Skocz do zawartości
podcepiomy

nowe Lamborghini R4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini
podcepiomy    34

Witam. Mam takie pytanko związane z nowym R4. Czy już ktoś jest jego użytkownikiem, jak ono wygląda w realu, czy będzie większe od R6, jakie ma ono wyposażenie w opcji jak i standardzie, co by się bardziej opłacało R4, czy R6?? :blink:

post-31864-0-12666400-1296063786_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafalkom555    13

Ten twój obrazek co dodałeś to pokazuje na moje oko r3 evo B)

Dotyczyło to 1posta, otworzyłem temat dużo wcześniej i czytałem inny i tak późno odpowiedziałem :unsure:

W 3poście jest r2 90 więc nie wiem do czego to ma być skoro jest mowa o r4 B)

Jeśli chodzi o ten 1obrazek i temat r4 to może silniki z r4(więcej km r4 miało) włożyli do ramy r3 aby był to bardziej kompaktowy ciągnik z większą mocą B)

Edytowano przez rafalkom555

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

MD Sikor mi się wydaje że nowe R4 może być wyższe od R3. Gdyż felga to R28 przód a R38 tył. Tak przynajmniej SAVONA pisze :P Ale takie R4 to alternatywa dla R6 100 i 110 :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paragwaj    0

Witam :) mój pierwszy post.

@Michalc355, @pioter - na aukcji jest ten sam, co na zdjęciu Piotrka. Wiem, bo ten właśnie traktor był u mnie przez wakacje na "testach". Pierwsze wrażenie - jak dla mnie bomba! Kabina bardzo wygodna, wszystko pod ręką itd. W polu mocny - przy podorywce gruberem szedł jak burza, pole piękne. Jedynie brakowało mi osi przedniej amortyzowanej, bo rozpędzony strasznie się kołysze, strasznie trzęsie.

Gdyby ktoś chciał wyposażenie, dane itp. to pisać, bo mam dostęp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

MDSikor różnica cenowa wynosi około 8340 zł brutto :rolleyes:

 

paragwaj a może masz jakiś filmik o nim jak coś robiłeś? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

To przy takiej małej różnicy nie lepiej się rozejrzeć za wersją ze skrzynią bezstopniową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

I właśnie tu pojawia się obawa ojca o to ze jak stanie lub zgaśnie to jego już z pola nie ruszy raczej :) Bo tak osobiście wolał bym żeby na masce pisało VRT :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Według mnie lepiej dołożyć do TTV (VRT). Ciągnik kupujesz na wiele lat. Za kilka lat możesz żałować podjętej decyzji a wtedy będzie już za późno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paragwaj    0

@podcepiomy,

niestety nie mam nic. :( na dysku twardym mam zdjęcia jak pracuje z sieczkarnią do kukurydzy, zrobione w celu wystawienia tejże sieczkarni, ale niestety dostępu do nich nie mam, bo komputer (stary) od dłuższego czasu jest u informatyka. ;/

nawiązując do poprzedniego posta: jakby ktoś miał pragnienie, potrzebę, to mogę rozwiązać wątpliwości wyposażeniowe itp. dotyczące lamborghini, deutz-fahr, zetora (mam dostęp do katalogów), także jakby ktoś potrzebował to pytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

to w jakiej cenie można mieć R4 TTV (czy też w innych kolorach) i co jest w nim w "standardzie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Tak na marginesie to VRT bo to lambo, TTV bo Deutz Fahr, a Continuo bo SAME :)

A cenowo to za R4 DT z vatem trzeba by dać według ROL-SADu 215000 zł :)

 

paragwaj a może opisał byś jego spalanie? I co ono ma w standardzie i w opcji tylko w miarę tak dokładnie :)

Edytowano przez podcepiomy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paragwaj    0

R4 VRT standard:

-kierownica regulowana w 2 płaszczyznach

-fotel grammer + sterownik wielofunkcyjny w podłokietniku

-pas bezp.

-lusterka teleskopowe

-kabina na 4 słupkach

-wyświetlacz cyfrowy: godz. pracy, obroty silnika, obroty WOM-u, przejechana odległość

-szyberdach i roleta przeciwsłoneczna

-filtr powietrza z wyrzutnikiem pyłów

-sprzęgło podwójnego napędu sterowane elektrohydraulicznie

-hamulec postojowy

-prędkość 50 ograniczona do 40

-skrzynia biegów bezstopniowa, 2 tryby pracy: ręczny i automatyczny

-pompa hydrauliczna o wydajności 60 l/min

-3punktowy układ zawieszenia, zaczepy automatyczne

-EHR

-rozdzielacze elektrohydrauliczne tylne 6-drogowe sterowane dźwignia krzyżową, i przełącznikiem

-instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy

-WOM: 540, 540E, 1000

-hamulce hydrostatyczne tarczowe w kąpieli olejowej na 4 koła

-ogumienie: 420/70 R24 przód, 480/70 R34 tył

-kogut

-przedłużone bł. tylne

-błotniki przednie skrętne

-skrzynka narzędziowa

-zaczep tylny mechaniczny szybkiej regulacji, piton fix, dolny oscylacyjny

-bez zaczepu przedniego pociągowego, przedni most nie jest przygotowany do podnośnika, bez fotela dla pasażera

 

Opcja:

-grammer pneumatyczny

-siedzisko pasażera

-klima + szklany szyberdach

-samo przygotowanie do podnośnika przedniego

-podnośnik przedni 2000kg, wom przedni 1000

-elektrozawór do sterowania podnośnikiem przednim

-filtr powietrza z węglem akt.

-rozdzielacze elektrohydrauliczne tylne 8-drogowe sterowane dźwignią krzyżową, i 2

przełącznikami

-podnośnik 6200kg (tył)

-wom 540, 540E i synchro

-ogumienie - dużo

-dodatkowe światła pracy (2) na słupkach kabiny przednie

-wspornik przedni obciążników z zaczepem + 8 walizkowych obc.

-zaczep pociągowy przedni do podnośnika

-obciążnik do podnośnika z szybkosprzęgiem 400kg

-bez kół/wspornika przedniego na obciążniki/zaczepu pociągowego tyln.

 

oczywiście lakier srebrny metalik

 

mam nadzieję że wystarczająco dokładnie :)

Edytowano przez paragwaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

a teraz takie małe pytanie, co to jest to przygotowanie do podnośnika przedniego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paragwaj    0

@qazi,

przednia oś musi być "przygotowana" do przyszłego montażu podnośnika, dokładniej chyba chodzi o przedni most. i to umożliwia zamontowanie (w przyszłości) podnośnika przedniego z wom, bo wtedy trzeba tylko niektóre rzeczy powyprowadzać. przydaje się, kiedy na razie nie potrzebujesz do niczego tego podnośnika, ale w przyszłości planujesz kupić sprzęt do zawieszenia z przodu, to wtedy podstawiasz traktor do serwisu, a oni wrzucają podnośnik. standardowo jest zwykła oś przednia, którą chyba byłoby trzeba zmienić w przypadku późniejszego montażu podnośnika przedniego. wydaje mi się, że chodzi tutaj też o dodatkowy rozdzielacz do podnośnika i miejsce na to, żeby były przyciski...

Edytowano przez paragwaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

szczerze to nie kumam koncernu SDF i ich polityki.

robia r3 i r4 ze skrzyniami bezstopniowymi, a nie mozna ich wyposazyc w miekka os, czy hydraulike o wiekszym wydatku.

 

znajdziemy to wszystko w r6 4 cylindrowym, ale nie moga one posiadac skrzynie bezstopniowej, czai ktos o co tu chodzi? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez cyborg15
      Wszyscy maja to my tez Jakie macie DF-y??? Ja mam Agrotrona 150
       
      W związku w tym, że mało osób czyta temat od początku i nie stosuje się do moich "zaleceń" to pozwalam sobie dopisać w pierwszym poście:
       
      Proponuję, że jak już piszecie jakie macie DF-y to żebyście pisali jakieś podstawowe informacje o nim tj.
      -model
      -jak się sprawuje
      -cena jaką za niego daliście
      -czy były jakieś awarie
      -czy to ciągnik główny czy pomocniczy
      -z czym pracuje
      -ilość mtg
      -czy kupiliście go nowego czy używanego
      -rok produkcji
      -opcja.
      Oczywiście nie musicie tak jak w giełdzie wypisywać wszystkich podpunktów ale fajnie by było gdybyście jak najwięcej tego wypisali -Olik
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Krystiano789
      Witam! 5 lat temu wszedłem w posiadanie nowego deutz fahr'a agrofarma 100. Jest to mechaniczna wersja bez żadnego komputera i innych bajerów. Jego moc to 96 km lecz przy zrywaczu przydałoby się pare koni więcej. Ostatnio u znajomego był pewien pan który rozblokował mu Same'a Iron 115 co podobno dało mu to ponad 10km więcej. Czy przy moim Deutz'u idzie taki tunng zrobić jeżeli mam wersje mechaniczną ??
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
×