Ferguson6170

Massey Ferguson 6170 załanczanie wałka WOM

Polecane posty

Witam,

mam problem a dokładnie mam fergusona 6170 z elektrycznym przełącznikiem obrotów (chodzi o 540 obr/min i 1000 obr/min WOM INACZEJ WAŁEK ODBIORU MOCY). Mój problem polega na tym ,że ciągnik cały czas pracuje na obrotach wałka 540 a jak przełączam przełącznikiem na 1000 nic się nie dzieje. Moje pytanie jest takie czy po przekręceniu gałki z godnie z ruchami wskazówek zegara i włączenia przełącznika na 1000 to wałek powinien pracować na 1000 obr/min czy trzeba coś jeszcze włączyć?? A jeżeli nic nie trzeba włączać to co może być przyczyną nie załączania się tysiąca obrotów???????????

WIEM ,ŻE W TYTULE MIAŁO BYĆ ZAŁĄCZANIE ALE NIE ZAUWAŻYŁEM TEGO I NIE WIEM JAK TO POPRAWIĆ. JESTEM TU NOWY.

Edytowano przez Ferguson6170
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie masz z tyłu przy tylnim tuzie tej dźwignie do przełączania ?? tylko w kabinie na przycisku ??

jeśli tak to może jakiś elektro zawór poszedł

 

ale to lepiej niech się wypowiedzą profesjonaliści

ja dopiero zaczynam z MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Tak z tyłu przy ramieniu tuz jest taka dźwignia i na górze jest 1000 na środku wyłączone a na dole 540. Jest też w kabinie po prawej stronie przy tylnej szybie 540 albo 1000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

Ten przełącznik w kabinie jest chyba tylko informacją dla komputera a przełożenie trzeba zmienić z tyłu dźwignią. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ten w kabinie to tylko przełącznik do informacji. Żeby rzeczywiście zmienić prędkość wałka, trzeba wysiąść i użyć siły :), z tyłu z lewej strony jest malutka dźwigienka i są trzy pozycje 540 neutral 1000.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Ale żeby włączyć 1000 to trzeba przełaczyć też ten w kabinie przynajmniej tak u mnie jest. Bo ten licznik po prawej będzie pokazywał jak na 540 a on bierze informacje o prędkości z wałka. A po co jest to pokrętło w kabinie poza włączaniem wałka tzn. co się stanie jak się przełączy w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ten w kabinie to tylko przełącznik do informacji. Żeby rzeczywiście zmienić prędkość wałka, trzeba wysiąść i użyć siły :), z tyłu z lewej strony jest malutka dźwigienka i są trzy pozycje 540 neutral 1000.

 

Z lewej strony nie ma dzwigni otwór jest zaślepiony.

 

Ale żeby włączyć 1000 to trzeba przełaczyć też ten w kabinie przynajmniej tak u mnie jest. Bo ten licznik po prawej będzie pokazywał jak na 540 a on bierze informacje o prędkości z wałka. A po co jest to pokrętło w kabinie poza włączaniem wałka tzn. co się stanie jak się przełączy w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara.

 

To u ciebie jest tylko przełąnczanie przełącznikiem i działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Napisałem że trzeba przełączyć też ten w kabinie. A ten przełącznik po lewej stronie jest na zewnątrz obok zaczepów jest to dźwignia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałem że trzeba przełączyć też ten w kabinie. A ten przełącznik po lewej stronie jest na zewnątrz obok zaczepów jest to dźwignia.

 

Mógłbyś zrobić zdjęcie tego tyłu i zaznaczenie tej dźwigni bo nigdzie nie mogę jej znaleść. U kolegi w takim samym fergusonie to jest dźwignia w kabinie a nie ma żadnego przełącznika elektrycznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm przecież w tych Fergusonach standardem był wałek na 540 i 1000, opcjonalnie były jeszcze prędkości EKO. A może a kabinie jest jakiś przełącznik mechaniczny albo był ?.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie spotkałem takiego który by nie miał chyba że ktoś go uszkodził i wyrzucił. To jest właśnie przełącznik który podaje info jak ma wyświetlać obroty obr 540 - 1000.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja też takiego nie spotkałem najczęściej mają 540 i 1000. "Ferguson6170" Czy masz w kabinie z prawej strony z tyłu przy szybie taki przełącznik: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28ced6899df1fe1d.html Jeśli masz to najprawdopodobniej ktoś miał i go urwał.

 

Mam taki przełącznik tylko on nic nie zmienia tylko kontrolka na liczniku się zapala jak jest na 1000 pokazuje jak jest na 540 też pokazuje. Żadnej różnicy w prędkości obrotowej wałka.

 

Jak chcecie fotki piszcie nawet mogę zrobić zdjęcie środka skrzyni. Na pewno nie było wajchy w kabinie, kolega ma wajchę w kabinie ale ma po prawej stronie taką dźwigienkę do której podłączona jest linka. U MNIE NIE MA NIC W TAMTYM MIEJSCU PO PRAWEJ STRONIE. WYDAJE MI SIĘ ,ŻE 1000 OBROTÓW POWINNO BYĆ STANDARDOWO. NIE WIEM CO JUŻ ROBIĆ. ZDJĘŁEM DEKIEL SKRZYNI I NIC SIĘ NIE DOWIEDZIAŁEM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otwór na tą dźwigienkę jest po prostu zaślepiony.

 

A mógłbyś ty zrobić zdjęcie w swoim. Jak możesz to prześlij mi kilka zdjęć na maila: Accord198@gmail.com

 

Okej zrobię zdjęcia środka skrzyni i ten otwór co jest zaślepiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Wysłałeś??? Jak ktoś chce to mogę mu przesłać zdjęcia mojego Ferdka.

 

Zdjęcia doszły. Moim zdaniem miałeś kiedyś ten przełącznik ale pewnie komuś się urwał albo zepsuł i go wyrzucił.

1)W każdym MF z tej serii były obr. 540 i 1000

2)Masz w kabinie przełącznik

3)Widać ślady wytarcia przy miejscu po dźwigni

Musisz rozebrać skrzynie i zobaczyć czy wszystko jest w porządku, bo możliwe że to tylko urwana dźwignia.

Edytowano przez mateusz1995

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj