roxor

Case MX 170 i CVX 175

Polecane posty

roxor    0

Witam mam pewien problem i chciałbym zebyscie mi pomogli go rozwiazac mianowicie chce kupic ciagnik case ale nie weim ktorego wybrac czy case mx 170 czy cvx 175 powiedzcie mi jakie sa miedzy nimi roznice i ktory z nich jest lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Powiem ci kolego ze firma kosząca u mnie kukurydze na kiszonke posiada kilka Case mx u mnie były mx 120 i mx 135 pierwszy mial 11 albo 12 tys godzin na liczniku a mx 135 kolo 15 czy 16 tys godzin oba sprawowały sie wysmienicie nigdy bym nie powiedzial ze maja takie przebiegi rozmawialem z wlascicielem tej firmy to mowil ze kupowal je uzywane i nic w nich nie naprawiał a moj znajomy jak zobaczyl prace tych ciagnikow to byl w glebokim szoku ze tak lataja i te przebiegi po prostu super maszynki godne polecenia

 

Co do CVX to juz inna klasa skrzynia bezstopniowa silniki chyba sisu sam nigdy z takim nie mialem do czynienia ale jesli stawiasz w głownej mierze na komfort pracy i masz sporo kaszy to pewnie lepszy bedzie cvx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kahaber    0

mam kolege co ma mx 170 i twierdzi ze niema lepszego wozi zwir w trudnych warunkach

Opinia bez uzasadnienia.

Co do stwierdzenia "nie ma lepszego" chodzi o to ze kolega takiego nie ma czy jeszcze takowy nie został wyprodukowany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

@kahaber, a co twój post wnosi do tematu?? Chciałeś zabłysnąć czy posta nabić??

a wracając do dyskusji oba ciągniki są jednej marki ale zupełnie inne MX silnik Cummins, skrzynia 32x24 jest to maszyna ze sprawdzonej serii bo produkowali już podobne od początku lat 90-tych. CVX jest dużo nowocześniejszy z bezstopniową skrzynią, nowszą kabiną i pełną elektroniką dodatkowo posiada silnik sisu stosowany teraz w markach takich jak MF czy Valtra.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

CVX to fajny i bardzo wygodny sprzęt, ale jak dla mnie za mądry bo np. przy ciąganiu kuku podczas wjazdu na większą pryzmę sam regulował sobie gazem, gdy robiło mu się ciężko, w ogóle nie dało się go zakopać. Mój kumpel ma CVX i kilkanaście godzin nim przepracowałem, komfort jak w dobrej klasy aucie, świetnie się nim orze i znakomicie spisuje się w transporcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radix8    6

Witam mam dwa MX 170. 2000 12500 mth oraz 2001 rok 12700 mth. Oba mam od nowości i jeśli mógłbym kupić identycznego nowego nie zastanawiałbym się ani chwili. Jeśli będziesz chciał znać usterki przez te lata to chętnie podam. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Napisz kolego jak najwiecej o tych maszynach jestem pewien ze moze to byc nieoceniona paomoc dla wielu urzytkowników tego forum planujacych wybor tego ciagnika moze napisz jakie masz spalanie w tych maszynach i przy jakiej robocie z jakimi maszynami współpracują usterki i awarie jakie wystapily w tych maszynach itp. Ja tez chcialbym sie wiecej dowiedziec o tych maszynach bo moj sasiad po akcji kukurydza w naszym gospodarstwie tez jest mocno zainteresowany takim ciagnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radix8    6

Spalanie od 4,3 l/h przy pracy z opryskiwaczem(4000 l 30 m) do 16,2 l/h z siewnikiem talerzowym JD 750A 6m

 

Próbowałem załączyć zdjęcie ale są za duże

Edytowano przez radix8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Z tego co widze to nie wykożystujesz ich do np orki? co do spalania to dosc niskie jak na taka konkretna maszyne

a nie masz jakiegos programu do zmniejszania zdjęć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radix8    6

wiec jak uprawiasz glebe jesli nie orzesz???

Temat do innego działu. Do ubiegłego roku GB Discodent od jesieni 2010 Tiger LT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579
Napisano (edytowany)

Mam takie pytanie. Między MX 150 i 170 jest tylko różnica w dawce paliwa?

Zaczynam się zastanawiać nad kupnem takiego. Może ktoś poradzi na co w takim ciągniku patrzeć.

Szukam już od pewnego czasu JD lub MF ale coś nie mogę się zdecydować. Tylko myślę że 170 km do 100 ha to może trochę za dużo.

Pług mam KV 5 skib Vario to powinien dać rady.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

No prawdopodobnie za parę dni przyprowadzę MX 150 z 2001roku 8150 mth.Jak na razie to najlepszy którym jechałem.Czekam teraz na serwis żeby go ocenił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsysiek    4

My mamy MX170 z 2002 roku 11000 mtg. Niestety z powodu zużycia była wymieniana pompa wtryskowa a to droga impreza :( Ciągnik pracuje w parze z MXU 135 na 350 ha, głównie przy cięższych pracach polowych i opryskiwaczu. W momencie jak został wypuszczony na rynek był bardzo nowoczesny, jednak już porównując do MXU widać sporą różnicę. Generalnie mało się psuł, raczej drobne usterki. W tym roku zastąpi go Puma 215. Generalnie polecam, ale możliwie jak najmniejszy przebieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magnum310    0

Sprawa jest prosta:

Jeżeli zależy Ci na bajerach - wybierz CVX

Jeżeli chcesz mieć trwały ciągnik - kup MX

Ja bez zastanowienia kupiłbym MX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Kupiłem MX 150 z 2001r. Na razie fajnie. jutro pójdzie chyba do pługa to się okaże.

Mam takie pytanie, do czego jet ten przycisk na rączce do biegów, od dołu. Bo po wciśnięciu na 4 biegu to jakby ciśnienie tracił i biegi przełączają się bez zrywu. Jak go używać? żeby czegoś nie popsuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radix8    6

On działa tylko na 4 biegu i służy do delikatnej zmiany biegów np. w transporcie. Przy duży obciążeniu lepiej za często nie dotykać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dzisiaj coś dziwnego się zrobiło w nim.

Po wyjechaniu z garażu chciałem przełączyć pół bieg i tak, Z 1 na 2 ok, ale z 2 na 3 nic, a 3 na 4 włączał się 1. Czyli miałem tylko 2 pół biegi, a 3 i 4 nie. Po zgaszeniu silnika tak samo. Po paru min. wróciło do normy, i normalnie jechał.. Później znów to samo się zrobiło. Na zgaszonym silniku znów trochę przełączałem aż pokazało że 3i 4 jest i dobrze.

według mnie to coś z elektryką, jakby coś nie łączyło.Jak myślicie co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Co do tych biegów to w serwisie stwierdzili że to przełącznik w rączce biegów. Pewności nie ma. Ale wymienie. Próbowałem go dzisiaj rozebrać ale on jest cały zalany tworzywem.Koszt 1100 netto.Poczekam jeszcze ile kosztuję w Niemczech.

Najgorzej że raz mi przełączył się sam jak jechałem z 35 km/h z 4 biegu na 1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Biegi się uspokoiły. Ale dzisiaj zaświeciła mi się kontrolka oleju od skrzyni biegów. Ale dziwnie. Po odpaleniu jak jest zimny to0 zaczyna przy 1300 obrotów i później stopniowo 1400-1500 -2000, Tak z biegiem im wyższe obroty to się zapala. Ale tak jest po przejechaniu z 2 km. Jak wracałem a zrobiłem z 15 km to się zaświeciła i nic nie gasła. Przejechałem tak z 200 metrów i go zgasiłem.po 10 minutach odpaliłem to świeciła i po chwili zgasła.po zgaszeniu i odpaleniu znów świeciła i po chwili zgasła. Potem zgasła i nic. Wszystko działa dobrze, biegi ładnie działają.

Dzwoniłem do mechanika to powiedział że coś z pompą w skrzyni, że ona ma dać min, 18 bar a jak da mniej to kontrolka się zaświeci.Jutro do serwisu zadzwonię niech przyjadą.

Filtry i olej z serwisu, może ma 200 mth.

Co może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2    0

ja posiadam cvx 160 drugi rok ma zrobione 450mtg spalanie u niego 13-15l/ha w pługu unia ibis vario 5*50 xxl z wałem terra 2.5m przy predkosci 8.5-10km/h.silnik sisu,skrzynia cvt bezstopniowa wygodny zwinny po prostu jestem zadowolony .A wady elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Filtr zmieniłem i jest dobrze.

Czy on posiada blokadę przedniego napędu? Bo jakoś nie zauważyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi21    0

Ja mam dwie sztuki MX170 jeden 2001 drugi 2002. PIerwszy ponad 9000h drugi 8000. Powiem tak w tych ciągnikach bardzo często siadają cewki elektromagnetyczne od rewersu, od blokady i od napędu na przód. Wymieniłem je już z co najmniej 5 razy w jednej i drugiej maszynie. Z cewką od napędu na przód to trzeba uważać bo jeśli przestanie działać to będziemy mieli cały czas napęd włączony, który można łatwo uszkodzić na asfalcie. Cewke od podnośnika wymieniałem tylko raz w jednym z modeli. Jak miały po ok 6500 h to wymieniałem tarcze na koszu od 3 ćwiartki - niestety ale kosze (poza koszem od 2 ćwiartki) są bardzo słabe jak do tej mocy i nie wytrzymują zbyt długo w pługu. Na szczęście w tych ciągnikach bardzo łatwo jest ustalić usterki bez srwisu, który nie raz rząda więcej za przyjazd niż cena części, tak więc sam naprawiam te maszyny. Jakby ktoś chciał dorady to służę pomocą. Tak poza tym to wszystko działa bez większych problemów, a silnik to perełka, nie bierze oleju i pali wszystko bez kaszlnięcia i puszczania dymu. Mam jeszcze Magnuma 270 i to jest dopiero padaka, bez srwisu nie podchodź i notorycznie się coś rozpier... mam go dość, ale o tym w innym dziale :D

 

tomek73 nie wiem jaki Ty masz typ mostu, ale w moich są mosty z LSD (z tarczami o ograniczonym poślizgu) i dbaj o wymianę oleju w skrzyni w odpowiednim czasie a kontrolka od skrzyni nie będzie się zapalać oraz pamietaj o wyczyszczeniu filtra metalowego w skrzyni przy wymianach. Acha czasem w mokrych warunkach zdarza się że zapala się ta kontrolka od ciśnienia w skrzyni, wtedy należy sprawdzić czy czujnik, a konkretnie kable z niego wychodzące nie są mokre i robią zwarczie przez co zapala się kontrolka.

Edytowano przez Adi21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj