontowałem oś początkiem kwietnia, zainstalowałem wspomaganie i wszystko fajnie ale po miesiącu nie dało się smarować zwrotnicy lewej w tym niższym punkcie smarowania a teraz  prawej też się nie da, jest tak duży opór że końcówkę zatrzaskową wystrzeli albo wężyk pęknie (smarownica pneumatyczna). Ktoś mi powie co się mogło stać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1459

No co wykręć smarowniczkę i zobacz czy widać zwrotnice cczy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    779

dokładnie, pewnie przekręciło tuleję


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    6

Trochę to dziwne, po wykręceniu smarowniczki zwrotnicę widać ale żeby nasmarować to trzeba przód do góry podnieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1459
4 godziny temu, TheEnd napisał:

Trochę to dziwne, po wykręceniu smarowniczki zwrotnicę widać ale żeby nasmarować to trzeba przód do góry podnieść.

Bo prawidłowo przód się podnosi i najlepiej osoba jedna smaruje druga kręci kierownicą lewo prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    779

co nie zmienia faktu że nawet na ziemi powinno iść płynnie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1459

Trudno się nie zgodzić,wygląda na to że jest jak @asharot mówi poza kanałami smarującymi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    6

Dzięki panowie, jak będę miał troszkę więcej czasu to odwiozę na gwarancje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zelus132    4

Panowie, takie pytanie, może ktoś odczyta i pomoże. Zamówiłem sobie nowe piasty do c360 i mi przyszło za dużo cześci, a dokładnie to chodzi mi o to, że nie wiem w którym miejscu założyć ten zaznaczony pierścień ( PIERŚCIEŃ METALOWY 50015730 ). Podejrzewam ze po tej podkładce filcowej i dużym łożysku, bo gdzie indziej nie ma zwyczajnie na niego miejsca. No i którą stroną, bo pierścień jest z jednej strony, od wewnątrz jest lekko wytocozny pod skosem. Jest ktoś w stanie pomóc? Na starej piaście takiego pierścienia nie ma i zwyczajnie nie wiem jak go zamontować, a jak już go mam, to chce zalozyc.

CZOP-PIASTA-KOLA-6-OTW-6-00-16-URSUS-C-330-C-360.jpeg

pierscien.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    23
Napisano (edytowany)

.

Edytowano przez Mikua
Nie to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    779

pierścień zakładasz pierwszy na czop, na niego dopiero ta podkładka metalowo filcowa


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez przekręt
      https://www.olx.pl/oferta/kola-420-85r34-i-340-85r24-16-9r34-13-6r24-komplet-nowe-felgi-opony-CID757-IDzLlu9.html
    • Przez gintekk
      Witam mam taki problem z ursusem 4011 silnik po kapitalnym remoncie a z okolic sprzęgła dochodzi dudnienie. Zwłaszcza jest to słyszalne w kabinie. Co zauważyłem od razu po odpaleniu świeżo złożonego silnika że koło zamachowe ma bicie na boki. Jeszcze co zauważyłem że po naciśnięciu sprzęgła te dudnienie prawie ustaje. Mechanik mówił że takie objawy daje luźne koło zamachowe, ale jestem na 100% pewien że koło nie jest luźne. Moje pytanie brzmi czy bijące koło zamachowe może dać efekt dudnienia, dodam że przed remontem też tak dudniło. Myślałem że to tak dudni któryś wyrobiony tłok w tulei, ale to nie to skoro na nowych zestawach naprawczych jest to samo. Czy jest możliwe że nowy wał może być krzywo wytoczony w miejscu gdzie przykręca się koło zamachowe. Czy może koło zamachowe jest zwichrowane, bo płaszczyzna gdzie przylega tarcza jest popękana i była przetaczana bo się ślizgało sprzęgło. Najgorzej że nie zwróciłem uwagi czy na starym wale też takie bicie było. Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny tego dudnienia bo to jest uciążliwe podczas pracy.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj