audi80b4

mtz 952 obroty maksymalne

Polecane posty

audi80b4    1

mam mtz 952 makstmalne obroty z gazem w podłodze to 2tys. znajomy ma takiego samego to ma 1.8 a znowu pytałem jeszcze jedngo gościa to mówił ze 2.2 jakie wy macie obroty i jakie powinny być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Zależy jak jest ustawiony na pompie i z tego te różnice, twój jest akurat na optymalnych obrotach.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

z tego co mi wiadomo to jet silnik doładowany? Fabrycznie 2000 powinien mieć


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

czyli chyba dobrze mam 2 tys a jak bym podręcił tą śrubke pod pedałem i ustawił go na 2.2 była by jakaś różnica w mocy czy juz nie ma co go podkręcać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Wiesz możesz podkręcić ale wciskaćtyle tylko jak naprawde potrzeba będzie :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

a jaki dokładnie masz model silnika?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

silnik 245,5 ma obroty ustawione na 1800, dochodzi do 2000. więcej obrotów mocy nie zwiększy aż tak znacznie, ale zawsze coś...

A ile max można bezpiecznie kręcić tym silnikiem? bo silnik 245 moze kręcić już 2200-2400 nawet? czy ten 245,5 wytrzyma 2200 w dłuższym obciążeniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

no właśnie 820 ma ten sam silnik tylko nie ma turbo i kręci się do 2200-2400 czyli 952 chyba tez może

 

ile 952 ma km bo ten silnik ma 80 km dodane turbo i niby ma 90 ale mi sie wydaje ze chyba ma więcej bo turbo daje więcej koni niż 10 jeden gość mówił ze one mają 98 a tylko podawane jest 90 mierzył ktoś ile ten traktor tak naprawde ma koni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No własnie przez to turbo ma te mniejsze obroty i wydaje mi się się powyżej 2200 to juz nie będzie zdrowe dla niego :wacko:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

mierzył ktoś ile mtz 952 ma koni katalogowo ma 90 ale dużo ludzi mówi ze 98 i tak już słyszałem od paru osób ze własnie 98 tak więc wie ktoś ile ma faktycznie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

wątpie... Żeby na WOM miał 80-85km to było by fajnie, a moim marzeniem to 90KM na WOM :rolleyes: Obroty na 2200 się podciagnie, dawke da się większą i sie zobaczy jak się bedzie zachowywać....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Luuuudzie, 952 musi mieć 1800 obrotów, fabrycznie tyle ma, na desce rozdzielczej jest mała klapka, otwieracie jąi tam są guziki do ustawiania licznika, belarusy dostały standardowe zegary i każdy po swojemu trzeba dostroić, jak swojego prowadziłem to pokazało mi że jade ponad 50 na godzine i że silnik wkręca 2600obr/min, ustawiłem go i mam normalnie 1800 i prędkość na jakieś 32/h

 

UrsusCzesio jak podkręcisz go do 2200 obr na minute to uzyska ponad 105 KM i będzie jechał z taką samą prędkością jak model 920 na skrzyni synchro. Zużycie paliwa skoczy diametralnie do góry,..

Edytowano przez yahooo777

KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj