Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

DarekMF3060    0

Witam!

Mam problem z przełączeniem z biegów polowych na szosowe. Nie włącza sie też wałek . Jeśli ktoś spotakał sie z takim problemem i mógłby mi pomóc, będę wdzięczny!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


tomek456    18

Kolego to bedzie chyba nie jestem pewien na 100 ale kamienie lub synchronizator i dlatego nie chca wchodzic ci biegi. Ale spróbuj jeszcze wyregulowac taki czujnik pod spodem kabiny po prawej stronie to go wykrec. A co do walka to różne przyczyny moga byc

 

1.Nie krzycz! (Caps Lock)

2.Radzę zapoznać się z lekturą słownika ortograficznego...

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafik256    19

czy chodzi ci o zmianę żółw/zając czy A/B? Czy wcześniej było wszystko w porządku? Od kiedy tak jest? Czy świeci ci się jakaś kontrolka na pulpicie? Czy jak wciskasz sprzęgło przy wyłączonym silniku to zapala ci się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni i przedniego napędu?

 

Odpowiedz na te pytania a moze uda się coś ustalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rutek22kret    0

z wszystkich odpowiedzi tylko rafik256 ma pojęcie o co pytać heheh, ja też już wiem co boli mojego mf i jak mu pomagać odpowiedz na pytania rafika i na pewno będzie git, chyba że jeszcze coś mądrego wymyślę jeśli rafik o czymś zapomni hheh :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BobsMF    24

Widzę, że strasznie dużo wniosłeś do tematu, już chyba nic mądrzejszego nie wymyślisz :lol:

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rutek22kret    0

żeby dalej rozwinąć temat musi paść odpowiedź na pytania rafika , nic mądrzejszego nikt nie wymyśli jeśli nie będzie znał odpowiedzi co dokladnie się stało. Ale napewno to nie synchronizator a ani jakieś kamienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DarekMF3060    0

Kontrolka się świeci od ciśnienia oleju . Biegi wariują . Raz wchodzą , raz nie . Wałek się załącza - przy dużych obrotach i po chwili przestaje chodzić. Filtry i olej zostały wymienione na nowe . Gdy ciągnik jest zgaszony sprzęgło robi się miękkie . Po zapaleniu robi się sztywne.

 

Sory , że nie odpisywałem ale miałem awarie komputera .

 

Pomóżcie koledzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wel    0

Witam. W sprzęgle może być zepsuta taka pompka sprzęgłowa. A w biegach to odkręć pokrywę i poruszaj takimi wodzikami one często się przycinają jeśli to nie to to nie mam więcej pomysłów. A skrzyni nie trzeba się bac bo czasami to drobna usterka a wielki problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafik256    19

Kontrolka się świeci od ciśnienia oleju . Biegi wariują . Raz wchodzą , raz nie . Wałek się załącza - przy dużych obrotach i po chwili przestaje chodzić. Filtry i olej zostały wymienione na nowe . Gdy ciągnik jest zgaszony sprzęgło robi się miękkie . Po zapaleniu robi się sztywne.

 

Sory , że nie odpisywałem ale miałem awarie komputera .

 

Pomóżcie koledzy.

 

Tak napisałeś ta odpowiedz że nie wiem co jest do czego. Odpowiedz po kolei na moje pytania i wtedy coś uda ci się pomóc. Kontrolka od ciśnienia w skrzyni świeci ci się jak wciśniesz sprzęgło przy wyłączonym zapłonie czy świeci ci się po uruchomieniu silnika bo to istotna różnica? Pytałem o jedno i o drugie a twoja odpowiedz nie wiem do czego się odnosi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rutek22kret    0

po kolei

wsiadasz do nie zapalonego ciągnika i wciskasz sprzęgło bez przekręcania kluczykiem, powinna zapalić się kontrolka od ciśnienia skrzyni kontrolka od przedniego napędu i kontrolka od żółw zając

po uruchomieniu powinna zgasnąć czerwona od ciśnienia skrzyni

no i dalej powinno być już git więc napisz po kolei jak to jest u ciebie z kontrolkami, i czy tak jak napisałeś "wariują ci biegi " opisz dokładnie co się dzieje bo prawdopodobnie nie łączy ci tylko kostka w sterowniku i to nie jest nic poważnego, ale musisz ogarnąć swoją wypowiedź żeby co kolwiek stwierdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DarekMF3060    0
Napisano (edytowany)

Tak napisałeś ta odpowiedz że nie wiem co jest do czego. Odpowiedz po kolei na moje pytania i wtedy coś uda ci się pomóc. Kontrolka od ciśnienia w skrzyni świeci ci się jak wciśniesz sprzęgło przy wyłączonym zapłonie czy świeci ci się po uruchomieniu silnika bo to istotna różnica? Pytałem o jedno i o drugie a twoja odpowiedz nie wiem do czego się odnosi.

 

 

Kontrolka od ciśnienia nie świeci się po uruchomieniu silnika tylko gdy załącza się wałek to ta kontrolka "mignie" i w tym momencie następuje rozłączenie wałka

 

 

Wszystko jest tak jak kolega opisał wyżej.

Niekiedy jednak automatycznie przełącza biegi z Zająca na Żółwia. (na postoju) i już tak zostaje.

Edytowano przez nasil90
Cytowanie posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafik256    19

@DarekMF3060 zostawiłem ci wiadomość na twoim profilu. Myślę że opisane tam rozwiązanie będzie najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×