K700

Farmtrac

Polecane posty

marian2011    113

Marcin ja mam 80 mtg i kilka razy sprawdzałem spalanie dokładnie w agregacie wyszło mi ok 5,3 litra, w agregacie z siewnikiem poznaniak 2,7 metra przedtem ruszyłem agregatem samym dla przeschnięcia wyszło mi ok 3,7 litra na mtg tak małe spalanie bo dużo pracował na dojazdach po ziarno i sypanie na wolnych obrotach ,i jeszcze mam zapisane 7mtg co było i po drzewo i jakieś jazdy to wyszło 3,9 litra na mtg a mtg wychodzi przy 1600 ob silnika w godzinie i tak staram się pracować a czemu tobie 7-8 litra wyszło to dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

nom dużo mi wyszło te spalanie ale to moze dlatego że troche wilgotno było na łące i włączyłem 4x4 ale to to moge temu ciągniczkowi wybaczyć. hmm nadal mi nie daje spokoju odpalanie tego ciągnika, z tłumika podczas krecenia wydobywa sie siwawy dym. Za późny wtrysk????? przecieków żadnych nie mam w ukł. paliwowym <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Faktycznie coś musisz mieć nie tak z ustawieniem pompy u mnie zimą - 20 czekam aż zgaśnie kontrolka podgrzewania i odpalał po sekundzie pierwszy obrót wału ,latem odpalam jak jeszcze się świeci i mam małą chmurkę czarnego dymu w tym momencie ,masz jakieś pocenie albo wyciek oleju z silnika ,u mnie myślałem że przedni uszczelniacz wału poszedł bo mokra tam było ale po umyciu to leci z odpływu od sprężarki co dokręconą ma rurkę nad tym kołem a dociągnąć już nie idzie i leci spod uszczelki pokrywy zaworów i kolektor wydechowy i okolice mokre mam ,uporam się że żniwami wezwę serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

marian2011 na poprzedniej pompie wtryskowej tak miałem że odpalał bez żadnych podrzewaczy w sekundzie i był dymek czarny jak u ciebie i to wszystko. Fakt faktem że była pompa wadliwa bo ciągnik nie miał mocy ale odpalał :D po nagrzaniu silnika i zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest ok, wiadomo gdy ciepły silnik to nawet gdy kąt wtrysku odrobinke za późno to nie będzie miało znaczenia gdyż jest lepszy samozapłon na ciepłym i silnik tego nie zauważa. Tak to moim zdaniem wygląda, że ciupinke trzeba by było wyprzedzić zapłon. :P ale moc to on ma B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

Jeśli chodzi o odpalanie to trzeba użyć pewnego patętu. W tych silnikach jest zastosowana elektryczna pompka wpomagająca podawanie paliwa i niestety z niej chyba troszke schodzi paliwo jak silnik nie pracuje, i żeby go ładnie odpalić to chwile poczekaj zanim przekręcisz kluczyk do konca by odpalić aby pompka dopompowała paliwa. Jeśli za pierwszym razem po krótkiej chwili nie zapali to niekręć dalej bo szkoda rozrusznika i akomulatora tylko cofnik kluczyk i zakręc odrazu ponownie i będzie git.

Edytowano przez michal1313

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a jak u was wyglada serwisowanie farmtraców? Bo ja sie właśnie dowiedziałem że mój diler ma serwis tylko do zmiany oleju a do grubszych rzeczy juz nie a w skrzyni mi łozysko padło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

no przy trudniejszych naprawach to lepiej wezwac fabryczny serwis :) do mnie w niecałe 18 godzin od zgłoszenia przyjeżdzają :D ekspres, naprawdę szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

no niestety tak, wciąż trudny rozruch zimnego silnika ;[ czekam jeszcze na serwis od dilera bo mam 69mth więc nie mogę już nim jeździć a coś się nie śpieszą żeby przegląd mi zrobić, czekam i czekam...

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz150    10

Do 690 przód 360/70R24 i tył 480/70R30 ale nie warto moim zdaniem ;p Lepiej z tyłu zostawić 460/85R30 są tylko 2 cm węższe ale za to są wyższe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj