Zaloguj się, aby obserwować  
przemal_1989

nowe ciągniki sdf seria TTV

Polecane posty

Jasiupila    1

Ja eco tylko do transportu i do prasy czy kosiarek używam ale do cięższych robót to od razu Powera właczam. U mnie przy błotnikach siadły mocowania i latały (wymienili na nowe)i od miękkiej osi czujnik się zasyfił i się kiepsko włączał. Wiem że Comfortip to bajer fajny ale nigdy nie miałem czasu żeby go użyć.

@brzozak no przy ruszaniu muła ma trochę jeśli o to ci chodzi.

@podcepiomy mylisz z TTV630.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

no wlasnie to jest podobno ulomnosc eccoma, ze nie moze przelaczac zakresow mechanicznych podczas jazdy <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

ale międzi eco i power jast jeszcze duży zakres więc jak wiesz że będziesz ciągnoł sporo to daj na pośredni i już z resztą z tego co zaobserwowałem to jak włącze na power to i tak po chwili zrzuci obroty może nie do tak niskich jak na eco ale zato dużo lepiej reaguje a i w trakcie jazdy można to zmienić dlaczego nie?

Edytowano przez lolmax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

nie chodzi o tryby jazdy tylko o przelozenia mechaniczne, na ktorych wybor kierownik i tak nie ma wplywu.

 

w innych kontrukcjach sa przelaczalne podczas jazdy, a w Eccomie podobno nie, no i zgadzaloby sie z tym co @Jasiupila pisal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

nie za bardzo rozumię o co chodzi trochę się pogubiłem jeśli nawet startuje z wysokiego przełożenia mechanicznego w co wątpie to co to za różnica jak od startu do max ciągnie tak samo a co do przełączenia na eco w pracyto sprawa jest prosta jak widzą że jest za malo mocy i ma problemy z osiągnięciem zadanej prędkości to skręcam odpowiednio w kierunku power ale to wiąże się odrazu ze zwiększeniem zużycia paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiupila    1

Jak chcesz mieszać biegami przy ruszaniu kup sobie manuala z półbiegami. U nas w TTVkach nie ma wpływu na to jakim biegiem się jedzie. W trybie manualnym czuć jeszcze zmianę biegów, a w auto już nie. W transporcie tylko się jeździ na auto.

@lolmax nie denerwuje cie to że jak wpadniesz w błotko to już z niego bez pomocy drugiego ciągnika nie wyjedziesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

HaHa tak to jest katastrofa nie ma żadnej możliwości żeby nim szarpać już 2 razy mnie wyciągali :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

jeśli nawet startuje z wysokiego przełożenia mechanicznego w co wątpie to co to za różnica jak od startu do max ciągnie tak samo

wlasnie o to chodzi, ze nie ciagnie tak samo (tzn skoro jestes nieswiadomy to moze ci sie tak zdawac ;) ), bo pompy hydrauliczne nie maja stalej wysokiej prawnosci tylko w pewnym zakresie.

natomiast rzeczywiscie jak tak sobie czaicie to nie bede sie mocno zaglebial w te sprawy.

 

w ktoryms pismie rolniczym o tym pisali i mnie to zaintrygowalo, wiec chcialem sprawdzic, ale chyba bede mial okazje dopiero jak bede mial okazje karnac sie jakas ttv'ka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

Teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką a już napewno nie teoria z gazetek. Tez kiedyś czytałek pewien "brukowiec"gdzie opisywano vario (że jest to skrzynia o 2 zakresach mechanicznych)i ttv (że ma 4 sakrest) trwierdziłi że ttv jest znacznie ciekawsze.A ja mimo iż jastem posiadaczem ttv i tak wiem że Fendt jest najlepszy tylko mnie na niego nie stać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ty naprawde nie wiele rozumiesz z techniki...

 

cale szczescie rolnicy nie musza wiedziec czym jezdza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

a ty jak widze musisz zawsze miec ostatnie słowo " cale szczescie rolnicy nie musza wiedziec czym jezdza" a ja myslałem że to forum dla rolników i ludzi ściśle z ta branżą powiązanych ale widze że ty jesteś ponad nami! Pozostan więc w tej mydlanej bańca zwenej "ego" ale pamiętaj że ona pęknie i spadniesz nisko

Edytowano przez lolmax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

zapytalem sie grzecznie o rzecz stricte techniczna, nie wiedziales trudno, nie wszyscy musza rozumiec czym jezdza i taka jest prawda, wazne zeby wiedzieli co na ich polach sie dzieje.

natomiast jak zaczynasz wyjezdzac z argumentami, ze gazety to szmatlawce, fendt i vario jest naj, a podejzewam, ze nie potrafisz przytoczyc zadnego merytorycznego argumentu, to mnie to juz drazni.

 

moje ego, moj problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

przeczytaj jeszcze raz co napisałem "że ja czytałem brukowca" a co sie tyczy co jest lepsze to też jest moje zdanie (tez tak pisałem).Kiedyś ktoś mądry powiedział żeby nie gustować w gustach i popierając jedi stwierdzenie nikogo do niczego nie namawiam więc żadnych argumentów nie muszę przytaczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Ostatni sezon przejeździłem JD 6920 AutoPowr z eccom 1.8 /chyba podobna do tej w TTV/

 

a powiedzcie jak to jest w transporcie z eccomem ruszajac jest od razu na najwyzszym mechanicznym przelozeniu czy nie?

wraz ze wzrostem prędkości załączają się kolejne sprzęgła /zakresy/

 

 

HaHa tak to jest katastrofa nie ma żadnej możliwości żeby nim szarpać już 2 razy mnie wyciągali :)

w JD wystarczy gwałtownie puścić sprzęgło


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

w eccomie zastosowanym w jd na bank zakresy przeskakuja, wlasnie sytuacja tylko DF miala sie tyczyc.

 

więc żadnych argumentów nie muszę przytaczać.

a masz jakies?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

sluchaj kolego maiłem 612 turbomatika naganiane mieła 28tyś mth bez żadnego remontu i jak ją sprzedawałem to nadal chodziła jak złoto czy trzeba lepszych argumentów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiupila    1

JD mają chyba jakoś inaczej to rozwiązane. U nas w TTVkach się sprzęgła nie używa. Ja się przyznam że nie wiem o co z tymi zakresami chodzi. Ale dla mnie nie liczy się co on tam ma w środku. Grunt żeby dobrze swoją robotę robił. To mój ciągnik spełnia.

Fendt tak na prawdę to szału nie robi. To już jest wszystko przestarzałe. Taka seria 700, 12 lat chyba produkowana(tak mi się wydaje, nie zagłębiałem się w teorie ich powstania) i nic nie zmienione. Może to jest i dobre, ale zawsze coś nowego by się przydało.

@lolmax, u mnie denerwuje mnie to że jak on wjedzie w błoto, wiadomo że jak człowiek wjedzie w błoto to próbuje wyjechać, tutaj czym więcej się próbuje tym gorzej. Manualem zawsze można biegami coś zdziałać. W TTV się nie da. Jak się wjedzie to on coraz to mocniej się w te błoto pcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@Jasiupila oczywiscie masz racje i nikt nie jest w stanie sie znac na wszystkim rolnik ma sie znac przede wszystkim na tym co produkuje, a nie czym jezdzi wystarczy tylko nie miec kompleksow i przyznac otwarcie na tym sie nie znam.

sluchaj kolego maiłem 612 turbomatika naganiane mieła 28tyś mth bez żadnego remontu i jak ją sprzedawałem to nadal chodziła jak złoto czy trzeba lepszych argumentów?

jakies techniczne moze? no i raczej dotyczace vario - sam od tego zaczales, skoro uwazasz, ze jest najlepsze to wypadaloby wiedziec czemu sie tak uwaza.

 

pewnie znajda sie 30'tki co maja tez bez remontu jakims cudem przechulane 20 tys mth i co tez bedziesz uwazal, ze 30'tka jest dobra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

@Jasiupila z tym zakopywaniem to najgożej drażni mnie to że jak ustawisz na manualu przykaładowo 10km/h i wciśniesz sprzęgło to automatycznie zejdzie do prędkości minimalnej . Ja jak do tej pory to bronię się tylko w taki sposób że ustawiam ehr na wysoką czułość i nie odpuszczam jak już to nie pomoże to nawet się nie mam zamiaru męczyć. Trzeba przyznać jest to spora wada ale może jest na to jakiś patent którego jeszcze nie znamy.

@brzozak2 czytaj posty a jeśli znajdziesz taką 30stkę to tak będę uażał że jest doskonała bo nawet na dzień dzisiejszy złego słowa o niej nie powiem

a tak żeby rozwiać wszelkie wątpliwości wststkich zainteresowanych skrzyniami bez stopniowymi to mam fajny artykół

http://www.bauernzeitung.at/index.php?id=2500%2C17245%2C2163%2C%2CbnBmX3NldF9wb3NbaGl0c109NQ%3D%3D

 

fajnie wszystko jest opisane i zobrazowane .@brzozak2 czem ja stawiam na vario?

bo jest naj prostrze a jak wiemy od dawna najlepsze (najtrwalsze w tym przypadku) są rzeczy naj prostrze ale jak już wspominałem to jest tylko moje zdanie i nikogo nie usiłuję przekonywać

Edytowano przez lolmax

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

dzięki za odpowiedzi ciekawe jak by się w lesie taki agrofarm ttv sprawdził ;)) jak ktoś chce to mi na testy może na parę dni podesłać do lasu ;)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

vario moze i jest proste, ale ma takie straty, ze ałała. kto co woli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiupila    1

Tych starych Fendtów nie ma co porównywać do tych nowych. To stary, twardy szkoposki czołg jest a nie ciągnik. Jak byś miał takiego od nowości i dbał o niego to to jest sprzęt nie do zajechania.

@brzozak a ty w Axionie też masz Vario?

Vario niby takie proste a jak chcesz wymienić to 30-40 tyś wołają. Prostych skrzyń już nie produkują. Prostą skrzynię to miały stare ale dobre polskie Ursusy.

Te problemy z zakopywaniem to jest najpoważniejsza wada tych TTVek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolmax    0

Co do tego że stare ciągniki były bardziej żywotne to chyba się wszyscy zgodzimy i to chyba w większości producentów ale co do wygody i komfortu też każdy z nas się przyzwyczaja i nie chce się już ganiac ciągnikami bez klimki i hałaśliwymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

nie mam standardowego hexashifta.

vario jest produkowane przez fendta i wsadzane tylko do ciagnikow grupy AGCO.

 

do claasa wsadzaja ZFa c-matic (to samo co s-matic).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie wyszła nowa ttv 4** widac ze chyba SDF chce wprowadzić do swojej gamy ciągników maszyny bezstopniowe a co za tym idzie w pewnym stopniu zbliżyć się di Fendt`a


Usługi prasowania: CLaas Rollant 350RC Same Silver 105

<663510562> jeśli zainteresowani
GG: 8717144

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj