Skocz do zawartości
makra97

Wyciek oleju z przedniego mostu belarus 920.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
makra97    0

Szanowni koledzy majacy 920.3 mam wyciek oleju. Widać go na zwolnicy, dodam że wymieniany był simering wmiejscu połączenia mostu izwolnicy- ciągnik ma345mth.Proszę o własne spostrzeżenia. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    376

ale jakie chcesz spostrzeżenia;czy ktoś miał tak samo ,co masz zrobić,dlaczego masz ten wyciek[przyczyny]??pisz zrozumiale .

 

@@@@2 wladek820@-A co do błyskotliwości twojego posta u góry to świadczy on tylko o niskim poziomie intelektualnym autora czyli ciebie @ wladek820@@ nie masz nic do powiedzenia nie pisz !!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

edpawel    0

Moze cos zle było złozone ,hhmmm wymien jeszcze raz symering tylko z lepszej firmy... ja jak wymienialem w sprężarce symeringi w mf to po złozeniu odrazu ciekło to kupiłem z innej firmy to wytrzymały ponad miesiac i potem znowu wymieniłem to jakies 2 latal było ook juz mam je 3 rok to juz w tym roku do wymiany jeden symering bo chyba tulejka troche wyrobiona.... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makra97    0

Niewiem czy to wyciek ze zwolnicy czy z mostu simering wymieniał serwisant to n na myśli takie przypadki u wasiewiem jaki założył wiem że wymieniał w belce mostu.Miałem na myśli takie przypadki u was.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U nas we wsi ma takiego belarusa(pisałem w innym temacie) jemu też leciało z przedniego mostu. serwis do niego przyjeżdżał co tydzień, a ciągnika nie ruszał nawet o metr(nie wiem czemu ale strasznie go oszczędza, a nawet orać to władkiem-t25) byli chyba ze 3 razy u niego i okazało się że coś miał jak skręcał. siłowniki od tura czy coś takiego. (bo miał plamę oleju zaraz pod mostem jak go zapalił) Ale moja odp. pewnie nic do tematu nie wniosła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Kolego wykręć odpowietrznik rozbierz go i wyjnij z niego tą sprężyknę-zostaw samą kulkę. U mnie pomogło i obyło się bez wymiany uszczelniacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×