jankris

CLAAS Jaguar serii osiemset (820, 840, 860, 880)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
richtik    0

Witam ponownie troszkę ten temat pod*padł wiec odgrzewam kotleta, walce gniotownika udało mi się na frezować koszt za 2 sztuki 850 zł ale fakt trzeba było troszkę pojeździć i poszukać dobrego zakładu jak będą się sprawować napiszę po sezonie... ale oczywiście to jest naprawa na krótszą metę niż wymiana na nowe ale kupno nowych walców wydało mi się bezpodstawne dlatego że muszę kupić drugi gniotownik bo korpus wygląda jak ser szwajcarski a piasty i koła pasowe też były regenerowane(likwidacja luzu na kole pasowym i przeróbka napędu na 2 kliny) . teraz moje pytanie do was czy ktoś spotkał się z was ze w dno bębna miało wkład wymienny gładki przykręcany na śruby bo u mnie taki występuje w nie wiem czy to przeróbka poprzedniego właściciela czy jakaś inna wersja???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Jeśli chodzi Ci o klepisko pod bębnem, to jest ono przykręcone na śruby 2x3 szt. no i jest gładkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
richtik    0

Tak ale do tego klepiska jest przykręcona druga blacha taki wkład jak w tunelu wyrzutowym i ciekawi mnie to czy to jakaś inna wersja czy przeróbka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Pewnie jest tp przeróbka spowodowana wydarciem się blachy klepiska. W katalagu nie ma takiej części, klepisko jest jednolite.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

panowie mam takie pytanko odnoscie jaguara 820 chodzi mi o ta rure co sypie kuku i u mnie jesta takie cos ze jak obracam w prawo to sie zatrzymuje przy kabine a jak w lewo to nie zatrzymuje sie i jak nie puszcze tego pipka pod noga co obraca to mogla by dookola sie obracac o co tu kaman ? co z tym zrobic bo juz pare razy zapomnialem i wywalilem dziure w kabinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaczek57    5

Witam mam taki problem świeci mi się kontrolka serwisowa na na bordinformatorze tam gdzie jest 10h 50h 100h i chciałbym dowiedzieć się jak to usunąć i co one oznaczają. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    4

Mirek 13 a jakie koszty eksploatacyjne w sensie w jakiej wysokości w przeliczeniu powiedzmy na 100ha kukurydzy trzeba ponosić przy takim sprzecie jak masz 860? I ogólnie jakie wam sie przytrafiały najkosztowniejsze awarie i przy jakim przebiegu maszyn?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

Co myslicie o 850 z 2003r + RU650 + UP300

3000mtg szerokie ogumienie

balast na tyle

zaczep itp.

sieczkarnia z Niemiec

da sie tym usługi czaskać

ok300ha rocznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaczek57    5

Cześć, poszukuje instrukcji obsługi do claasa jaguara 840. Jeśli by ktoś z użytkowników forum posiada taką w formie elektronicznej był bym wdzięczny. Mój email dream800@o2.pl Dokładnie chodzi mi o objaśnienie kontrolek na zegarze przy kierownicy wiec skan też mile mile widziany .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DumBass    0

mam pytanie na czym polega autopilot ... jak działa gdzie się znajduje. i wgl , jak się znim kosi czy tylko ja prostych czy jak... pzdr??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturs860    0

autopilot sam kieruje maszyna (trzyma sie w rzedzie). na hederze sa czujniki (takie pręty) komputer i reszta oczywiscie na maszynie. kiedys mialem to w 695sl i hederze rzedowym. dobrze sie to sprawowało tylko trzeba bylo uwazac jak byly braki w rzadku gdzie jest czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekskw    43

Witam!

Proszę kolegę Jankris o kontakt,nie mogę wysłać Tobie wiadomości


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik117    1

Siemka

Mógłbyś zmierzyc jaką wysokosc ma ta sieczkarnia do daszka

Proszę o szybką odpowiedż :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DumBass    0

 

Przez pierwszy sezon miałem RU i nie byłem z niego zadowolony ponieważ jet o 300-500 kilo cięższy od kempera i o 50 cm bardziej wysunięty do przodu co spowodowało że zaczęła mi pękać rama i gorzej zbiera a jak już jest trochę chwastu to masakra, teraz mam kempera 4500 i normalnie bajka uważam nawet że z kemperem szybciej jeżdże (C-360 i pochodne mają problemy biggrin.gif )

 

to nie mozliwe ze rama Ci zaczęła pękać ponieważ w mojej okolicy jest firma mająca 4 jaguary 840-860 i jeżdżą z przystawkami RU450 od ładnych kilku lat (chyba 8-9) i nic im się nigdy nie stało ani nie pękło...

 

A tak apropo.... kolega kupił 690SL + Ru450 czy to dobry pomysł?? Przecież niby 820 ma tylko 310km i jakos radzi sobie z kemperem 4,5 m ... proszę o opinie na ten temat.. a i czy w 820 jest szerszy gardziel niż w 690sl??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjor    0

 Witam, jetem świeżym posiadaczem 850-tki i zastanawia mnie zużycie paliwa bo czytając posty wnioskuję że spalanie waha się na poziomie 30 40 litrów na ha a mi spala 45,tyle że w tym sezonie masa z ha waha się w granicach 55-65 ton z ha czy to będzie przyczyną tak wysokiego spalania.Zaznaczę że stalnica i noże są ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smalbig    0

Do ARTURS 860 . Witam może nie w temacie ale proszę o wybaczenie . W innym temacie proponowałeś czujniki autopilota do rzędówki byłem zainteresowany nie dostałem jednak odpowiedzi - ponawiam proźbę nie wiem jak się z tobą skontaktowć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolba77    0

Witam,

poszukuję części do Sieczkarni Claas Jaguar 860.

Dokładniej do gardzieli. 

Walce podające, skrzynie przekładniowe, itp.

Ma ktoś z Was może informacje gdzie mogę je znaleźć?

Może ktoś prywatnie sprzedaje?

będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witt25    4

koło łodzi jest gość co sprowadza maszyny spalone itp i ma różne części  ale trzeba jechać i odkręcać w bratoszewicach dokładnie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolba77    0

koło łodzi jest gość co sprowadza maszyny spalone itp i ma różne części  ale trzeba jechać i odkręcać w bratoszewicach dokładnie

dziękuję! a mogę prosić o jakiś kontakt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bociek51
      Witam. Wpadła mi w oko sieczkarnia a  dokładniej Claas jaguar 680 poszukuję opinie na jej temat. Pracowała by na około 20 hektarach.
    • Przez Arczi90
      Witam, ma ktoś z was na sprzedaż sieczkarnie mengele mb 300? 
    • Przez Roman74
      Witam 
      Mam problem z sieczkarnią john deere 6610 nie działa mi ostrzenie noży i obroty wsteczne bębna. Czy wie ktoś czego może być to przyczyna?
    • Przez Roman74
      Witam
      Mam problem z sieczkarnią 6610 nie działa ostrzenie noży ani wsteczne obroty bębna. wie ktoś czego może być to przyczyna?
    • Przez Roman74
      Witam
      Mam problem w sieczkarni 6610 z załączaniem ostrzenia i obrotami wstecznymi bębna obydwie te funkcje nie chcą się włączać. Czy wie ktoś czego może być to przyczyna?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj