Skocz do zawartości

Polecane posty

banan575    104

Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    95

wymien tuleje zwrotnic lub zwrotnice[te pionowe],podnies kola poszarp i zobaczysz ktore jest do roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

Nie koniecznie panowie.

Na poczatek dokręć śróbę w kolumnie kierowniczej ,z prawej strony pod tablica rozdzielczą w kabinie . Najpierw trzeba poluzować nakretkę (chyba 24 klucz)a póżniej dużym śrubokrętem wkręcic (około pół obrotu-obrót) wystajacą śrubę . powinno pomóc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

tez tak myslalem ,ale nie pomoglo po wymianie tuleji problem znikl,ale po 2 m znowu sie zaczyna :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

A lozyska powymieniales tez?? Moze one jus rozklekotane. Wiesz w kazdym ukladzie kierowniczym jest podobnie. luz + luz = problem w prowadzeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki169    0

Witam.

Mam pytanie jak zdemontować oś przednią w URSUSIE C-360 bo mam z tym problem.

Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    593

musisz odkręcić wspornik z osią od silnika,następnie wybić bolec zabezpieczający sworzeń a sam sworzeń wybić w stronę gdzie się przykręca do silnika[najpierw trzeba odkręcić chłodnicę i filtr]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

slawek3220 dał opis do osi płaskiej ,a do okrągłej pierwsza część tak samo, a potem odkręcasz 2 (lub 4 zależy od modelu)śrubki z przodu ,które trzymają taką metalową płytke> sworzeń wybijasz od silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Zdejmujesz maskę chłodnice filtr powietrza odpinasz drążki kierownicze odkręcasz 4 śruby od zwrotnic wyjmujesz je tak jak byś rozstaw poszerzał odkręcasz 4 śruby od bloku silnika które trzymają wieszak i oś i masz wszystko na ziemi ))) potem odbezpieczasz sworzeń odkręcając 2 śrubki zdejmujesz taką blaszkę bierzesz wybijak młot i wybijasz sworzeń i masz wszystko ))))W jednego mało co tam zrobisz musisz mieć 2giego do pomocy )))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

jeśli ma juz luz to wustarczy ze podniesiesz przodek odkrecisz te sruby z przodu na sworzniu i druga osoba do pomocy  i lekutko wyjcie a jak co to go mozesz wydusicz breszką lub  młotkiem go próbowac ale powiniel lekko wyjćś ale jeśli ma luz! :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielus    0

Witam znam to ja już w swoim życiu osi od c360 i c330 rozebrałem na części z 50 jeśli chcesz ją rozbierać na części i jak ona jest okrągła a nie płaska to nie źle się młotkiem na pukasz żeby wyszła pół oska lepiej weź ją do ciepła żeby odmarzła to pół ośki dobrze wyjdą. Coś o tym wiem bo pracuje w warsztacie który głównie zajmuje się regeneracją osi przednich i podnośników TUZ pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1190

Ja też wymieniałem w swojej 60-ce sworzeń. Był już zużyty a mimo to nie chciał wyjść. Musiałem odkręcić wspornik i dobrze walić młotem w sworzeń, żeby wybić. Z tulejkami też było ciężko. Jak już wymieniasz to wymień od razu sworzeń i tulejki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielus    0

Jak odkręciłeś już oś to po co się bawić w wymienianie sworzni lepiej zawieść do jakiegoś zakładu który się tym zajmuje i zapłacić za regenerację całej osi wszystkie tuleje a sworznie ci napawają i toczą od nowa masz wtedy nowe piasty i jak będziesz chciał to nowa belka jak jest tamta popękana oczywiście za dopłatą około 200zł takie są ceny w pułtusku. pzdr :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

mam dziwny problem z przednią prawą półosią (oś płaska) przy skręcaniu w prawo,gdy np. bronuje po świeżej orce i na końcu pola chce się zawrócić skręcając w prawo to prawa końcówka poprzecznego drążka wchodzi pod oś i często się zablokuję dlaczego tak się dzieje i jak usunąć tą usterkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

najprostsze rozwiązanie -przyspawaj coś przy ograniczniku(śrube,nakrętke)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

kolaga wyżej ma racje , ale wydaje mi sie że nie dokońca . Dlaczego sie tak dzieje ?? bo jest popsuty ogranicznik (pewnie wyłamany ) mósisz spowrotem go przyspawać >> najprościej kawałek jakiegoś materiału :) a później spróbować skręcić w jedną i drugą strone i w razie potrzeby szlifierką troche podciąć lub troszke nadspawać jeśli sie okarze za mały Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

ale właśnie kiedy właśnie ogranicznik już trzyma koło a jeszcze jakoś się przesunie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ClaasEuropa    40

ja też to miałem chociaż mam ogranicznik ale u mnie sworznie zwrotnicy do góry sie wysunęły i mijało ogranicznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

A ja mam takie pytanie która oś jest lepsza okrągła czy płaska?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Skoro producent w pewnym momencie zdecydował się na zmianę osi to znaczy ze nie była ona za dobra. według mnie płaska jest lepsza (i lepiej wygląda).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×