podcepiomy

nowe Lamborghini R4

Polecane posty

podcepiomy    35

Witam. Mam takie pytanko związane z nowym R4. Czy już ktoś jest jego użytkownikiem, jak ono wygląda w realu, czy będzie większe od R6, jakie ma ono wyposażenie w opcji jak i standardzie, co by się bardziej opłacało R4, czy R6?? :blink:

post-31864-0-12666400-1296063786_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Nowe R4 jest wielkością jak R3.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

Ten twój obrazek co dodałeś to pokazuje na moje oko r3 evo B)

Dotyczyło to 1posta, otworzyłem temat dużo wcześniej i czytałem inny i tak późno odpowiedziałem :unsure:

W 3poście jest r2 90 więc nie wiem do czego to ma być skoro jest mowa o r4 B)

Jeśli chodzi o ten 1obrazek i temat r4 to może silniki z r4(więcej km r4 miało) włożyli do ramy r3 aby był to bardziej kompaktowy ciągnik z większą mocą B)

Edytowano przez rafalkom555

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

MD Sikor mi się wydaje że nowe R4 może być wyższe od R3. Gdyż felga to R28 przód a R38 tył. Tak przynajmniej SAVONA pisze :P Ale takie R4 to alternatywa dla R6 100 i 110 :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ale do tego R4 można założyć koła z tyłu R34, przód R24 i będzie jak R3 :D


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

A jaka jest różnica cenowe R4 PL od R4 TTV?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paragwaj    0

Witam :) mój pierwszy post.

@Michalc355, @pioter - na aukcji jest ten sam, co na zdjęciu Piotrka. Wiem, bo ten właśnie traktor był u mnie przez wakacje na "testach". Pierwsze wrażenie - jak dla mnie bomba! Kabina bardzo wygodna, wszystko pod ręką itd. W polu mocny - przy podorywce gruberem szedł jak burza, pole piękne. Jedynie brakowało mi osi przedniej amortyzowanej, bo rozpędzony strasznie się kołysze, strasznie trzęsie.

Gdyby ktoś chciał wyposażenie, dane itp. to pisać, bo mam dostęp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

MDSikor różnica cenowa wynosi około 8340 zł brutto :rolleyes:

 

paragwaj a może masz jakiś filmik o nim jak coś robiłeś? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

To przy takiej małej różnicy nie lepiej się rozejrzeć za wersją ze skrzynią bezstopniową?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

I właśnie tu pojawia się obawa ojca o to ze jak stanie lub zgaśnie to jego już z pola nie ruszy raczej :) Bo tak osobiście wolał bym żeby na masce pisało VRT :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Według mnie lepiej dołożyć do TTV (VRT). Ciągnik kupujesz na wiele lat. Za kilka lat możesz żałować podjętej decyzji a wtedy będzie już za późno.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paragwaj    0

@podcepiomy,

niestety nie mam nic. :( na dysku twardym mam zdjęcia jak pracuje z sieczkarnią do kukurydzy, zrobione w celu wystawienia tejże sieczkarni, ale niestety dostępu do nich nie mam, bo komputer (stary) od dłuższego czasu jest u informatyka. ;/

nawiązując do poprzedniego posta: jakby ktoś miał pragnienie, potrzebę, to mogę rozwiązać wątpliwości wyposażeniowe itp. dotyczące lamborghini, deutz-fahr, zetora (mam dostęp do katalogów), także jakby ktoś potrzebował to pytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

to w jakiej cenie można mieć R4 TTV (czy też w innych kolorach) i co jest w nim w "standardzie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

Tak na marginesie to VRT bo to lambo, TTV bo Deutz Fahr, a Continuo bo SAME :)

A cenowo to za R4 DT z vatem trzeba by dać według ROL-SADu 215000 zł :)

 

paragwaj a może opisał byś jego spalanie? I co ono ma w standardzie i w opcji tylko w miarę tak dokładnie :)

Edytowano przez podcepiomy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paragwaj    0

R4 VRT standard:

-kierownica regulowana w 2 płaszczyznach

-fotel grammer + sterownik wielofunkcyjny w podłokietniku

-pas bezp.

-lusterka teleskopowe

-kabina na 4 słupkach

-wyświetlacz cyfrowy: godz. pracy, obroty silnika, obroty WOM-u, przejechana odległość

-szyberdach i roleta przeciwsłoneczna

-filtr powietrza z wyrzutnikiem pyłów

-sprzęgło podwójnego napędu sterowane elektrohydraulicznie

-hamulec postojowy

-prędkość 50 ograniczona do 40

-skrzynia biegów bezstopniowa, 2 tryby pracy: ręczny i automatyczny

-pompa hydrauliczna o wydajności 60 l/min

-3punktowy układ zawieszenia, zaczepy automatyczne

-EHR

-rozdzielacze elektrohydrauliczne tylne 6-drogowe sterowane dźwignia krzyżową, i przełącznikiem

-instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy

-WOM: 540, 540E, 1000

-hamulce hydrostatyczne tarczowe w kąpieli olejowej na 4 koła

-ogumienie: 420/70 R24 przód, 480/70 R34 tył

-kogut

-przedłużone bł. tylne

-błotniki przednie skrętne

-skrzynka narzędziowa

-zaczep tylny mechaniczny szybkiej regulacji, piton fix, dolny oscylacyjny

-bez zaczepu przedniego pociągowego, przedni most nie jest przygotowany do podnośnika, bez fotela dla pasażera

 

Opcja:

-grammer pneumatyczny

-siedzisko pasażera

-klima + szklany szyberdach

-samo przygotowanie do podnośnika przedniego

-podnośnik przedni 2000kg, wom przedni 1000

-elektrozawór do sterowania podnośnikiem przednim

-filtr powietrza z węglem akt.

-rozdzielacze elektrohydrauliczne tylne 8-drogowe sterowane dźwignią krzyżową, i 2

przełącznikami

-podnośnik 6200kg (tył)

-wom 540, 540E i synchro

-ogumienie - dużo

-dodatkowe światła pracy (2) na słupkach kabiny przednie

-wspornik przedni obciążników z zaczepem + 8 walizkowych obc.

-zaczep pociągowy przedni do podnośnika

-obciążnik do podnośnika z szybkosprzęgiem 400kg

-bez kół/wspornika przedniego na obciążniki/zaczepu pociągowego tyln.

 

oczywiście lakier srebrny metalik

 

mam nadzieję że wystarczająco dokładnie :)

Edytowano przez paragwaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a teraz takie małe pytanie, co to jest to przygotowanie do podnośnika przedniego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paragwaj    0

@qazi,

przednia oś musi być "przygotowana" do przyszłego montażu podnośnika, dokładniej chyba chodzi o przedni most. i to umożliwia zamontowanie (w przyszłości) podnośnika przedniego z wom, bo wtedy trzeba tylko niektóre rzeczy powyprowadzać. przydaje się, kiedy na razie nie potrzebujesz do niczego tego podnośnika, ale w przyszłości planujesz kupić sprzęt do zawieszenia z przodu, to wtedy podstawiasz traktor do serwisu, a oni wrzucają podnośnik. standardowo jest zwykła oś przednia, którą chyba byłoby trzeba zmienić w przypadku późniejszego montażu podnośnika przedniego. wydaje mi się, że chodzi tutaj też o dodatkowy rozdzielacz do podnośnika i miejsce na to, żeby były przyciski...

Edytowano przez paragwaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

szczerze to nie kumam koncernu SDF i ich polityki.

robia r3 i r4 ze skrzyniami bezstopniowymi, a nie mozna ich wyposazyc w miekka os, czy hydraulike o wiekszym wydatku.

 

znajdziemy to wszystko w r6 4 cylindrowym, ale nie moga one posiadac skrzynie bezstopniowej, czai ktos o co tu chodzi? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj