ozon87

Dla niedowiarków że pol-mot h i valtra A są z tej samej lini produkcyjnej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ozon87    29

Żeby tylko takie awarie się trafiały to byłby pikuś :P Ale prawda jest taka że każdy ciągnik się psuje nawet uwielbiany przez wszystkich jd :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

@wedelowy jak dla mnie to ciągniki mogą być robione nawet na Syberii mnie to nie obchodzi gdzie aby dobrze. Napisałem to co wyczytałem tylko dlatego aby rozwiać spory. Często jest tak, że jeden coś komuś powie potem następny innemu i plota idzie a po drodze się przekształci. Co źle usłyszane to i źle przekazane. A to właśnie w taki sposób tworzą się teorię rolników, którzy potem np. na Agro Show mówią, ze Polacy Ursusa chińczykom sprzedali i oni go zepsują. ;/

 

@ozon87 Dokładnie tak jest. Każdy kiedyś się popsuję. Jeden będzie psuł się co rok a naprawa poniesie mało kosztów a drugi popsuje się po kilku latach ale tak, że drogo za to zapłacimy. Jest wiele przypadków gdy w okolicy jest 5 takich samych NH a tylko jeden się popsuł. Bo awaryjność głównie zależy od szanowania, użytkowania i szczęścia posiadacza. "Na złe to i mucha pierdnie." :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kilonek    0

a ty masz?

http://www.perkins.c...&x=7&id=1341882

wiesz tyle co diler ci naopowiada robiac z ciebie durnia, zeby tylko sprzedac swoj towar.

brzozak2 ty chyba jesteś chiński

już na nie jednym forum ludzi wprowadzasz w bład opowiadasz czasami takie pierdoły ze to zie żygac chce

chińskie silmiki sa montowane w ciagnikach TYM

ale na pewno nie w polmotach

 

Jedynie podzespoly do modeli Valtry serii A sa produkowane w Turcji. Pozostale modele sa na rynek turecki importowane przez firme Hattat. Wszedzie Warfama trabi, ze Polmot ma oryginalny angielski motor. Ciekawostka moze byc fakt, ze anglicy sprawuja serwis nad silnikami w Polmotach.

No i jeszcze chcialbym sie odniesc do jakosci produktow z Chin. Uwazam, ze azjaci lepiej wykonaja prace niz ich koledzy z Wysp. Anglicy sa narodem, ktory pokonuje problemy droga okrezna, co im wiecej czasu zajmuje niz np. Polakom. Zapewne firma Perkins stosuje takie same lub nawet lepsze rozwiazania w chinskich fabrykach niz w rodzimych. Ale to wynika z pozniejszych terminow oddawania ich do produkcji podzespolow.

 

nie poeiwdziałbym ze chińczycy lepie robią perkinsa niż anglicy

rozmawiałem z przedstawicielem który sprzedawał ciagniki z chińskimi perkinsami, sprzedał pare sztuk i wszysci klijenci skarżyli sie na to samo, a mienowicie :

w sierpniu ciagnik pali bez problemu

w wrześniu i pażdzierniku już z bólem

a w listopadzie i grudniu jak sie ochłodziło to nawed nie podchódź bo go nie zapalisz totaln trup

i to jest właśnie chińskie ulepszenie silnika perkins

 

Podejrzewam że valtra wymyśla i testuje swoje nowe pomysły w fabryce w finlendi a jak już coś wymyślą to masowa produkcja jest w turcji. Tam wyprodukują, póżniej wraca do finlandi przechodzi testy i do dilera.

 

i tak i nie po cześci masz racje a po cześci nie

wszsytkie serie saprodukowane w finlandi

poza jedną serią A która jest w trurcji klepana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kilonek    0

Ja bym nigdy go nie kupił wolał bym już jakiegoś zetora. Będę pewny na 100% że części do niego dostane mechaników że głowa boli. Lepiej rozważ nad jakimś casem albo zetorem mówię ci że lepiej na tym wyjedziesz. Bo ja tego bym nie chciał

 

a zetory to sa niby takie super hehe

wujek ma 114 i mówił ze raz w orce jak były wybitnie cieżkie warunki to opierdolił mu zbiornik a niecałe 8 godzin haha to wiecej niż moja 6cylindrówka a pojemnośc zbiornika w zetorze to 180 a ja mam 150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polmot8014h    0

Kilonek nie chce się czepiać ale zmuszasz mnie do tego. Myślę że Ty pisząc o naprawdę trudnych warunkach orania nie rozumiesz dokładnie o co chodzi w tym stwierdzeniu. Uważam jednak i poparte jest to praktyką że 100 konny ciągnik w maksymalnie pełnym obciążeniu jest w stanie spalić nawet więcej niż 20 litrów na godzinę pracy i jeśli ten zetor wykonywał tak jak napisałeś orkę w ciężkich warunkach to uwierz mi na słowo że i inny ciągnik wiele by nie zaoszczędził - fizyki nie oszukasz napisem na ciągniku :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek9291    1

Co do spalania to wam powiem ze mam fendta 309 lsa (90KM) i renie 13314(123KM) fendt 4turbo a renia 6 wolno ssąca oba mwm w tym samym pługu i na tym samym polu fendt owali 15l na godzinę i beczy a renia 8l na godzine i fruwa aż miło myślę ze bierze się to z tego ze renia chodzi po lekku a fendt nie daje rady dlatego chla jak smok. Wiec moim zdaniem spalanie to kwestia doboru maszyny do mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

U m,nie w wiosce pojawił się Polmot, właściciel twierdzi że to to samo co Valtra tylko że w Polsce robiony :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pantera    198

st220 w jakiej polsce, to przypływa złożone u nas tylko klime i pneumatyke zakładają diler o tym mi mówił, w tygodniu ma byc u mnie taki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Wiem że jest to sprzęt z Turcji, ale dla właściciela widocznie dobry kit sprzedawca wcisnął że jest to ciągnik u nas produkowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek9291    1

A co to za różnica gdzie on składany ważne żeby dobrze się sprawował nie psuł i mało palił. Czy on z turcji czy z Lublina jedna chwała, znając życie jak by go od podstaw w lublinie kleili to by pewnie ze 30 tysi był droższy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Różnica jest taka że jeśli robiony u nas to dajesz dla rodaków pracę a nie dla Niemca czy Turka i o to właśnie dla właściciela chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tasiorro    10

Kupujac nasze dajesz prace i kasa zostaje wkraju.Polak tak ma ze z zachodu wsio lepsze.Jest wielu takich co kupili prawie nowke od handlarza i drugie tyle wsadzili by moc tym pracowac,ale nikt sie nie przyzna.Kupujemy zachodnie maszyny ale nas bija po d*pie z cenami i polityka rolna.Wspierajmy nasze.Nie jestem handlarzem,lubie rolnictwo i widze jak do tematu podchodza za odra.A najlepsze sa opinie tych,ktorzy nie posiadaja takiego sprzetu i nim nie pracowali.Jak mowi reklama-my polacytak mamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

to niech nasi robia taki sprzet i z takich materialow jak na zachodzie, albo chociarz lepsze spasowanie wszystkich elementow, sam pracuje na polskim sprzecie ale w maire mozliwosci staram sie kupowac zachodni bo jakosc jest bez porownania niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tasiorro    10

Zgadzam sie,ale to złożony proces.Osobną kwestią jest podejcie do klienta.Z tego co czytam to wiele firm olewa.Kupiłeś to się martw.Dziś większość firm produkuje lub składa w chinach lub indiach.Nawet jd.Chodzi o to,że jak e bedziemy mieli nic swojego.Tylko robole i konsumenci towarów unii.Dali dotacje i dofinansowania,a ile trafiło do naszego kraju tak realnie.Ceny poszły w góre i po statystykach sprzedaży widać ze kasa poszła za granicę.Potem kupią naszą ziemie i gotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati999    112

Valtra a Ursus (Polmot) może tak samo wyglądać, ale rożnica może być taka jak w Urusach na eksport i na kraj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj