Polecane posty

proximaplus    11

Witam wszystkich forumowiczów.

Chciałbym się dowiedzieć jaki macie u siebie poziom oleju w tylnym moście ?

bo u mnie stan jest poniżej"pomiędzy".

I coś się stało z pompką paliwową.Kiedyś gdy pompowałem to było słychać taki charakterystyczny gwizd,a teraz jak pompuje to chodzi tak jakby na pusto po prostu bez paliwa.

Może wiecie co się z nią stało?

Dziś rano wybrałem się po baloty i nie wiem co się stało ale gdy wciskałem sprzęgło po prostu mi nie zadziałało(ciągnik nadal jechał),gdy go zgasiłem i odpaliłem ponownie to było juz normalnie.

Jakie mogą być tego przyczyny?

P.S Chodzi mi o proxime 8441 z 2008 roku(400mth).


Jeżeli nie zainwestujesz to nie będziesz miał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel11    21

o kurde...ja nie mialem takich problemow a mam tez proxime 8441 z 2007 i mam juz prawie 2000tys mth...jak sprzeglo nie dzialalo to pewnie cos z tarcza juz sie wyrobila pewnie...a to ze pompka paliwa idzie lekko hmm niewiem...

Edytowano przez daniel11

ZETOR FORTERRA 115 z ładowaczem czołowym
ZETOR PROXIMA 8441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może od mrozu u mnie w 7340 jak był mróz to jak wcieknąłem sprzęgło to ciągnik ustał a jak włączyłem inny bieg to już nie chciał ruszyć nigdy to się nie zdarzało tylko 2 razy w mróz.Ciekawe może troszkę ropa przymarzła i dlatego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klos49    14

Ja mam Proximę 7441 z 2005r. i nic takiego nie miało miejsca. Jedyne co to biegi trochę ciężko wchodzą, ale to kwestia wyregulowania sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko4539    0

Witam wszystkich forumowiczów.

Chciałbym się dowiedzieć jaki macie u siebie poziom oleju w tylnym moście ?

bo u mnie stan jest poniżej"pomiędzy".

I coś się stało z pompką paliwową.Kiedyś gdy pompowałem to było słychać taki charakterystyczny gwizd,a teraz jak pompuje to chodzi tak jakby na pusto po prostu bez paliwa.

Może wiecie co się z nią stało?

Dziś rano wybrałem się po baloty i nie wiem co się stało ale gdy wciskałem sprzęgło po prostu mi nie zadziałało(ciągnik nadal jechał),gdy go zgasiłem i odpaliłem ponownie to było juz normalnie.

Jakie mogą być tego przyczyny?

P.S Chodzi mi o proxime 8441 z 2008 roku(400mth).

 

wysprzęglik , układ morze się zapowietrzać gdy jest za mało płynu na nierównosciach ,albo trzeba wyregulować pedał,a w ostatecznosci tarcza ale postawił bym na zapowietrzanie się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdź poziom płynu hamulcowego, jak dobrze wiesz pompka od sprzęgła połączona jest do jednego zbiorniczka wyrównawczego z hamulcami. Po 2 sprawdź jakosc płynu moze podczas mycia czy cos w tym stylu do zbiorniczka dostała sie woda i teraz zamarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukiteam    1

Lub miałem tak kiedyś w kombajnie odkleiła lub od nitowała się tarcza sprzęgłowa ale przy 400 mtg to raczej mało prawdopodobne. Musisz teraz uważać przy dojeżdżaniu do przeszkód szczególnie na drogach żebyś jakiegoś wypadku nie spowodował .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proximaplus    11

Dzięki za wasze rady napewno to sprawdze.

@kukiteam Na drogach też ale nie tylko nawet podjeżdżanie pod jakiś sprzęt lub nawet dawanie balotów na owijarke.Gdyby wtedy sprzęgło nie zadziałało to po prostu byłoby po maszynie.

W czasie 400mth to takie coś ze sprzęgłem zdarzyło się już 2 razy.

Edytowano przez proximaplus

Jeżeli nie zainwestujesz to nie będziesz miał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cetersen    0

A nie mieliście problemów z hamulcami. U mnie w zimie hamulce po prostu nie działają - pod pedałem żadnego oporu, jakby płynu nie było, gdzieś wycieka, czyżby przez cylinderek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2

A nie mieliście problemów z hamulcami. U mnie w zimie hamulce po prostu nie działają - pod pedałem żadnego oporu, jakby płynu nie było, gdzieś wycieka, czyżby przez cylinderek?

u mnie w proximie jest to samo jak tylko przychodzi mróz to hamulce przestaja dzialac ciekna cylinderki i musze odpowierzac za kazdym razem po uzupelnieniu plynu!!! na wiosne musze powymieniac wie moze ktos ile kosztuje jeden?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cetersen    0

Tylko że ja już w lecie wymieniłem jeden cylinderek i z nadejściem zimy znowu hamulce zniknęły, tylko tym razem nawet wycieku nie widzę. Tak sobie myślę że to może nie jest wina cylinderków, choć jak założyłem nowy to hamulce powróciły. Ja kupiłem cylinderek za 159 złotych + 200 złotych robota (oczywiście poza serwisem). Robota łatwa ale czasochłonna bo dużo rozbierania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

cetersen czy czasami nie wlałeś innego płynu niż dot 4 ja miałem taką sytuacje ojciec mi dolał dot 3 i załątwiło uszczelnienie na cylinderku poszedł do wymiany robiłem to 3 godziny, też tak nieraz mam że jak stoji na mrozie takim duzym to potrafi wyciec płyn z cylinderka pomaga tylko przejazd do przechowalni, potem jak ręka odjął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

Mamy problem z hamulcami w Proximie 8441 z 2006roku, a mianowicie gdy złącze hamulce<lewe prawe koło razem> to pedał hamulca robi się bardzo miękki i hamuje tylko lewe koło <siedząc za kierownicą > natomiast gdy hamulce są rozłączone i wciskam lewy lub prawy hamulec osobno to lewe i prawe koło hamuje a pedał hamulca robi się twardy tak jak powinien być jaka może być tego przyczyna ???

Proszę o pomoc .

Aha jeszcze jedna sprawa , macie w swoich proximach problem z akumulatorem , a mianowicie z pod korków wydostaje się kwas i cały przód rdzewieje , już raz go malowałem ale widzę że znowu rdza go bierze , jaka to może być przyczyna , alternator za dużo prądu ładuje , czy po prostu akumulator może być wadliwy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Ja mam Proximę 7441 z 2005r. i nic takiego nie miało miejsca. Jedyne co to biegi trochę ciężko wchodzą, ale to kwestia wyregulowania sprzęgła.

co masz na myśli regulując szprzegło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tymi chamulcami to sprawdź czy pedały są równo ustawione po wcisnięciu ich jednocześnie.

A z akumulatorem miałem ten sam problem, ale mi na gwarancji wymienili. J blachy pod akumulatorem tez rdzewiały. A teraz jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

danielooo8441 z całym szacunkiem ale tak hamulca w proximie nie ustawisz.... co najwyzej w mtz czy c330...przecierz układ hamulców posiada wyrównywacz cisnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

Witam mam problem z hamulcami w proximie 8441 hamuje tylko na 1 kolo tylne prawe i pedal wchodzi do samego dolu. probowalem odpowietrzac ale to nic nie pomoglo

moze jest jakas regulacja tych hamulcow? dodam ze na przednie kola tez ida wezyki i powinny hamowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj