Skocz do zawartości
News
Gość Profil usunięty

Miniładowarka sam [Połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marecki2922    53
(edytowany)

witam poczytałem o pomysłach na ładowarki i podobają mi się , sam lubię coś zpatentować na problem z odpalaniem pod obciąrzeniem byłby dobry zawór trójdrorzny i tenże zawór może być używany do zmiany szybkości .

mam w podobny sposób zrobiony hydro napęd w kombajnie oczywiście oryginalnie

no i morze ktoś podjąłby się zbudować mi taką mini ładowarkę było by fajnie bo ja coraz żadziej mam wolny czas

 

GINTEK a z jakich okolic podlaskiego jesteś , ja pow.Siemiatycze gm. Dziadkowice

Edytowano przez Marecki2922

Sprzedam siewnik do kukurydzy kuhn maxima 4 , zasiał około 500 ha stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorturbo    10

to troche lipnie wyglada, ale jak by dal balast z tylu to moze by dalo rade cos tym robic ;)


SPRZEDAM Kombajn Bizon Z-056 tanio :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jestem z powiatu sejnenskiego. a co do pomysłu ładowarki będę zakładał 2 pompy co zatym idzie będą dwie prętkości.jak tylko puści snieg to będę zaczynał poszukiwania materiałów bo teraz to wszystko jest zasypane śniegiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marecki2922    53

w mojej okolicy na złomie stoi kombajn forszrit podobno wszystkie napędy ma na hydro i jest na pocięcie , istna skarbnica materiałów no ale miałbyś daleko


Sprzedam siewnik do kukurydzy kuhn maxima 4 , zasiał około 500 ha stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
(edytowany)

Pewnie ta 516, czy 517 w Pokaniewie.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chyba jednak zrezygnuje z napedu hydraulicznego kupiłem silnik kompletny 1.6 TD ze skrzynia od golfa 2 za 500zl i pewne cały komplet wstawie i wyjscia ze skrzyni podłączę do mostów i to będzie najprostsze i najtańsze rozwiiązanie. Orientuje sie ktos czy mosty od żuka i tarpana mają takie same przełożenia bo mam okazje takie kupic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

W tarpanie były różne mosty, w zależności od stosowanego silnika, 8/41 , ten z fiatowskim miał 5,857(7/41), rolnik miał 9/41, 10/41 . W żukach było wiele wariantów i różne miały przełożenia dwudzielny , te nowsze z kwadratowym deklem, inne w dieslu. Bez liczenia zębów się nie obejdzie. Możesz tez pomyślec o moście od uaza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31
(edytowany)

http://www.youtube.com/watch?v=Q2vMbGecFAQ dzieki uprzejmosci kolegi ktory zmontował ilmik i wstawił na swoje konto.

jeszcze tylkop wrzuce skany z gazet dwoch ładowarek koledfze gintkowi moga sie przydac zwłaszcza bo w jednej zastosowany jest własnie silnik od seicento ze skrzynia apolosie przekazuja naped na mosty. a co do mojego sprzetu to do przodu jechała tak szybko bo wbijałem trojke zamiast jedynki na filmie widac przez chwile jazde w tył , wiec jedynka jest tak samo szybka. sprawdzi sie w praktyce jak bedzie mimo to za szybko wymysle inny reduktor. za dlugo nie jezdzilem bo miałem tylko blok zalany woda wiec nie chciałem go przegrzac. wszystko zamocowane prymitywnie tylko na probe zbiornik' paliwa ,aku ,siedzenie oraz kolumna kierownicza zuka, docelowo mam juz orbitrol i siłownik. chciałem tylko sie przed zima przejechac. w razie pytan chetnie odpowiem.wrzuce jeszcze pozniej pare zdjec z bliska co i jak dla chetnych.

a i most od zuka lepszy niz tarpan bo wolniejsze przelozenie, i zabkow nie trzeba liczyc , starcza obroty kola do obrotow wałka, ale to pewnie wioadomo. gdyby ktos p[ytał czemu nie zwezal;em mostow, to dlatego ze we wszystkie budynki wjade i wymanewruje ta szerokoscia

Edytowano przez piciaj

znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Moim zdaniem ma mały skręt, mała zwrotność jak na przegubowca. Dołożysz szuflę z przodu i wyjdzie kolumbryna jak na swoje możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo18    0

ale to widac ze za lekki z przodu i go sciaga a moze i silownik troche do poprawki zeby w innym optymalneijszym miejscu byl bo wlasnie slabo skreca pomijajac dlugosc... :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to jest za długie i za szerokie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    53
(edytowany)

po prostu chodzi o to ,aby było to mini a tu tego zabrakło

a trochę pracy włorzyłes

A ty zorzyk 2 to pewnie ,,tubylec,, okolic Pokaniewa

Edytowano przez Marecki2922

Sprzedam siewnik do kukurydzy kuhn maxima 4 , zasiał około 500 ha stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31
(edytowany)

jak wyzej opisalem, to jest duzo pracy jescze przy tym,robilem pod swoje potrzeby, wiec nie chodzi tu mi o to ze ma być małe" dla mnie kolego marecki, przod jest lekki bo nie wisi na nim wysiegnik ani przy nim widły czy łycha bo swoje dociazy kolego pablopoza tym sciaga bo na trojce dolozylem do pieca wiec musialo sciagnac, w opisie napisałem ze jest kolumna od zuka i to prymitywnie, docelowo bedzie oprbitrol i siłownik, z silownikiem byly juz przymiarki i skret bedzie konkretny, poza tym szufla czy cokolwiek innego bedzie zaczynac sie tuz przed przednimi kolami, wiec az tak kolubryna nie bedzie, zreszta mi to nie przeszkadza bo nie mam ciasnych chlewikow czy innych po wojennych wynalazkow budowlanych :P i wszedzie nia wjade. to tak gwoli wyjasnienia

Edytowano przez piciaj

znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2
(edytowany)

http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,nap%C4%99d-hydrauliczny.html

tutaj można trochę poczytać o napędzie hydraulicznym

tutaj blokada mechanizmu różnicowego

http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=92&Itemid=50

http://www.4x4.szczecin.pl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=91&Itemid=50

a tutaj jest prawie wszystko o mostach, zwężanie, blokady i inne

http://samy.adresforum.pl/dyferencjaly-f10.html :)

Edytowano przez prometeusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam już 2 mosty od żuka, jak myślicie 150zl za skrucenie i zafrezowanie 4 półosiek w profesionalnym zakładze to dobra cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    53

jeśli będzie zrobione dokładnie to niezła cena

chociaż mi w sezonie ślusarz dorabiał część do kombajunu około9-10 godzin za 300zł


Sprzedam siewnik do kukurydzy kuhn maxima 4 , zasiał około 500 ha stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

półoś jest utwardzana tylko tam gdzie są oryginalne frezy, więc skracanie i robienie nowych frezów to nie najlepszy pomysł, ponieważ nowe frezy mogą się ścinać, trzeba by jeszcze te nowe frezy utwardzać, mój znajomy przy mostach od uaza obcinał półośki przy tym talerzyku wiercił dziury w nim i dospawał do niego półosie i chodzi, tylko trzeba wspawać współosiowao

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(edytowany)

O ścinanie frezów nie ma obawy bo będą utwardzone termicznie ja w tym zakładzie dorabiam nietypowe koła zębate i są wykinane profesjonalnie i cena przystępna a co do samej ładowarki już mam prawie gotową rame.

Edytowano przez gintek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No i ladowarka juz prawie zrobiona, po pierwszych prubach w terenie. Zostało jeszcze kilka modernizacji, zrobić krokodyl do obornika i mozna zacząć wywalać obornik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

no wszystko fajnie a fotki gdzie masz ??? bo jestem strasznie ciekawy jak ona wygląda ;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zdjecie pewne wkrutce sie pojawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek2424    0

Przegubowy SAM to duże koszta i musi być solidnie zrobione. A nie lepiej zrobić skręt bez łamania jak w wózku widłowym? że koła stają w 90o? Jeśli byłaby łamana to można by zrobić bez mechanizmu różnicowego. Chyba że się mylę

miałem taką jest jej resztówka na zdięciu ale zima to tragedia nie można ruszyć z mieisca /mechanizm ruznicowy musi być/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek2424    0

PYTA WIELU O PARAMETRY TEJ CZERWONEJ SILNIK-HIUNDAJ PHONY ZE SKRZYNIĄ W KTÓREJ RUŻNICOWY JEST ZABLOKOWANY ZAMIAST PUŁOSI WYCHODZI ZĘBATKA NAPĘDZAJĄCA WAŁEK Z WIELOWPUSTAMI KTÓRY TO NAPĘDZA PRZEKAŻNIKI DAJACE NAPĘD MOSTOM RAMA NOŚNA-PRZÓD DWUTEOWNIK 200 TYŁ CEOWNIK-180 POŁĄCZONE NA SZTYWNO [bOLEC 40 MM DWA ŁOŻYSKA OBUDOWA ŁOŻYSK GRUBOŚCIENNA RURA] MASZT-TŁOKI OD HEDERU MASE FERG GÓRNY NIEWIEM 80 CM WYSUWU MASZT-OD JAKIEJŚ KOPARKI PO MOICH PRZERÓBKACH --- POMPA KOMBAJN CLASS-BYŁA KOMPLETNA ZE ZBIORNIKIEM NAPĘD PRZÓD SILNIKA PASKIEM -----MANETKI CHYDRAULIKI -ORBITROL KIEROWNICA-SIEDZENIE RAMA BESPIECZEŃSTWA POMPA HAMULCOWA POCHODZOM OD [MAŁY BUŁGARSKI WUZEK AKUMULATOROWY]-----MOSTY ŻUK ------------O INTERESUJĄCE PROBLEMY PROSZE PYTAĆ ODPOWIEM P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Klawiatura się zepsuła? Same byki, merytorycznie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez pawelgruta
      Witam !
       
      Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?
       
       Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.




    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.