Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

różnica między 952 a 1025

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

mam mtz 952 kolega ma 1025 i ostatnio porównywaliśmy czym one się różnią i wyszliśmy z tego ze chyba niczym a moc on ma większą bo jego kręci się do 2200 a mój do 1800 i chyba tylko tym się różni chyba ze się myle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

1025 ma większą chłodnicę większy filtr powietrza , chłodnicę oleju, skok taki sam, pojemność chyba też. no ale te 10 koni dają sporo. 1025 ma daną większą dawkę paliwa na pompie i skrzynie maja inne

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    122

zacznijmy od tego ze 1025 ma turbine, 4 cyfrowy model na masce, i kilka innych duperszmitow, znajac zycie to moze kilka innych czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Theursus3p    3

zacznijmy od tego ze 1025 ma turbine, 4 cyfrowy model na masce, i kilka innych duperszmitow, znajac zycie to moze kilka innych czesci

Heh MTZ 952 też ma turbine ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

każdy ma doładowanie....

 

mam książkę instr obsł. belarusów to ci wypisze co 1025 ma większego

 

- średnica zawracania o 1,3m

- ma 2 tarcze w sprzęgle a nie 1 jak 952

- 1025 16 biegów do przodu 8 do tyłu a 952 14 do przodu 14 do tyłu wszystko zależy od skrzyni

- 1025 wydatek pompy 56 dm3/min a 952 45...

- 1025 ma 4 pary szybkozłączy przyczym 952 ma 3

- predkość womu niezależnego 1025 ( 540/2040) 952 ( 540/1639)

- prędkość womu przy obrotach silnika obr/min 1025 ( 1000/ 2160) 952 1000/1672

- nacisk na przednią oś 1025 2800kg a 952 2500

- 1025 jest ciut cięższy

-

 

każdy ma doładowanie....

 

mam książkę instr obsł. belarusów to ci wypisze co 1025 ma większego

 

- średnica zawracania o 1,3m

- ma 2 tarcze w sprzęgle a nie 1 jak 952

- 1025 16 biegów do przodu 8 do tyłu a 952 14 do przodu 14 do tyłu wszystko zależy od skrzyni

- 1025 wydatek pompy 56 dm3/min a 952 45...

- 1025 ma 4 pary szybkozłączy przyczym 952 ma 3

- predkość womu niezależnego 1025 ( 540/2040) 952 ( 540/1639)

- prędkość womu przy obrotach silnika obr/min 1025 ( 1000/ 2160) 952 1000/1672

- nacisk na przednią oś 1025 2800kg a 952 2500

- 1025 jest ciut cięższy

-

 

 

silniki mają praktycznie te same różnią się dawką paliwa i lepszą turbiną i zwiększonymi obrotami i tym jest wykkrzesane te dodatkowe 10 koni... a żeby się nieprzegrzewał silnik zastosowano większy filtr i chłodnicę o pojemości około 20 litrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj