pronarek

Halogeny Mtz 82

Polecane posty

pronarek    2

Witam ;)

Kupiłem tura na mtz i muszę zamontować jakieś halogeny tylko ze za bardzo nie wiem jak je przymocować do kabiny i skąd wziąć prąd ??? dodam ze mój rusek jest z 96 roku ;) Chętnie przyjmę jakieś fotki jak wy macie to zrobione ;) Mój mail mati0793pl@gmail.com

 

Ps

proszę o jak najszybszą odpowiedz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja podłączył bym pod jakić bezpiecznik a zeby je przypiąć to wywierciłbym w kabinie i bym je przykręcił lub tak jak kolega mówi przyspawać uchwuty

Edytowano przez DOMINIK19995

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Florek315    0

@dominik dziury w kabinie? xD to powodzenia :D A z bezpiecznika brać prad to tez moze byc, ale bedzie kable widac ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to je poprowadnić tak zeby nie było widać ja tak zrobiłem ja montowałem koguta do pronara

Edytowano przez DOMINIK19995

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

W tym temacie chyba już wszystko było napisane KLIK

Są tam przekaźniki,druty i żarówki energooszczędne. :lol:

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustafakali    3

Witam chce założyć szperacze led do mtz ale nie wiem jakie wybrać żeby ładnie świeciły rozpraszające czy skupiające?

Edytowano przez mustafakali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

kupiłem u tego sprzedawcy ledy 27w  i mam założone z tyłu świecą zaje..:tw_astonished:   w porównaniu z halogenem roboczym h3, ciekawe jak z ich  trwałością przy tej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Też takie lub całkiem rozpraszające. Dlatego do przodu dalekosiężne bo  z przodu chodzi o skręt   i to co przed tobą, a   z tyłu tylko pod maszynę.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Przy zakupie Led trzeba zwrócić uwagę, czy nie będzie zakłóceń 

Mam z przodu mocne ledy 13  ale radia nie posłuchasz a z tyłu 9led ale te nie powodują zakłóceń,  te moje przednie ładnie świecą ale jak się dojeżdża do lasu itp a w szczerym polu trochę gorzej to wygląda , jak ktoś dużo w nocy robi to można się pokusić o lampy z boku kabiny , moje kosztowały coś 50 zł i 36 bodajże za sztukę ale warto było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj