4porucznik01

Zetor 7211 [zblokowane biegi]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetorek1607    1

to ja was podziwiam, ja jak byłem mały to w C-360 często blokowałem, bo sprzęgła nie mogłem wcisnąć, a teraz to już nie pamiętam jak sie odblokowywuje :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jak w technikum na praktykach sadziliśmy pekińską i ja jeżdziłem taką starą 60 to cholera non stop się blokowała nic tylko śrubokręt i przez bezpieczniki trafić przesuwką i gotowe pamiętam że nauczyciel to miał wykrecony bezpiecznik i jeździł z śrubokrętem non stop ale z niego był taki fach że jak żłożyli podnosnik w 360 na zajęciach praktycznych to podosiła na odwrót można było podłożyc coś pod ciegna i koło zmieniać, dopiero mechanik skłądał tak jak ma być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

mój tata jak pierwszy raz jechał naszą C-360 i jak zablokował to nie wiedział jak, pół godziny na polu razem z dziadkiem grzebał i nic, dopiero jak jeden znajomy na pole wyjechał coś tam robić to tata po niego poszedł i w 2min odblokował:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no tak bywa niestety u mnuie w ciapku przy przebiego około 12tyś mtg terz co ruszyłeś dźwignią to zakleszczony, każdorazowe odkleszczanie już mnie denerwowało dopiero jak wykręciem wybierak to zobaczyłem że jest ten koniec tak zeszlifowany że zostało może ze pół cm, z kolegom dopiero naspawaliśmy materiału i zeszlifowaliśmy powiem od 2tyś mtg jest spokój. ale pomyślcie taka 330, 360 poradzisz sobie w polu jak cos kumasz potrzebny kluczyk i śrubokręt i jazda, a nie daj szczęście abyś zakleszczył powershift lub jakiś inny wynalazek, w polu sobie tego sam nie zrobisz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6863

to ja was podziwiam, ja jak byłem mały to w C-360 często blokowałem, bo sprzęgła nie mogłem wcisnąć, a teraz to już nie pamiętam jak sie odblokowywuje :lol:

 

A teraz to już pewnie dorosły :lol: :lol:

Ja w 5211 2 razy zablokowałem w ciągu pół roku i na razie spokój. Jak wyciąłem sobie w blasze dziurkę żeby dało się wodziki bez rozkręcania podłogi wykręcić to się przestraszył :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

no teraz nie jestem jeszcze dorosły, ale mi zupełnie o coś innego chodziło, mianowicie o wzrost i jak nie dosięgałem, żeby dobrze wcisnąć sprzęgło, a że jeszcze ciężko chodziło to trzeba było się na siłować, ja jak zablokowałem 7211 to 3godziny roboty, a samemu też nie zrobiłem, bo blachy się zawadzały jedna o druga, dopiero jak tata przyszedł to poszło szybciej, bo blachy odciągał, a ja tą kopułkę wciskałem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal3512
      Witam
      Od niedawna stałem się właścicielem zeotra 6245 sprowadzonego ze Finlandi.
      Przy oglądaniu katalogu części okazało się że brakuje w nim cięgna(nr kat. 70112724) hamulca sprzęgłowego.
      Zamontowałem go w miarę sztywno naciągnąłem nakrętką m8, dzwignia z okiem przy skrzyni ustawiłem do oporu czyli przodu w pozycji pionowej  ale wbijanie biegów jest beż żadnych efektów czyli czasem jest zgrzyt czasem nie.
       
      Czy ktoś wie jak prawidłowo wyregulować ten hamulec ? Dodam że ta dźwignia co siedzi przy skrzyni(nr. kat.57112705) bez żadnych oporów ręką  chodzi do tyłu(jest w poziomie) i do przodu(jest w pionie). . Może to ona nie działa, może jest już wyrobiona szczęka(nr. kat.57112714 ?


    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez centier
      Dzień dobry,
      Rozpoławiałem ciągnik i siłą rzeczy rozbierałem na części pierwsze sprzęgło, wymieniłem tarcze oryginalne czeskie. Złożyłem wszystko jak było (ktoś składał tak na yt) ustawiłem dźwigienki sprzęgła w odległościach 25mm i 37mm od tarczy. Po połączeniu silnika ze skrzynią okazało się że łapkom brakuje ok 10mm żeby te dostały do łożysk oporowych. (kilka lat temu mechanik robił mi sprzęgło i koło zamachowe było mocno przetaczane czy to może być tego wina?) Czy jeśli łapki przestawię bliżej łożyska i zmienią się odległości między łapkami a tarczą znaczy będą większe niż te 25 i 37mm to sprzęgło będzie pracowało poprawnie ? Czy wymienić koło lub dospawać coś do łapek ?
    • Przez Bartek1231
      Witam mam pytanie z racji że w moim zetorze czeka mnie generalny remont skrzyni biegów pomyślałem czy dałoby radę włożyć skrzynie od zetora Proximy 90. Z wyglądu są takie same a ta z Proximy ma dodatkowo rewers. Czy jest to wgl możliwe i czy będzie wszystko pasować? Dzięki za odpowiedź 
    • Przez massey3085
      Witam  mam taki problem  z moim zetorem gdy pracuje z opryskiwaczem rozlancza mi wom zatrzask sprawdzony  na wodziku rowki pod zatrzask  też ok  
      Czy wymienię ta przesowke która łączy  walki beż wyciągania  kosza  salelit  bo to jest dosyć  długa tuleja  i niewiem czy taka operacja jest możliwa beż dużego rozbierania  ciagnika 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj