robercikj100

czy warto kupić proxime ze skrzynią 12/12

Polecane posty

robercikj100    1007

tak jak w temacie czy warto dopłacić do ter skrzyni czy lepiej zostać przy zwykłej 10/2.

Ma ktoś tę skrzynie jak ona się sprawuje?


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spidi    0

Ja ma proxime 75 z rewersem i dla mnie to jest bardzo dobre rozwiązanie ponieważ mam jeszcze do niej ładowacz i to super sprawa jak na razie sprawuje się bez zarzutu. Zawsze to więcej biegów i łatwiej można dopasować bieg do pracy którą się wykonuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil900830    5

My posiadamy Zetora Proxime 85 ze zwykłą skrzynią 10/2.I jak masz kasę zdecydowanie bierz 12/12 u mnie nie ma Tura więc nie jest tak źle :P

Edytowano przez kamil900830

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Moim zdaniem warto kupic proxime ze skrzynia 12/12 ale jezeli niemasz tyle kasy to tez warto kupic ze zwykła sksrzynią :lol: HHHmmm lepsza proxima 10/2 niz ma jej niebyc... :blink: A wsumie to skrzynia 10/2 posiada przyspieszacz??? , bo wiem ,że w kturejs wystepuje ale niewiem w której.... :P

Edytowano przez edpawel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1007

a co sądzicie o tej skrzyni 20/4???

a ile może kosztować taka skrzynia 12/12 ???


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Tu masz dane techniczne zetor a tutaj cennik z dnia 2010-05-22 (ceny pewnie nieaktualne ale przyblizone :lol: )

 

proxima 85 skrzynia 10/2

proxima 85 plus skrzynia 16/16 z rewersem

proxima 85 power skrzynia 24/24 z rewersem elektrohydraulicznym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie pięknie ale wydaje mi się że przy skrzyni 12/12 jest tylko WOM na 540 obr/min, przy tej skrzyni 10/2 są już dwie prędkości wałka 540 i 1000, jak to jest ? Nie wydaje wam się że 10 biegów do przodu to trochę za mało, jeszcze zależy od tego jak jest ze stopniowana czy nie ma problemu w polu że za szybko albo za wolno.

Edytowano przez masseyferguson6140

Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nemezis    19

Opcjonalnie przy skrzyni 12/12 można dobrać WOM 540E , w taj zwykłej 10/2 można brać w opcji 540E lub 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1007

Myśle że bedzie zetor ze skrzynią 12/12. zastanawiam sie czy nie wziąść jeszcze tej 40 km/h.

Dzisiaj pytałem u jednego delera to chce za taką proxime 95 126 tys. ze skrzynią 12/12 i 40 km mówił że za 130 by póścił. A jaki pług do takiej proximy byłby dobry ? Zagonowy 5*30 byłby dobry na ziemie 3 klasy ???


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1007

może i tak. a czy taki pług bedzie zabierał szerokość takiej proximy ???


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1007

no dobra ale czy zabiera całą szerokość tak żeby od miedzy nie trzeba było odbierać ???


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

4*35 unii grudziądz zabiera za całą szerokością proximy na kołach 18,4.I na ciężkiej ziemi traktor ma z tym pługiem co robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1007

a czy ma ktoś tą skrzynie 20/4 jak ona się sprawuje, bo tak aż bardzo to na rewersie mi nie zależy wolałbym mieć więcej biegów


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Wiec tak co do ilości biegów to nawet zwykła skrzynia 10-2 (w wersji40km/h) wystarcza w zupełności do efektywnej pracy. Nawet gdy porównywałem moją proximę z kolegą który ma wersję 12/12 okazało się że moją trzeba mniej wajchowac w transporcie ponieważ jego skrzynia 6tka jest słabsza od mojej piątki. Czyli wychodzi na to, że na skrzyni pięciobiegowej silnik jest bardziej elastyczny niż na sześciobiegowej. Owszem do ładowacza wersja z rewersem jest jak najbardziej wskazana, ale jeśli nie posiadasz i nie planujesz ładowacza to zwykła 10/2 jest jak najbardziej ok. do tego jeszcze w opcji 40km/h gdzie śmigasz jak zły i mijasz inne ciągniki z palcem w d... ;) Co do pługa to 4*40 jest najlepszą opcją nawet na ciężkie warunki. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj