bartini1

NOWY CLAAS AXION 900

Polecane posty

bartini1    0

Czy widzieliście nowego axiona 900??? Oto link: http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=856638

Proszę tutaj głownie ludzi dojrzałych emocjonalnie o opinię szczerą, czy ten ciągnik według was, najlepiej posiadaczy JD8000, Fendt 900 lub Case Magnumów może być konkurencją??? Czy jeżeli byłby droższy to zainteresowalibyście się nim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Challenger    4

Ja powiem tyle, ze ten ciagnik napewno bedzie jakas tam konkurencja w porownaniu z innymi firmami.Ale nie podoba mi sie jaka mu dali maske :unsure: Lecz dopiero bedzie go mozna dobrze ocenic po premierze ;)

Edytowano przez Challenger

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

a mi sie podoba :wub: o ile to ma jakiekolwiek znaczenie przy wyborze ciagnika :blink: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

mi tez sie podoba i dla mnie wyglad ciagnika ma duze znaczenie bo jak sie cos kupuje to musi "wpasc w oko" przynajmniej takie jest moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

osiagi osiagami i awaryjnosc jest pierwszym z kryteriow wyboru no i cena oczywiscie ale jakos to wszytko musi wygladac tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartini1    0

Oficjalnie premiera tej wiosny.

A jak z środkiem kabiny???

Najmocniejszy AXION będzie miał 380KM nominalnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

Te zdjęcia już od dawna są w wątku "Nowości ze świata - NH", tam podano, że premiera ma się odbyć w ostatnim kwartale 2011 roku

 

pozdrawiam

 

@edit

Troszkę poszperałem, w końcu go dorwali :)

http://www.thecombineforum.com/forums/18-tractors/22850-axion-900-a-2.html

 

Cytuję:

Motor: FTP Cursor 9 8700 cc with SCR

Trasmission: CVT ZF Eccom 3.5

Front Axle: Dana

Max tire: 710/75 r 42

Edytowano przez Libero

Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych

Politechnika Warszawska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    40

Lukaszjarm jestem ciekaw jak ta awaryjnosc sprawdzasz :)


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SKNPL    0

Zapewne jeo premiera bedzie na targach Agritechnica ;)

 

Witam, zgadza się :rolleyes: Premiera Axiona 900 jako ciągnika w przedziale mocy 250-380KM będzie można podziwiać na Aritechnice 2011. Bardzo czekamy na tą premierę z uwagi na duży potencjał ciągnika, na pewno

będzie na testach w Europie i w Polsce.

 

Pozdrawiam,


SKN POLSKA "Przewaga dzięki technologii" - Chip tuning, Eco Tuning, Części i akcesoria, hamownia 4x4 & WOM


e-mail: info@skn-tuning.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Szkoda że FPT a nie DPS jak do tej pory, choc mogli by Cumminsa lub Caterpillara wwstawić :rolleyes:

Masa do 18t B) także 8R, 900 Vario i Magnum mają konkurencję

Coś mi się wydaje, że Xerion to poniżej 400KM już nie zejdzie i 3300 i 3800 nie będą mieli następcy :unsure: obym się mylił :)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendtrisix    32

Ciekawe jaką będzie miał cene, jeśli będzie kosztował mniej więcej tyle samo co magnumka to będzie spora konkurencja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4

Nie no teraz to ten ciągnik naprawdę mi się podoba :rolleyes: I widać że postarali się aby operator nie chciał opuszczać kabiny :P


Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor964    0

Traktor pierwsza klasa, bardzo mi się podoba. I moim zdaniem ładniejszy od nowej seri JD 8R.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

On ma być niezawodny, ekonomiczny i charakteryzować się parametrami klasy heavy duty a nie być ładny ;)

Raczej niewielu się trafi, że go kupi bo jest ładniejszy niż JD 8R, no chyba że narwaniec :lol:


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BartekPL    76

Jak go zobaczyłem pierwszy raz to mnie obrzydzenie wzieło ale nawet jest ładny. Ciekawe jak się będzie sprzedawał?


POMOGŁEM KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ Z PRAWEJ STRONY MOJEGO POSTU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SKNPL    0

Szkoda że FPT a nie DPS jak do tej pory, choc mogli by Cumminsa lub Caterpillara wwstawić :rolleyes:

Masa do 18t B) także 8R, 900 Vario i Magnum mają konkurencję

Coś mi się wydaje, że Xerion to poniżej 400KM już nie zejdzie i 3300 i 3800 nie będą mieli następcy :unsure: obym się mylił :)

 

Właśnie tutaj też jest pytanie odnośnie silnika i samego serca. Z informacji uzyskanych przez Nas testy były dużo wcześniej ale na pewno zdecydowały inne czynniki również o wyborze, tak więc ostatecznie Silniki "IVECO" :D dla nas to nie problem bo bardzo je lubimy i sa podatne na modyfikację i trochę oszczędniejsze niż DPS , których też są różne opcje.

 

Xerion będzie nadal w 2 wersjach 380 i 500, ale to jest inna maszyna niż standardowy ciągnik klasy 900.


SKN POLSKA "Przewaga dzięki technologii" - Chip tuning, Eco Tuning, Części i akcesoria, hamownia 4x4 & WOM


e-mail: info@skn-tuning.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ciagnik tej klasy jest oszczedny jak dobrze ciagnie i duzo zrobi w kazdych warunkach, a to zapewniala charakterystyka pracy DPS.

 

jak teraz wyjdzie -zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61
zdecydowały inne czynniki również o wyborze, tak więc ostatecznie Silniki "IVECO"

bo FPT jest tańszy ;) i to główne czynniki

dla nas to nie problem bo bardzo je lubimy i sa podatne na modyfikację i trochę oszczędniejsze niż DPS , których też są różne opcje.

Dopiero silniki cursor opracowane z cumminsem dały iveco porządny motor bo poprzednie jednostki nie grzeszyły elastycznością oraz niezawodnością ;)

Jaki jest oszczędny silnik w klasie heavy duty? :blink: one maja robić a palą tyle ile robią roboty i tak jak brzozak2 pisze DPS ma bardzo dobrą charakterystykę dopasowaną do dużych obciążeń.

Xerion będzie nadal w 2 wersjach 380 i 500, ale to jest inna maszyna niż standardowy ciągnik klasy 900.

jeśli będzie 3800 to i 3300, a zapewne z serii 4500 nie zrezygnują, problem polega na tym że mogą nie chcieć utrzymywać bliźniaczych modeli pod względem mocy i seria 3X00 może zniknąć :(


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

jest tanszy i pozwolcie, ze uzyje poplizmu "chujowszy" :) , szkoda, ze nie zdecydowali sie na CATa, ale pewno nie celowali w ten punkt z targetowaniem klienta.

 

maly xerion na bank wsiaknie, po co komu taka technologia z tak mala moca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mietuch2
      Witam. Mam dość dziwny problem związany z ciągnikiem Claas Nectis 257 VL. Po odpaleniu na desce wyświetlają się (pikają) dwa trójkąty (zdjęcie), które uniemożliwiają jazdę. Żadne inne kontrolki towarzyszące się nie wyświetlają. Były sprawdzane wszelkie czujniki, przewody, ale bez skutków. Sama deska była także rozbierana. Z instrukcji wynika, że te właśnie trójkąty powinny się pokazać dopiero jak zapali się kontrolka np. ciśnienia oleju, ręcznego, lub błędu elektronicznego i reszta. A nic innego nie wyświetla się. Czy ktoś miał może podobny problem i byłby w stanie pomóc / podpowiedzieć ? Dziękuję 

       

    • Przez michal24041994
      Witam, posiadam classa 697 atz 2008r od jakiegoś czasu zauważyłem brak mocy,ciągnik nie kopci nie szarpie po prostu tak jakby odpadło mu parę koni,pod lekka górkę zamiast 40 wyjeżdża 33 na pusto z ciężarem wiadomo masakra,kiedyś miałem problem,przejrzałem forum wiem ,że sterownik lubi paść,jest jakiś sposób żeby go sprawdzić domowymi sposobami ? Albo polecicie firmę, która to zrobi i nie będzie naprawić sprawnego? Aaa i jeszcze jeden objaw ciągnik zawsze miał obroty 860 a teraz na 940 lecz jak podciągnę pedał w górę to zejdzie do 860 ale kompletnie nic nie grzebałem przy lince, może to być powiązane? 
      Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ma123
      Witam tak jak w tytule  kupię heder do mercatora 3.60m wschodnia polska 
    • Przez ClaasAres123
      Witam,
      Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?
    • Przez Wojtek_58
      Witam,
      Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, sprawdziłem pompę i wiskozę lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj