Polecane posty

Mikua    119

Oryginalne Ursusowskie sworznie na allegro 90 zł , u mnie w sklepie 100 zł , razy 2 to daje 200 zł, tulejki kosztowały 55 zł, jeśli dostane do rozwiercenia myślę ze w tej samej kwocie będą, jedynie pozostaje kwestia tokarza, ale tu akurat max 50 zł ( do władka robiłem to samo) , czyli całkowity koszt wyniesie max 110 zł. i sworznie mam oryginalne, gdzie nie muszę mówić że sa o wiele lepsze niż te nowe.

Na allegro najtańszy 50 zł, później od 60 do 70 zł niewiadomego pochodzenia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

co Ci po tych oryginalnych czy nawet tych od Waryńskiego, nawet te po 70zł bez problemu wytrzymają kilkanaście lat


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

I tak zrobiłem, nigdzie nie mogłem kupić tulejek nadmiarowych, wiec kupiłem nowe sworznie w grene, cena 60 zł na sztukę, tyle o ile powinny wytrzymać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540
4 godziny temu, izydor6280 napisał:

co Ci po tych oryginalnych czy nawet tych od Waryńskiego, nawet te po 70zł bez problemu wytrzymają kilkanaście lat

Dokładnie, nawet te tańsze przy dobrym smarowaniu chodzą lata a po X latach nie ważne czy waryński czy chińczyk i tak do ponownego użytku bez obróbki się nie nadadzą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Witajcie, robiłem regeneracje całej osi w zakładzie, zamontowałem oś początkiem kwietnia, zainstalowałem wspomaganie i wszystko fajnie ale po miesiącu nie dało się smarować zwrotnicy lewej w tym niższym punkcie smarowania a teraz  prawej też się nie da, jest tak duży opór że końcówkę zatrzaskową wystrzeli albo wężyk pęknie (smarownica pneumatyczna). Ktoś mi powie co się mogło stać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

No co wykręć smarowniczkę i zobacz czy widać zwrotnice cczy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

dokładnie, pewnie przekręciło tuleję


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Trochę to dziwne, po wykręceniu smarowniczki zwrotnicę widać ale żeby nasmarować to trzeba przód do góry podnieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
4 godziny temu, TheEnd napisał:

Trochę to dziwne, po wykręceniu smarowniczki zwrotnicę widać ale żeby nasmarować to trzeba przód do góry podnieść.

Bo prawidłowo przód się podnosi i najlepiej osoba jedna smaruje druga kręci kierownicą lewo prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

co nie zmienia faktu że nawet na ziemi powinno iść płynnie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Dzięki panowie, jak będę miał troszkę więcej czasu to odwiozę na gwarancje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zelus132    4

Panowie, takie pytanie, może ktoś odczyta i pomoże. Zamówiłem sobie nowe piasty do c360 i mi przyszło za dużo cześci, a dokładnie to chodzi mi o to, że nie wiem w którym miejscu założyć ten zaznaczony pierścień ( PIERŚCIEŃ METALOWY 50015730 ). Podejrzewam ze po tej podkładce filcowej i dużym łożysku, bo gdzie indziej nie ma zwyczajnie na niego miejsca. No i którą stroną, bo pierścień jest z jednej strony, od wewnątrz jest lekko wytocozny pod skosem. Jest ktoś w stanie pomóc? Na starej piaście takiego pierścienia nie ma i zwyczajnie nie wiem jak go zamontować, a jak już go mam, to chce zalozyc.

CZOP-PIASTA-KOLA-6-OTW-6-00-16-URSUS-C-330-C-360.jpeg

pierscien.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

pierścień zakładasz pierwszy na czop, na niego dopiero ta podkładka metalowo filcowa


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Montował już ktoś taki wynalazek ? https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-czujnik-ursus-c330-c360-8921651227  Malowane proszkowo i wszystko już złożone. Na dodatek to chyba jakaś nowa firma na rynek weszła. Widziałem komentarz przy osi i typek pisał, że "lepsza od innych".

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

sam jestem ciekaw czy są lepiej zrobione i na zwór oryginału, bo zwrotnica do okrągłej osi to porażka, nawet tego wsunąć nie idzie do końca bo rura sklepana a nie sprawowana na kwadrat
z tego co się dowiedziałem w nowym rzemiośle nawet tuleje nie są osiowo, więc albo trzeba rozwiercać by sworzeń lekko się kręcił albo składać i będzie ciężko, obie opcje bez sensu
Znalezione obrazy dla zapytania: polos 360


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Izydor w oryginalnych zwrotnicach po zabiciu tulei również trzeba było rozwiercać. Było nawet do tego specjalne narzędzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

No właśnie wiem,że nowe to lipa. Tak jak ja bym chciał sam zrobić to kupować rozwiertaków po kilka stów się nie opłaca, a komuś dać w okolicy i ma wziąć ze 400zł za robotę to już chyba lepiej by to było kupić, nawet jak sworzeń jest chiński to i tak on wytrzyma bo pierwsze pójdą tulejki. U mnie to luzy mają na wszystkie strony więc chyba półosie nie do odratowania będą. 

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj