Zetor5211itT25

WOM zetor 5211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
FINN    1478

czyli tak... masz pozycje pierwsza w dół. czyli wałek z pompa...

pozycja druga na dół.. czyli sama pompa..

neutral po środku, a trzecia pozycja do siedzienia, czyli przez skrzynie tak zwany...

i jesli o ten tobie chodzi to włączasz waje do siedzenia.. i nie ma reakcji tak??

a bieg włożyłeś?? ;) bo ja biegu nie wzócisz to wałek nie bedie sie krecił na bank:D


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

FINN - nie dosc ze bieg trzeba wlaczyc, to trzeba tez ciagnikiem ruszyc. To za tzw. obroty zalezne WOM.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

szystko tak jak koledzy napisali 3 przełożenia a jak ci zgrzyta to znaczy nie możesz włączyć na obrotach normalnych, ja miałem tak że nieraz trzeba było silnik zgaśic jak masz tak to podciąg sobie linke na sprzęgle i będziesz mieć spoój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

może inaczej dźwignia ma 4 pozycje (od samego dołu/przodu) :

1-pompa

2-pompa+WOM

3-luz

4-zależny WOM

 

 

Więc musi ci działać pompa bez właczonego WOM ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wcisnę dzwignię do samego spodu to mam pompę i WOM razem a sama pompa powinna być jeszcze niżej. A niżej się już nie da bo podłoga blokuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

więc wiesz gdzie masz problem :D może masz luz na dźwigience

 

Sprawdziłeś policzyłeś że masz 4 pozycje bo końcówka WOM zawsze się kręci z włączoną pompą (wynika to z budowy) ale to mimowolnie na pusto wystarczy dotknąć patykiem i stoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Jeśli nie masz czterech pozycji dźwigni to najprawdopodobniej będziesz musiał zajrzeć pod pokrywę skrzyni. Na drugim końcu wałka od dźwigni jest przyspawany taki element, który porusza suwakiem z wodzikiem i on mógł się poluzowć (puścił spaw). U mnie tak się stało przy wyłączaniu pompy i wcale nie używałem nogi :). Nie mniej jednak użyłem siły. Mogłem wtedy włączać właśnie pompę z wałkiem i luz. Rozebrałem, pospawałem i jest dobrze. Najpierw jednak dobrze popatrz czy nie masz dużego luzu między dźwignią a wałkiem - może wystarczy dokręcić małą śrubkę, która ustala dźwignię...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

FINN - nie dosc ze bieg trzeba wlaczyc, to trzeba tez ciagnikiem ruszyc. To za tzw. obroty zalezne WOM.

nie trzeba ruszac ciagnikiem... mozna dżwignie od polowych i szosowych w neutralne, i aby bieg był włączony i siękręci WOM... wiem bo tak cyklop kiedys podłaczałem... 5 i 1500obr/min ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dipol    2

Ja też mam problem z WOM w 5211 podczas pracy z maszyną np glebogryzarką (wyskakuje), wyłącza sie wałek co może być tego przyczyną??? Wodzik jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal9393    2

a ja mam problem w 3011, na wajhe jak włacze to po jakichś 200m mi wyłancza podnośnik znaczy wyskakuje mi i zgrzyta ta wajcha , glebogryzara dzaiała ale nie mam podnośnika;/,co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedizetor56    95

Ja też mam problem z WOM w 5211 podczas pracy z maszyną np glebogryzarką (wyskakuje), wyłącza sie wałek co może być tego przyczyną??? Wodzik jest ok.

ja tak mialem jak zalozylem nowe oslony gumowe na dzwignie i byly bardzo sztywne przez co walek wyskakiwal.

Zetor Team.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin46go    0

może inaczej dźwignia ma 4 pozycje (od samego dołu/przodu) :

1-pompa

2-pompa+WOM

3-luz

4-zależny WOM

 

 

Więc musi ci działać pompa bez właczonego WOM wink.gif

A czy jest możliwość aby w pozycji 4 działał zależny wom i pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam ,mam wyciek w tym miejscu co wytarte jest i ta dziura  w proximie 85 dziwne ze tam nie powinno byc wycieku gdyz nie ma oleju ,olej jest w bloku lub zwolnicy na dolei czy tam jest jakasc uszczelka czy wszystko skladane jest na silikonie ,czy da sie zsciagnac zwolnice tylko w tym miejscu gdzie jest ten wyciek tam jest bodajze 6 czy 8 srub takich grubszych i wytrzyscic i dac mase uszczelniajaca i skrecic od nowa zeby nie rozbierac calosci az do bloku czy zwolnice sciaga sie tak samo jak w ursusie c 360 trzeba cos podwiazywac zeby nie spadlo przy wyjmowaniu zwolnicy czy moge tylko te sruby odkrecic i zdjac czy musze cala z pochwa wyjmowac mial ktos taki przypadek prosze o pomoc to jest strona prawa gdzie sa biegi 
    • Przez Bartmk
      Witam wszystkich, panowie mam problem z wyciekiem przy zwolnicy prawej w moim zetorku, kwestia tego że nie wiem do końca gdzie jest przyczyna.Zrobilem kilka zdjęć aby pokazać skąd leci  zaznaczę że spore ciśnienie było w zwolnicy lewej po odkreceniu korka wlewowego,ale tam nie ma problemu z jakimkolwiek wyciekiem..., w prawej ciśnienia żadnego nie było.Kiedys z okolicznym mechanikiem wymieniłem tylko uszczelniacze i łożysko koła,ale myślę że nie ma to związku z obecnym wyciekiem. Proszę o jakąś radę z góry dziękuję. 


    • Przez mieciu110
      Witam,
      Postanowiłem założyć do swojego 7211 nowe oponki radialne 30" bo stare 28 kwalifikowały się do wymiany, zakupiłem felgi przez internet, niestety przyszły takie jak na zdjęciu poniżej. Jest jakaś szansa że opona bezdętkowa będzie trzymać powietrze na tych wżerach?  macie jakieś sposoby jak to wyrównać i uszczelnić czy lepiej od razu zamówić dętki ? Wstępnie oczyściłem to szczotką na szlifierkę, po uderzeniu młotkiem łuski rdzy dalej odpadają. 


    • Przez mati555
      Witam mam Zetora 7711 i mam opony 16,9r34 i czy na tą samą felgę da się  założyć opony 16,9r30?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj