JACEKK1

Kubota M9540 czy Deutz Fahr Agrofarm420?

Polecane posty

piotrekcz    0

Kolego listę kodów błędów masz w instrukcji obsługi :P

w tej ich instrukcji są tylko podstawowe błędy nic więcej (chodzi mi o listę kodów błędów jaki posiada serwis )

Edytowano przez piotrekcz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam .Jestem tu całkiem nowy mam podobny problem jak kolega piotrekcz,mianowicie posiadam DEUTZ-a AGROPLUSA 95 i ma taki defekt ze nie reaguje wogóle na lewarek biegów czy rewersu prosciej mówic brak biegów a na dodatek tylne koła są zablokowane i tez nie mozna go ruszyc z miejsca,byłbym wdzieczny za jakąkolwiek podpowiedz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubotam    15

Po prostu Kupujesz DF masz często usterki fabryczne !

Kupujesz Kubota, brak usterek, najwyżej awarie przez nieumiejętne dbanie o ciagnik albo po prostu zaniedbywanie ciągnika ! po prostu Polska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

ewentualnie w Kubocie padnie Ci rewers, ale to tylko 4,5tys zł za części do tego jakieś 3 tys robocizny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

99km i 3,3 t masy własnej, no to już nie mówię nic o tym że ciągnik niedociążony, ale jakos za masywna ta kubota być nie może skoro taka lekka, poza tym wąskie przednie koła, jak dla mnie to można porównać ale do najmocniejszego agroplusa czy same dorado 100, jest opcja w kubocie żeby wziąsc przednie koła 480 i tył 540? wątpię, lub 440/28 i 520/38? postawcie obok siebie agrofarma na kołach 28 i 38 i taką kubotę i puscie oba ciągniki w torfowe łąki ;) lub z turem, przecież te przednie koła 360 bez przeciwwagi będą koleiny robić a agrofarm ma w standardzie 420 przód, a tak naprawdę to skąd się biorą opinie o awaryjnosci skoro na 1000 sprzedanych df-ów ile sorzedaje się kubot 10-15?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domek1992    33

ja osobiscie wolal bym kubote bo szerokie opony to nie wszystko .W df duzo osob narzeka na moc,co z tego ze pozakladaja te opony szerokie ? Do tego trzeba tez masy i mocy . Ale jezeli ciagnik z przeznaczeniem do ladowacza to moze byc czy tam do tych łak koszenia bo wtedy niska masa i szerokie ogumienie to plusy . A cenowo jaka jest roznica miedzy df a kubota? Co w temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIRK80    12

skoro na 1000 sprzedanych df-ów ile sorzedaje się kubot 10-15?

Czyli wg Ciebie w zeszłym roku DFa sprzedało się w Polsce ponad 36000 :P

Jak dla mnie to Kubota jest stworzona do ładowacza. Doskonała widoczność z kabiny, wydajna hydraulika i zwrotność, o jakiej konkurencja może tylko pomarzyć, i spalanie ma bardzo niskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Nie chce mi się szukać gazety z tabelką sprzedaży ciągników według producenta, bo według modelu to chyba nie ma szans odkopać, ale od kiedy ten model kuboty jest w sprzedaży agrofarm jest od 2007 chyba, co do modelu z euro 3 to się nie wypowiem ale pierwsze modele euro 2 są bardzo oszczędne w spalaniu, ktos tu napisał że koła to nie wszystko że trzeba to dociążyć przecież agrofarm jest ponad 300kg ciężejszy od tej kuboty, że mocy nie czuć? to jak ktos chce latać po polu z 18-20km/ha to może i nie czuć jakos nie wydaje mi się żeby w kubocie większą moc było czuć skoro taka oszczędna ale z tego co wiem to tylko w ładowaczu

a tak w ogóle to nie wiem jak wy ale osobiscie wszystko co ze wschodu i nie ważne z chin japoni czy rosji jakos to wszystko do mnie nie trafia i nie lubię tego, dlatego nigdy nie kupił bym żadnej mazdy kuboty hiundaja, czy jakiejs kiły, w końcu jestem europejczykiem i wolę vw deutza, czy inną cholerę z europpy (tylko nie wyskakujcie że to też w chinach podzespoły ma robione), jak tak cenicie daleki wschód, to sobie weźcie skosnokie baby ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domek1992    33

no wiec dlatego kubota nie potrzebuje takich opon co pisales bo po co jak jest lzejsza od df , biegow do roboty w polu tez kubota raczej ma wiecej , i do ladowacza najwazniejsze to zwrotnosc, spalanie tez i uklad hydrauliczny, chociaz df duzo nie odbiega, moze to i jak pisze @Ferdek07 co kto woli, kwestia gustu, ale ja bym wybral kubote, ja zamierzam kupic ciagnik do ladowacza tylko budzet mnie ogranicza wiec predzej kupie df jak kubote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domek1992    33

no moze i cos niby obnizyli ale i tak raczej nie ma szans za 170 tys brutto wyrwac 80 konnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

no wiec dlatego kubota nie potrzebuje takich opon co pisales bo po co jak jest lzejsza od df , biegow do roboty w polu tez kubota raczej ma wiecej , i do ladowacza najwazniejsze to zwrotnosc, spalanie tez i uklad hydrauliczny, chociaz df duzo nie odbiega, moze to i jak pisze @Ferdek07 co kto woli, kwestia gustu, ale ja bym wybral kubote, ja zamierzam kupic ciagnik do ladowacza tylko budzet mnie ogranicza wiec predzej kupie df jak kubote

 

Ale z zakupem nie jest tak, że nieraz warto dołożyć np 10% więcej i zarazem zaoszczędzić na przyszłych awariach wychodząc z założenia, że ciagnik Kubota jest mniej awaryjny. Wiadomo, że oprócz kosztu części dochodzi koszt serwisu czy przestój maszyny. Kierowanie się tylko ceną jest moim zdaniem błędne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

http://www.agrofoto.pl/multimedia/artimg/17331.html

 

Tutaj mamy koszty serwisu. Mało, że przepłacimy 10 % za ciągnik to jeszcze za przeglądy przepłacimy o ponad 10 %. Co prawda inne modele obu marek. Ale daje to pogląd na ceny przeglądów. Dojechanie z przeglądami do 1300 mtg kubotą będzie droższe od 1250 mth df em o prawie 750 zł. Jest to prawie 15 % drożej. Nie wiem na jakiej podstawie mówimy o mniejszej awaryjności kuboty. Jest to mit bo jak widać na af jeden z użytkowników naprawiał 2 sztuki z poważną awarią rewersu przy zaledwie 1800 mth. Zakładając, że ciągników df nawet na af jest więcej to psują się najwyżej tanie d*perele. Co przy kosztach rzędu 7 tys naprawy rewersu tez daje duże różnice. Nawet jeśli w lekkich pracach kubota zaoszczędzimy jakieś małe ilości paliwa to jak widac inne koszty oraz cena zakupu skutecznie te oszczędności pochłoną z olbrzymią nadwyżką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIRK80    12

Hubertuss, ty chyba masz jakieś kompleksy związane z tą Kubotą :P Jeśli chodzi o koszty przeglądów, to skoro jesteś takim "pasjonatem" Kuboty, powinieneś wiedzieć, że Kubota wydłużyła gwarancję do 3lat/3000h i zwiększyła interwały serwisowe do 500h dla silnika i 1000h dla skrzyni, więc wcale tak drogo nie wychodzi, jak byś chciał :)

Tak swoją drogą to ciekawe, skąd wzięli te dane w artykule, skoro Kubota miała wymianę oleju w skrzyni co 600h, a oni napisali 1000??

Po drugie artykuł jest z grudnia, a z tego co wiem, z początkiem roku spadły ceny ciągników i części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Co cię moje kompleksy obchodzą. Podałem tylko fakty. A ty odrazu robisz jakieś aluzje osobiste. Wydłużyli wymianę oleju w skrzyni do 1000 i w artykule jest 1000. Więc w czym problem? O spadku cen ciągników słyszałem ale o częściach nic nie mówili/pisali. Okres wydłużonej gwarancji będzie sporo kosztował ze względu na cey przeglądów. Jednak jeśli weźmiemy pod uwagę koszt naprawy rewersu może się opłacać.

Swoją drogą kubota ma najdroższy filtr oleju silnikowego, jeden z najdroższych filtr paliwa i kosmicznie drogie filtry hydrauliki. Jeszcze chyba sporo te ceny będą musieli obniżać.

Możesz podac mi gdzie napisali, że przegląd silnika robi się co 500 godzin bo na ich stronie jakoś tego nie widze.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krowka62    22

Ok. Ale te ceny są orientacyjne. Najlepiej przed zakupem ciągnika danej marki złożyć zapytanie dotyczące kosztów przeglądów oraz ceny materiałów eksploatacyjnych. Dealerzy często tak robią że opuszczają z ceny ciągnika a później odbijają to sobie na serwisie gwarancyjnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubotagozd    1

Co do zwrotności to Agrofarm ma promień zawracania 3.5 m bez hamulcy a co do kosztów serwisu to u mnie kumpel płacił prawie 2000 za przegląd w Kubocie gdzie ja za R3 

 

 

 

tylko ze w kubocie wymieniaja wszystkie oleje bez wyjatku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj