Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wiesmag    54

u nas kilku miało od nowości w płaskiej osi 18 większość przy okrągłej 16.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44
Napisano (edytowany)

@bison45 odsyłam do poczytania lekturki o tutaj http://www.mototechn.../geometria.html i innych użytkowników też, bo mnie aż nerwy biorą. Jak może przeszkadzać, chyba, ze autor sobie żarty stroi.

 

 

 

Edytowałem tego posta chyba 10 razy, jakieś błędy serweru chyba, bo nie chciało się edytować i dalej nie chce

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bison45    0

yyyy wiesz trochę przeszkadza bo łożyska się odkręcają i rok temu dokręciłem i zaspawałem, ale teraz znowu latają i podczas szybkiej jazdy luzy są nieco odczuwalne <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Przecież jest zabezpieczenie po to zeby się nakrętka nie luzowała :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

z tych zdjęć wynika że masz wszystko w porządku,to że ci łożyska się obluzowując to nie ma nic wspólnego z kątem nachylenia kół inni też tak mają i też w osiach płaskich i łożyska się nie obluzowują.może coś w piaście(opór puścił i łożysko wchodzi dalej jak powinno) lub za mało idzie dokręcić i trzeba podkładkę dołożyć,tam szukaj przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Wiesz, najlepiej pisać od razu wszystko żeby później nie było nieporozumień.

 

W moim przypadku jak miałem zjeżdżone łożyska to nie pomagały żadne podkładki, nawet dorabiałem większy pierścień dystansowy ten wewnętzrny przy tym większym łożysku, ale na nic. Okazało się, że były łóżyska tak wytarte, że powstały progi takie jak na tulejach tylko że dużo większe i wszelkie podciąganie wtedy nic nie daje. Najlepiej kontrolować np. co roku dokręcając nakrętkę i nie powinno być progów.

 

A może koła ci 'telepią', jak nie masz ustawionej zbieżności to tak jest. Koła nie mogą iść równolegle do kierunku jazdy, muszą być zbieżne. Kiedyś jak sobie ustawiłem na wprost to chodziły jak zósemkowane (pokrzywione) koła od roweru, a luzu na łożyska nie miałem wcale.

 

Podnieś przodek na lewarku i zobacz czy masz faktycznie ten luz na łożyskach, ale czop musisz nowy kupić na pewno skoro jest zaspawany tamten.

 

 


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

Witam, czy jest gdzieś możliwość zamiany osi przedniej "okrągłej" na płaską za nie wielka dopłata, chodzi mi o to że zdaje starą oś dostaje nową z jakąś nie wielką dopłatą czy jest gdzies takie miejsce np. w małopolsce, a i czy z podnośnikami tez tak można że zdaje stary i dostaje nowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

2 lagi =100zł 4 tulejki 28zł łożyska oporowe 12zł oringi5zł , sworzeń 40zł ,tulejki 20zł ,podkładki dyst. nie więcej jak 3zł +robocizna, nabicie rozwiercanie, pasowanie ok100zł, chyba że klient się uprze żeby spawać toczyć itd lub jest bardziej rozwalone to drożej


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

To pododawaj ceny części które podałem+ robota i to tyle :rolleyes: chyba że umyślisz sobie zamiast wymieniać to dotaczać nadspawywać tulejować lub będie za bardzo rozwalone , to analogicznie mniej za części a więcej każdy weźnie za robotę. Ja jak widzisz w miare zamykam się w ok300zł , w mojej okolicy jest zakład który też dobrze robi ale za 400-450zł


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

jakies 2 lata temu pytalem sie w sklepie z czesciami i o ile dobrze pamietam to os na wymiane kosztowala 600 zl, teraz nie wiem ale pewnie podobna cena


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2

witam a ile mniej więcej by kosztowało gdybym zawiózł samą gołą belke bez półosiek do naprawy tego luzu co jest na osi na samym środku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

To ci napisze że nie opłaca się nadspawywać sfożnia itd lepiej kupić nowy 40zł tulejki 14zł dystanse ok3zł a samo rozwiercenie i pasowanie to na dobre 0.7 :rolleyes: przynajmniej u mnie bo to nie ma roboty przy tym, chyba że trzeba tulejować to inna bajka , ale myśle że nikt normalny nie krzyknie więcej niż 100zł za godzine roboty... :rolleyes:


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

witam a ile mniej więcej by kosztowało gdybym zawiózł samą gołą belke bez półosiek do naprawy tego luzu co jest na osi na samym środku?

U nas taka przyjemność kosztuje 200zł.

Regeneracja zwrotnic po 100zł za stronę,zrobione solidnie.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2

a gdybym sam chciał się za to wziąć to ciężko jest z tym??? jakie nerzędzia będą mi potrzebne i o co chodzi ztym tulejowaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Sam duży rozwiertak nastawny kosztuje od 800zł w zwyż, raczej go nie kupisz, rozwiertak 35-50 tj do tulejek lag kosztuje od 500zł w zwyż też ci chyba nie potrzebny co nie? :rolleyes: zawieź gdzieś


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2

rozwiertak to nie problem bo niedaleko jest zakład tokarski i jak wymieniałem tulejki na półośkach to pożyczałem od nich' za free;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

No to ponabijaj nowe tulejki, kup sobie nowy sfożeń i lagi i rozwierć tulejki na wymiar sfożnia i tulejek, dopasuj podkładki dystansowe i tyle


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2

czyli filozofi wielkiej nie ma' mam jeszcze instrukcje napraw do c-360 wię powinienem dać rade' jeszcze tylko pytanie co to są te lagi bo w książce nic o tym nie widziałem...

A sfożeń w robocie mi obspawają i ztoczą za 4 piwa wiec bardziej sie opłaca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2

Dobre chłopaki u mnie pracują;) a jeśli te lagi to są sworznie zwrotnicy tak jak na zdjęciu no to nie ma potrzeby ich robić bo na jesień wymieniałem półośki z miekkich na twarde i wkładem nowe tulejki i łożyska no i nie ma luzu na nich...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj