ozon87

Dla niedowiarków że pol-mot h i valtra A są z tej samej lini produkcyjnej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetorek1607    1

w tych czasach każdy chce jak najwięcej zarobić, żeby się nie narobić, to jak się da to wykorzystują tanią siłę roboczą i zarabiają, a części, urządzenia, itp mogą nie być gorsze jakościowo :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Podejrzewam że valtra wymyśla i testuje swoje nowe pomysły w fabryce w finlendi a jak już coś wymyślą to masowa produkcja jest w turcji. Tam wyprodukują, póżniej wraca do finlandi przechodzi testy i do dilera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

Ten temat pewnie założyłeś specjalnie dla mnie bo ja nie wierzyłem w to co piszesz :lol:

Niedługo się dowiemy że vario do fendt robią na Madagaskarze :D

Tylko jedno jest: Kiedyś tak nie było tych chinoli, turków i produkty były o wiele tańsze, a teraz koszty produkcji obniżają a cenę za towar podwyższają B) Może się źle obliczyli: tania siła robocza-tak, transport dogi-tak :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Ten temat pewnie założyłeś specjalnie dla mnie bo ja nie wierzyłem w to co piszesz :lol:

Niedługo się dowiemy że vario do fendt robią na Madagaskarze :D

Tylko jedno jest: Kiedyś tak nie było tych chinoli, turków i produkty były o wiele tańsze, a teraz koszty produkcji obniżają a cenę za towar podwyższają B) Może się źle obliczyli: tania siła robocza-tak, transport dogi-tak :D

 

Nie nie tylko dla Ciebie :lol: No takie czasy, prawie wszystko co nas otacza zostało wyprodukowane w chinach...

A co do silnika w pol-mocie h to rozmawiałem dzisiaj z warfamą i powiedzieli że są produkowane w Anglii. Jak będe miał chwile czasu to podjade do mojego dilera i zobacze co pisze na tabliczce znamionowej. A może ktoś wie po czym rozpoznać gdzie był silnik wyprodukowany, co powinno pisać na tabliczce???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będziesz wierzył we wszystko co powie Ci dealer bądź ten co go sprowadza/produkuje? Nie polecam tej drogi, może być ona dla Ciebie bardzo zła w skutkach. Wiem coś o tym. :) Skąd masz pewność, że skrzynia itd. są takie same jak w "Aśce"? Ja za to słyszałem od znajomego mechanika, który się trochę w terenie obraca, że owszem konstrukcja ta sama, tyle, że ten nowy jest Med In Czajna. Zbadaj sprawę, żeby potem symfonii dźwięków nie słuchać... :P


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3038

. A każdy producent szuka jak najmniejszych kosztów produkcji. Podobnie jak w JD seri 5m niby dobra marka a część podzespołów z chin...

mylisz sie, ta seria jd jest w calosci produkowana ale w indiach i stamtad sprowadzana i temu ma taka cene


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Valtry na rynek europejski są produkowane w Finlandii.

Jedynie Valtra A jest produkowana w Turcji.

 

A oferowane przez Hattat pozostałe serie Valtra, produkowane u nich, są jedynie oferowane na rynku krajowym Turcji i republik Tureckich.

 

Negotiations started with VALTRA Inc from Finland for producing another tractor series that is more powerful and has the latest technology; and the letter of intend which was dated on 02.07.2002 envisioned production of VALTRA tractors y Hattat Tarım A.Ş. in Turkey and purchase of tractor components and complete tractors by VALTRA from Hattat Tarım.

 

At the end of negotiations and correspondences, a “Technical Cooperation Agreement” was signed with VALTRA Inc on 27.09.2003.

 

According to this agreement, Hattat Tarım A.Ş. would be the exclusive Turkey distributor of VALTRA, produce Valtra originated agricultural tractors under the trade name VALTRA in its Çerkezköy facilities and sell them in the Turkish domestic market and the Turkic Republics.

 

In addition, it has been approved that the “A” type VALTRA tractors are produced by Valtra standards and they will be exported and marketed all over the world by the sales organization of VALTRA Inc . Indeed, as a result of the agreement dated on November, the 13th 2007, HATTAT TARIM became the sale producer of VALTRA A series tractors in the world by August, 2008.

 

Furthermore, a new tractors series will be developed by cooperation of both firms and it will be sold in both the domestic Turkish market and world markets through the sales network of Valtra Inc.

 

 

Rozpoczęte negocjacje z VALTRA Inc z Finlandii do produkcji kolejnej serii ciągnika, który jest bardziej wydajny i najnowszych technologii, a pismem z dnia zamierzają który z dnia na 02.07.2002 przewidział produkcji ciągników VALTRA y Hattat Tarim A.Ş. w Turcji oraz zakup części ciągnika i całego ciągnika przez VALTRA z Hattat Tarim.

 

Pod koniec negocjacji i korespondencji, "Technical Umową o współpracy" została podpisana w dniu 27.09.2003 VALTRA Inc.

 

Zgodnie z tym porozumieniem, Hattat Tarim A.Ş. będzie wyłącznym dystrybutorem Turcji VALTRA, produkcji ciągników rolniczych Valtra powstała pod nazwą handlową VALTRA w zakłady Çerkezköy i sprzedać je w rynku krajowym w Turcji i tureckich republik.

 

Ponadto, zostało ono zatwierdzone, że "A" ciągniki Valtra typu produkowane są według standardów Valtra i będą wywożone i sprzedawane na całym świecie przez organizację sprzedaży VALTRA Inc. Rzeczywiście, w wyniku umowy z dnia listopada, 2007 13 HATTAT Tarim stał się producentem sprzedaży ciągników VALTRA serii na świecie sierpień 2008.

 

Ponadto nowa seria ciągników zostaną opracowane przez obie firmy współpracy i będzie sprzedawana zarówno w rynku krajowym Turcji i na rynkach światowych za pośrednictwem sieci sprzedaży Valtra Inc

tłumaczone w google

 

Informacje ze strony http://www.hattattarim.com/en/home/about_company.asp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darkos795    4

Za to z Farmtracami sytuacja jest przyznacie odwrotna,bo indyjski koncern Escorts Limited produkuje ciągniki

u nas,a także w USA,więc nie wiem jak to się ma do taniej siły roboczej.Chociaż gwoli sprawiedliwości trzeba

dodać,że największą fabrykę ma jednak u siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

na silniku jest tabliczka z miejscem produkcji, na prawo od naklejki z parametrami silnika, trochę powyżej filtra oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    513

tak wszystko papewno jest orginalne i prawie takie same jak w valtrze

tylko skąd się bierze ta cena dużo mniejsza od Valtry, mają sponsora który do tego dokłada ? :blink: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Może dlatego, że dopiero "Się wkrecają" Na rynek... i rolnicy nie mają do nich jeszcze takie zaufania jak do Valtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Dzięki wszystkim za podpowiedzi o tym jak można sprawdzić gdzie został wyprodukowany silnik :) Więc z tego co nam napisał kolega kris14 wynika że turecka firma hattat company produkuje valtre N i valtre T na swój turecki rynek natomiast valtre A na wszystkie rynki. A więc miałem racje że polmot h i valtra a są produkowane na tej samej lini produkcyjnej i mają identyczne z tych samych części układy napędowe :lol: A co do silnika moim zdaniem jest orginalny perkins bo gadałem z warfamą i tak mi powiedzieli, pozatym Zientarski zawsze podkreślał w reklamach że jest to orginał i nawet kiedyś w jakimś programi motoryzacyjnym był pol-mot h i mówili to samo, ale jak będe przy okazji jechał do miasta to sprawdze to u dilera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

A czy ktoś kwestionuje , to że silnik Perkinsa nie jest oryginalny? Jest :P Tylko że wyprodukowany w chińskiej fabryce Perkinsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

No poczytaj wcześniejsze wypowiedzi to zobaczysz kto nie wierzy :lol: Ale jeszcze wam udowodnie podobnie jak z tym że pol-mot h i waltra są z tej samej lini produkcyjnej :D w to też nikt nie wierzył a jednak to prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

@lambo a niby dlaczego SKODA jest tańsza od VOLKSWAGENA ???jeszcze nie kumasz? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

Niska cena Polmota moze wynikac z wygasniecia wylacznosci na produkcje ciagnikow dla Valtry. Jak dobrze pamietam to wylacznosc byla na 5 lat. Firma Hattat nie musiala dokonywac projektu oraz badan produkowanych przez nia pojazdow co istotnie wplywa na cene koncowa. Hattat dokonal jedynie kilku zmian, ktore roznia Valtre serii A od Polmota serii H.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

McCormick mtx i Case mx to też "to samo" no i co z tego jak jakość jest zdecydowanie na korzyść case ??


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

czyli ten polmot to to hattah

 

Co do valtry A może i to jest to samo ale do którego momentu skrzynia, most a hydraulika i w kabinie. Przecież ursus też miał MF 255 na licencji tylko jak licencja się skończyła to weszedł 3512 i mimo że to to samo to co innego i jeszcze do tego 20 lat opóźniony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Moim zdaniem cały układ napędowy jest ten sam co w valtrze. Bo jeżeli firma hattat produkowała valtre A i jest to już sprawdzony ciągnik to po co mieli by zmieniać projekt konstrukcji oraz całą linie produkcyjną? A to napewno wiązało by sią z ogromnymi kosztami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Niby prawda...ale-kto wie z jakich materiałów wykonywano podzespoły dla Valtry i Polmota ?Na linii produkcyjnej nie wykonuje się wszelakich części a raczej owe części się montuje.Części zapewne pochodzą od poddostawców a co za problem zamówić partię elementów różniących się parametrami wytrzymałościowymi ?-płacisz i masz,potrzebna jest część o twardości HRC 50 to ją wyprodukujemy,dorzucisz parę groszy będzie 60 (sorry piszę z pamięci a szkołę o tym profilu kończyłem ponad 20 lat temu więc mogło mi się coś popieprzyć :D )-ale idea chyba jest zrozumiała ?

Edytowano przez jaro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29
Napisano (edytowany)

Gdyby ktoś miał jescze jakieś wątpliwości zapraszam do obejrzenia filmu http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=tr&u=http://www.hattat.com.tr/&ei=rspOTdXQGcSohAeBlOGSDw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CCIQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dhattat%26hl%3Dpl%26prmd%3Divns

Proszę wejść w media relations a następnie filmy.

Edytowano przez ozon87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj